Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hehe, liker at du endrer tema, og kan vel si at det hadde gjort seg ja.

Njaa, kommer an på hvor? :p Om du mener Østlandet så må jeg nok skuffe deg stort. Her har det faktisk vært meget fint vær, sol og -3 grader :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Her i Nord har det lavet litt ned, blir fint med litt sne sånn at man kan ta med seg ungene ut på ski og litt isfiske
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor krever du nok en gang bevis av meg når det allerede er framlagt "bevis", om du kan kalle det det, veldig tidlig i denne tråden?:p Jeg gidder ikke pga deres latskap å bruke min tid på å lete etter den siden hvor dette står presentert.

Du gidder ikke finne fram? For det hadde virkelig hjulpet i din del av diskusjonen. Så det er heller du som er lat her.

Selv spiller det egentlig veldig liten rolle, da faktisk MD har innrømmet at WIC har drevet på denne måten, slik at beviser ikke er avgjørende.

Virkelig? Jeg har ikke innrømmet noe som helst. Har faktisk sagt det motsatte hele tiden, så skjønner ikke hva du babler om her.

Hva skal etter din mening være fakta da, Hakke? Da grensen for hva osm er fakta og tull er så flytende at det er umulig å se forskjellen. Skulle det komme noe som kan tolkes som bevis, så vil dere uansett avfeie det som å være tull, så da er mitt spørsmål til deg - hva er så poenget med å fremlegge "bevis", da ingen av partene vil annerkjenne det ene eller det andre?

Det finnes enkelte bevis som det ikke er mulig å lyve om. Som Grim sa, rapporter og meldinger er en ting. Man er bare dum hvis man prøver å bortforklare det.

Vi vil uansett, slik som i holder på nå, å stange hodene våres i veggen og skrike etter "bevis". Problemet er at det er ingen som er i stand til å se hva som regnes som bevis og hva som bare er tull. Vi la fram PM´en til Njal, og det vil jeg betrakte som et bevis, men da begynte dere å unnskylde dette med at det bare var tull og kødd fra hans side da ordlyden i PM´en hans tilsa noe helt annet. Igjen, det er ingen som vil anerkjenne noe om det skulle dukke opp noe mer, så hele poenget med å rope etter bevis er bare totalt meningsløst.

Så du anser at 1 spiller i WIC som prøver å fiske litt i RNG ansees som juks? Feige triks? Det skal i teorien være vanskelig å få det til da de faktisk er i en stamme... En stamme der man tar vare på hverandre og hjelper hvis folk lurer på noe. Det er kanskje et bevis, men det er ganske svakt.. For har det bidratt til at vi tar over 500 byer av RNG hver måned?

Jeg skjønner jo hvorfor dere i WIC skriker om det, fordi det er det eneste dere kan støtte dere på. Men vi ville ikke lagd en så stor sak om dette om det bare var tull og kødd da vi også innehar et snev av humoristisk sans og kan skille tull fra fakta. Så tenk litt på det.

Oh? Dere har allerede en ganske svak sak imot oss i utgangspunktet. Så det at dere fortsatt tror blindt på alle anklagene er ganske urovekkende. Hvorfor kan dere ikke gå sammen og lage en ny topic med tittel "Dette driver WIC egentlig med" og legge fram alt det dere vet? Det ville vært god propaganda + at dere kunne fremmet saken på en god måte. Her snakker dere usammenhengende og tåpelig.

Nå forventer jeg en barnslig kommentar om BOL eller RNG, men spar dere..

Syntes det er like barnslig å anklage oss for juks når vi faktisk ikke driver med det :)

Som jeg sa er jeg lite orientert rundt siste tidens hendelser ang denne saken da jeg har hatt annet å bedrive tiden min med.

OMG! Her kommer det jo faktisk fram! Hadde det ikke vært smart å tatt deg 5 min sammen med bgm og Cap22 for å finne ut hva som har skjedd?? Trodde du var smartere enn som så.

