Ryktebørs

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hehe, du klarer liksom aldri å svare på noe som helst som vanlig!

Har da sett litt av hvert i fra BOL forumet og chatten deres opp igjennom tidene til at jeg kan utale meg om KV hyling og deff, de fleste har en kjenning eller 2 hos fienden og får litt info her og der sånn er det bare.

Du har selv sagt at dere tar kv turner på de av dere som får incs over tid og det er helt forståelig det samme som vi gjør det, men hvis du tror det er 2 stykker som sitter hele stammen så tar du skammelig feil som vanlig.

Nei god natt til deg lillegutt, sov godt og drøm søtt videre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hehe, du klarer liksom aldri å svare på noe som helst som vanlig!

Har da sett litt av hvert i fra BOL forumet og chatten deres opp igjennom tidene til at jeg kan utale meg om KV hyling og deff, de fleste har en kjenning eller 2 hos fienden og får litt info her og der sånn er det bare.

Du har selv sagt at dere tar kv turner på de av dere som får incs over tid og det er helt forståelig det samme som vi gjør det, men hvis du tror det er 2 stykker som sitter hele stammen så tar du skammelig feil som vanlig.

Nei god natt til deg lillegutt, sov godt og drøm søtt videre.

Jeg har da svart deg på det som er verdt å svare på? Rart jeg i det hele tatt svarer her, tho..
Åjasså? Det er litt kult skjønner du, for hver gang en ny WIC-spiller blir angrepet, så sier Kathoga eller f.eks MD at det er en av dem som sitter. Kathoga satt vel både terhals og Oddybear samtidig kan jeg huske :) Jaja, jeg skjønner jo at det ikke er kult å få incs, men herregud :p

Jaja, lige måde!
 
Sist redigert:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nå har dere fått vite alt jeg vet. Narne sa at han var ganske ny på kontoen, så kan hende det var forrige eieren som sa det.
Hadde diskutert det en stund med den forrige eieren (vet ikke om narne lyver her) om mye forskjellig. Har ikke PM ettersom den ble slettet automatisk.... :(

Og når skjedde dette ? Jeg er orgignale narne. Jeg lagde denne kontoen i 2007 eller noe ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke vært på kontoen/RNG merr enn 10 mnd :p Så du failer litt ;) Jaja, ha det godt MD.

Så det var forrige eier. Whatsevs. Det var da 2 stk som ville over til oss :) Men sa nei til begge. Har dessverre ikke bevis for det, men alle vet at det er en stor sannsynlighet for at jeg har rett... Rett og slett fordi......... ..... jeg er awesome :)
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Så det var forrige eier. Whatsevs. Det var da 2 stk som ville over til oss :) Men sa nei til begge. Har dessverre ikke bevis for det, men alle vet at det er en stor sannsynlighet for at jeg har rett... Rett og slett fordi......... ..... jeg er awesome :)

Jeg er originale eier.. :L
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har ikke vært på kontoen/RNG merr enn 10 mnd :p Så du failer litt ;) Jaja, ha det godt MD.

Jeg er originale eier.. :L

Ehm, narne.. Jeg må si at jeg sliter litt med å kunne se sammenhengen her. Så korrekt meg hvis jeg tar feil.
I mitt første sitat sier du at du ikke har vært på kontoen i mer enn 10 mnd, og i andre sitatet så sier du at du er originale eieren av kontoen, vel. I min lille verden, så ville jeg aldri, om jeg virkelig var den originale eieren, brukt "tidsperioden" jeg har sittet på kontoen, men jeg ville heller ha presisert at "jeg var den originale, og har spilt i xx antall år på den" etc. Jeg har skjelden sett noen originale eiere tiltale sin "tilstedeværelse" på sin egen konto i et tidsperspektiv, med mindre du selvfølgelig blir konkret spurt om det.

Narne-kontoen ble opprettet 23.jan - 2011, noe som vil si at du ikke helt husker når du evnt startet opp kontoen, men som også er helt normalt. For min del, sier jeg at jeg har spilt på denne kontoen i 1,5 år, uten at jeg vet nøyaktig når jeg tok over, osv-osv.. Men jeg tror likevel samtlige kan huske fra ett år tilbake, spesielt hvilken måned du opprettet kontoen på.

Nå blir dette litt lenger enn jeg hadde tenkt meg, men buttom line is; Det er ett eller annet som mangler her, dessverre. Første vs siste sitat.. Baah, jeg finner rett og slett ikke ut av det. Jeg bare synser litt nå, men det er noe som ikke stemmer her :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nei, han er nok bare en skikkelig tulling. Problem solved.

Ryktes at det snør som aldri før, tidelibum :jblunk:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ehm, narne.. Jeg må si at jeg sliter litt med å kunne se sammenhengen her. Så korrekt meg hvis jeg tar feil.
I mitt første sitat sier du at du ikke har vært på kontoen i mer enn 10 mnd, og i andre sitatet så sier du at du er originale eieren av kontoen, vel. I min lille verden, så ville jeg aldri, om jeg virkelig var den originale eieren, brukt "tidsperioden" jeg har sittet på kontoen, men jeg ville heller ha presisert at "jeg var den originale, og har spilt i xx antall år på den" etc. Jeg har skjelden sett noen originale eiere tiltale sin "tilstedeværelse" på sin egen konto i et tidsperspektiv, med mindre du selvfølgelig blir konkret spurt om det.

Narne-kontoen ble opprettet 23.jan - 2011, noe som vil si at du ikke helt husker når du evnt startet opp kontoen, men som også er helt normalt. For min del, sier jeg at jeg har spilt på denne kontoen i 1,5 år, uten at jeg vet nøyaktig når jeg tok over, osv-osv.. Men jeg tror likevel samtlige kan huske fra ett år tilbake, spesielt hvilken måned du opprettet kontoen på.