Hvorfor spør du nå om "bevis" MD, da du for noen dager siden sa at du hadde hørt at noe i WIC drev på slik? jeg forstår ikke hva problemet er. Dere har holdt på å tatt byer på den måten, og samtidig innrømmet det. For min del trenger jeg ikke å si mer da jeg har fått det jeg ville ut av mitt lile rykte som startet dette.

Det eneste jeg har innrømmet er at jeg liker å snakke med fienden. Noe du selv vet veldig godt. Har aldri sagt jeg prøver å finne ut hvor det er tomme byer eller noe liknende. Nå har narne sagt han har bevis mot meg + at Cap22 skulle legge fram noe. Har faktisk gledet meg til å se det.

Håper virkelig at dere fortsetter slik. Er veldig artig å gjøre narr av dere :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ærlig talt da, prøv å se litt mellom fingrene her da. At jeg ikke er "up to date" på enkelte hendelser beviser jo ingenting, gjør det? Jeg baserer meg kun på Njal-saken bl.a og kommenterer veldig lite på de siste hendelsene av den grunn at jeg ikke har fulgt med. Prøv å les litt bedre neste gang MD, så jeg slipper å skrive samme greiene om og om igjen. Jeg blir snart svimmel..

Det er også på det grunnlaget jeg ikke har beviser å legge fram, og derfor legger jeg vekt på Njal-saken, fordi der ble det lagt fram det jeg kaller for "beviser", men som tok dere to sekunder å dikte opp en unnskyldning på. Altså, beviset som var en PM, og som du refererte til var et bevis, ble avfeid tvert av dere. Så da er spørsmålet mitt hva du egentlig er ute etter, for hva jeg kan se er ingenting godt nok for deg eller andre WIC-spillere her hva angår selve "bevis-spørsmålet". Noe som igjen kan tolkes dit at det er få som gidder å bruke all den tid det tar ved å gå igjennom forumet å finne de riktige innleggene, for så å poste dem og som etter 2 sekunder vil bli avfeid av deg eller noen andre som "tull", eller av en annen merkelig unnskyldning som dere i WIC har blitt veldig gode på i det siste.

Ikke vær så trangsynt, MD, du er bedre enn det. At en konto fra RNG faller i deres hender, åpner opp en helt ny front! Og når RNG ikke engang var klar over at RNG-spilleren ga kontoen til dere, så fikk de heller ikke omorganisert støtte fort nok, slik at du kan godt se det slik at kontoen var en inndirekte årsak til at dere fikk en del flere byer enn dere egentlig skulle hatt om kontoen ikke kom i deres hender. Jeg sier ikke at alle 500 byene er det, men du kan si en god del.

Vi har en ganske sterk sak mot dere vi, det er derfor vi legger så mye vekt på det. Hva slags bevis narne besitter har jeg ingen idé om, men jeg håper hvertfall han legger det ut og samtidig holder det han lover. Men igjen, hvor lang tid skal så dere bruke på å avfeie det nok en gang, for så å komme med et oppfølgingsspørsmål om hvor bevisene er?

Slutt å vær så kverulerende å baser deg på hva jeg sier, MD. At du drar ting totalt ut av sammenheng er bare patetisk og beviser bare at du er på desperat jakt etter noe å kritisere på.

Slik jeg ser det motsier du deg selv hva angår selve "bevis-spørsmålet", så for meg kan du også bare fortsette, for det er ganske artig å lese :) Fikk meg en god latter her jeg sitter med innleveringsoppgaven min!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er tørst.

Auch, den jus-kommentaren traff meg ikke akkurat så tungt som du hadde håpet. Vel, heller å bruke tid på skolen, enn å sitte å leke "konge" her inne;) Menmen, ulike prioriteringer, så fullt forståelig.

Uansett, hvor er det jeg sier at jeg ikke vet noe da, lille MD? Eneste jeg har sagt er at ettersom jeg har annet å drive tiden min med, så har jeg ikke fulgt med på de siste hendelsene rundt dette, men det betyr da ikke at det er ubetydelig det jeg sier når jeg selv har sagt at jeg baserer meg på Njal-saken?:) Eller?

Ærlig talt, MD, nå begynner du å bli morsom. Kanksje ta en tidlig kveld i dag?:) Mulig jeg treffer noen punkter som du ikke liker at jeg treffer, men da synes jeg du kan la sinne gå utover noe annet, for personangrep lønner seg ikke på mange måter. Men bare å fortsette du, jeg liker å se at du blir vippet av pinnen så fort ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ærlig talt, MD, nå begynner du å bli morsom. Kanksje ta en tidlig kveld i dag? Mulig jeg treffer noen punkter som du ikke liker at jeg treffer, men da synes jeg du kan la sinne gå utover noe annet, for personangrep lønner seg ikke på mange måter. Men bare å fortsette du, jeg liker å se at du blir vippet av pinnen så fort

Vipper av pinnen? Sier han som forlot BOL pga en fillesak :).

Er enig med MD, du får ta deg en BOLle.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
MD, kan du lese hva jeg skriver? Jeg baserer meg på Njal-saken som var selve oppstarten til det hele. Problemer med det?
Tydeligvis da du fortsatt sitter å gnager på dette emd at jeg har vært fraværende i det siste, og dermed ikke fått med meg de nye hendelsene. Jeg har heller ikke lagt mye vekt på det nye som har skjedd, så jeg skjønner ikke hva du whiner om :) Menmen, det får bli ditt valg.

@Sunny; Fin kommentar som egentlig kan beskrive innleggene til MD ganske godt, så jeg føler den er gjensidig.

@Hakke; Ingen relevans til selve saken, så jeg lar være å kommentere. Så kan du sitte å tro på akkurat hva du vil, og dikte opp din egen lille virkelighet rundt hva som skjedde :) Du vet kun en brøkdel av det hele, så artig at du begir deg ut på tynn is!
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Scar..Hvordan kan du si at may ikke sier sannheten når Jokerjr selv har sagt til henne "Adle meg fort som ****, før rng begynner." Litt senere skrev han "Ta en by i midten av clostret mitt, jeg skal ikke gjøre noe motstand, få med deg resten av hvib"

Om dere hadde kommet med noen ordentlige bevis hadde jeg ikke avfeid det, men dere kommer bare med surr og tull! Dere har lagt så mye i denne saken at dere rett og slett ikke tørr å innrømme at dere tar feil...

Litt rart da.... Jeg har spilt med dansken på 2 verdner og snakket masse med han.. Dette er IKKE han som var der.. Han hadde ikke sagt det sånn..
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sant nok. Eller kanskje han ikke argumenterer? Kanskje han bare slenger rundt rykter som han selv ikke vet er sanne eller ikke.

Du har helt rett Grim. De har hatt muligheten, men de har ikke fremmet et eneste bevis eller noe som hinter om det engang. Hvis det er ønskelig, så kan jeg poste det vi i ledelsen sa da narne ble hacket. Om folk tror det er fabrikkert eller ikke, så kan faktisk teamet sjekke om det er sant.

Begynner å bli litt lei hele greia. Er ganske mye interessant å si om denne saken.. Fra mitt perspektiv i hvert fall.

Her er i hvert fall noe av bevisene:

Tatt fra PM mellom meg og Narne

magic dude den 01.02. klokken 15:42
Hvilke byer i K25 er tomme? De helt ved frontlinjen min altså.

~MD~

narne den 01.02. klokken 16:48
Liker at du driter deg ut.
Planen gikk vel ikke som planlagt ?