Nå blir dette litt lenger enn jeg hadde tenkt meg, men buttom line is; Det er ett eller annet som mangler her, dessverre. Første vs siste sitat.. Baah, jeg finner rett og slett ikke ut av det. Jeg bare synser litt nå, men det er noe som ikke stemmer her :)

Jeg har bare vært i RNG i 10 mnd ;) Kom dit i april i fjor engang.. Ja, jeg startet opp 24 jan. Men brydde meg ikke om kontoen før jeg visste jeg kunne komme inn i RNGA. Ja blir kanskje litt klussete men hotmailen min har jeg på face og alt og det er den jeg har opprettet kontoen med. Jeg startet vel for fullt på V1 når jeg hadde min andre by :p Og når jeg sier jeg bare har vært på kontoen i 10mnd er fordi jeg kanskje var inne en gang i uka og bygde på byen min ;) Så skjønner forvirringen. Må kanskje begynne og utdype det jeg sier :O
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hoho.. Vel, terhals trengte KV, Stein905 trengte KV, og vi ser ofte at WIC-spillere må hente inn KV i Kathoga og MD når incsa runder oppmot 100. Vi i BOL roper ikke etter KV når incsa renner inn. Det med kirssa har du rett i, men den kontoen stod innaktiv i 4 - 5 måneder og hadde ingen eier for øyeblikket. Da må noen ta jobben vettu. Men det ser ut som forskjellen mellom BOL og WIC er at BOL klarer å ta hånd om egne innkommende. En ting med å være en stamme, er at du må ha spillere som kan håndtere innkommende, men det ser ut som at WIC sliter litt med dette. Jaja.

Var jo nettopp det jeg sa? WIC er en stamme, og dermed må det da være lov å hjelpe til med KV, det er da lov for dere i BOL også? Kan vel også si det at det finnes andre flotte folk i WIC som tar KV, ikke bare Kathoga og MD, selv om de er ekstremt flinke. At dere har en konto inaktiv i 4-5 måneder kan du jaggu ikke skylde på oss, det får dere ta på egen kappe ;)

WIC er en stamme, BOL er en stamme - Og da er det ikke noe feil å hjelpe andre stammemedlemmer med KV når de ikke har mulighet til å være på 24/7?

Akkurat det skrev jeg i min forrige post.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Var jo nettopp det jeg sa? WIC er en stamme, og dermed må det da være lov å hjelpe til med KV, det er da lov for dere i BOL også? Kan vel også si det at det finnes andre flotte folk i WIC som tar KV, ikke bare Kathoga og MD, selv om de er ekstremt flinke. At dere har en konto inaktiv i 4-5 måneder kan du jaggu ikke skylde på oss, det får dere ta på egen kappe ;)



Akkurat det skrev jeg i min forrige post.

Jeg kan ikke se at jeg anklager dere for det, -TK-? Om du mener det så får du mer enn gjerne hente fram et sitat. Litt trist at du skal dra egne konklusjoner ut av innlegg/setninger som ikke er i nærheten av å berøre den konklusjonen du kommer fram til, menmen. Jeg forventer kanksje litt mye :)

Vel, om det finnes flere "flotte" mennekser i WIC som kan ta KV, så forundrer det meg fælt at det kun er Kathoga eller MD som blir satt :) En liten overdrivelse angående "mange som kunne tatt KV"? :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg kan ikke se at jeg anklager dere for det, -TK-? Om du mener det så får du mer enn gjerne hente fram et sitat. Litt trist at du skal dra egne konklusjoner ut av innlegg/setninger som ikke er i nærheten av å berøre den konklusjonen du kommer fram til, menmen. Jeg forventer kanksje litt mye :)

Vel, om det finnes flere "flotte" mennekser i WIC som kan ta KV, så forundrer det meg fælt at det kun er Kathoga eller MD som blir satt :) En liten overdrivelse angående "mange som kunne tatt KV"? :p

Greit, jeg antok at når du sa "hoho" så ledde du, altså for meg er det en måte å avblåse en påstand/whatsoever, bare en dårlig avvisning :p

Jeg sa også at Kathoga & MD er veldig flinke til å ta KV, men det er andre også i WIC :)
Litt trist at du skal dra egne konklusjoner ut av innlegg/setninger som ikke er i nærheten av å berøre den konklusjonen du kommer fram til, menmen. Jeg forventer kanksje litt mye :)

Ohyesidid!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Greit, jeg antok at når du sa "hoho" så ledde du, altså for meg er det en måte å avblåse en påstand/whatsoever, bare en dårlig avvisning :p

Jeg sa også at Kathoga & MD er veldig flinke til å ta KV, men det er andre også i WIC :)
Litt trist at du skal dra egne konklusjoner ut av innlegg/setninger som ikke er i nærheten av å berøre den konklusjonen du kommer fram til, menmen. Jeg forventer kanksje litt mye :)

Ohyesidid!

Nettopp ja :)

Ehm, siste avsnittet ditt, kompis; Har du glemt å sitere meg her, og samtidig bekreftet at jeg forventer litt for mye av enkelte i noen sammenhenger? Isåfall må jeg bare si takk for at du bekrefter det! Nettopp det hadde jeg forventet;) Litt selvinnsikt..
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Side 1:
Spillere: Stein905
Side 2:
Stammer: BOL

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 9
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 52,668
Side 2: 78,740
Forskjell: 26,072

chart


Fine stats på Stain905 her, merklelig form for taktikk nuke en spiller man mister byer til :confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja, Stein905 er kjent for å være god på å readle byene han mister, men dessverre så er det en meget dårlig taktikk i lengden. Vi får se hvor lenge han holder ut.
 
Topp