~Narne~

magic dude den 01.02. klokken 17:22
Hvilken plan?

narne den 01.02. klokken 17:26
Jaja uansett spill uskyldig du. Ser jo her dere hadde en plan. anyway.

magic dude den 01.02. klokken 18:04
Ehh.... Jeg vet virkelig ikke hva du preker om...

narne den 01.02. klokken 18:12
Eivped ? Ken ? Ringer ikke noen bjeller ? Nei nei same shit anyways. Hvorfor sendte du da meldingen underst da ? :p

magic dude den 01.02. klokken 20:31
fordi du sa du skulle slutte..

Dette sa jeg på bakgrunn av hva jeg leste på forumet.

lowenan den 01.02.2012 klokken 11:43
Takke Siter Rediger Slett
"narne i dag klokken 11:40
1996 er under innadling jeg var bare kv for han så tok han med meg.. king kon97 spilelr det ingen på så der er jeg kv.. og perf har heller ingen eier så der er jeg kv... men denne kontoen blir adla av rng.. så om noen fra wic kan ta byene mine i k25 kjapt be de t akontakt med meg så skal ejg fortelle hvilkne som er tomme..

og det er flere som har tenkt og stike fra rng.. men ikke enda.."

lowenan den 01.02.2012 klokken 11:47
Takke Siter Rediger Slett
"narne i dag klokken 11:44
over 60% av byene mine i k25 er ute på tur mot xandor o nå sender rng og nuke/adels her... men som sagt om dere er kjappe når dere og ta byene før de"

Tatt fra lederforumet.

lowenan den 01.02.2012 klokken 12:23
Takke Siter Rediger Slett
narne i dag klokken 12:08
er flere som har planlagt og gå ut og kjempe mot rng... jeg håper at de skjer litt raksere en hva de hadde planlagt nå..

narne i dag klokken 12:22
jeg fikk ikke nevne navn men begge har over 3 mill


magic dude den 01.02.2012 klokken 17:23
Siter Rediger Slett
narne er tilbake i RNG

*********** den 01.02.2012 klokken 17:39
Takke Siter Rediger Slett
Er vel Cap som har tatt over kontoen igjenn med mailen!

lowenan den 01.02.2012 klokken 17:52
Takke Siter Rediger Slett
Nei. Kontoen var tydeligvis stjålet fra den rettmessige eieren.

*********** den 01.02.2012 klokken 17:55
Takke Siter Rediger Slett
høres meget merkelig ut, tviler på sannheten av det. RNG`s ledelse har jeg ingen tro på for å si det sån.

may65 den 01.02.2012 klokken 18:46
Takke Siter Rediger Slett
Denne gangen er det nok sant ja. Narne er hacket. Å uønsket tatt ut av rng.

JonSnow den 01.02.2012 klokken 19:10
Takke Siter Rediger Slett
Jepp Low sa så =) smart passord han hadde



********* er en med skjult ID.

Må bare informere om at jeg alltid har hatt Mail på denne konto... Det kan C22 og alle andre i Ledelsen være enige i.. Jeg har bare vært i RNG/RNGA i et år !
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
du bør ikke ta med deg selv når du sier at noen vet bedre, du har jo null peiling på hva du snakker om da :D
det var IKKE wic-folk som sto bak, men en tidligere rng-spiller.
og når det gjelder å utnytte slike fordeler, så er faktisk DU en av de som er flinkest på det. men det er det vel ikke verdt å snakke så høyt om kanskje? men jeg vet mer om deg og hønseflokken din enn det du setter pris på. så tenk kanskje litt over hva du slenger ut heretter. ting kan slå tilbake på deg også.

Sier det samme om igjen.. Ja han har vært i RNG... Han var på goliatt for en stund tilbake.. MEN han var også på eivped !
 

DeletedUser

Guest
Litt rart da.... Jeg har spilt med dansken på 2 verdner og snakket masse med han.. Dette er IKKE han som var der.. Han hadde ikke sagt det sånn..

1: Nei du har helt rett, han snakker Dansk :D
2: Jeg tok det ikke ordrett fra han, men samme betydning.
 
Topp