Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nukes er til for å brukes eller hva? Er så bortkasta når de etterhvret bare må gå på pensjon og ikke klarer å dra ut på tokt. Sykehjemsplasser er det lite av på eldresentrene, så bedre å få de sendt bort :D
 

DeletedUser

Guest
Å sløse og å bruke de fornuftig er 2 forskjellige ting. Ja, nuke er til for å brukes, men skal de brukes unødvendig ?
Bruke de på byer som er stacket opp til himmelsk ? :rolleyes:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Å sløse og å bruke de fornuftig er 2 forskjellige ting. Ja, nuke er til for å brukes, men skal de brukes unødvendig ?
Bruke de på byer som er stacket opp til himmelsk ? :rolleyes:

Nukes er til og brukes uansett og når jeg sender dem vet ikke jeg om de treffer en stacka by eller ikke. Det blir helt hull i hode og påstå at det er unødvendig bruk og sende dem på en stacka by.. så lenge man angriper aktive spillere blir troppene og flytte på seg uansett eller angriper bare IB inaktive spillere?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mhm... hvis fronten til RNG er innaktiv, så ? :p Men det betyr at dere slutter med en gang vi overkjører dere. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Rykter:
Carneolt er rød, og ingen har hørt fra henne på x antall uker. auch.

Og er ikke også Lamps, som har gitt opp kampen, i ib ledelsen?


Jeg blir ikke forundret om Magic dude ender opp alene ved "det runde bord" (som illustrert nedenfor).

Bed-Mate-Portable-Table.jpg
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Mhm... hvis fronten til RNG er innaktiv, så ? :p Men det betyr at dere slutter med en gang vi overkjører dere. :cool:

Fronten til RNG er ikke inaktiv, hva får det deg til og tro det?
Krull kontoen du snakker om her? Ingen som slutter i RNG pga incomes da er du på bær tur. Du burde kansje sjekke fakta dine. De eneste spillerne den siste mnden jeg har hørt slutter pga incomes er de to som BOL og H.f.o angriper. :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, du sier jo at IB\HVIB adler innaktivt. Da er jo RNG fronten innaktiv. :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hadde jeg fått lagt ut rapporter så skulle jeg ha fått bevist det, men er ikke lovlig lenger, dessverre. Jeg kan midlertidig bekrefte at det er nuke-sløsing ute og går ihvertfall :).
 

DeletedUser

Guest
Rykter:
Carneolt er rød, og ingen har hørt fra henne på x antall uker. auch.

Og er ikke også Lamps, som har gitt opp kampen, i ib ledelsen?


Jeg blir ikke forundret om Magic dude ender opp alene ved "det runde bord" (som illustrert nedenfor).

Bed-Mate-Portable-Table.jpg

Ouch. Den svei. Er akkurat sånn jeg ser det for meg også! :cool:

Lamps har ikke gitt opp. Tvert imot så ville han fortsette kampen, men har ikke tid til å spille lenger. Er så enkelt som det. Ikke prøv å mal over det..
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde jeg fått lagt ut rapporter så skulle jeg ha fått bevist det, men er ikke lovlig lenger, dessverre. Jeg kan midlertidig bekrefte at det er nuke-sløsing ute og går ihvertfall :).

Var vel en i IB som brente av nærmere 50 nukes på byen, uten å få rikket på muren..
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
kan noen i ib bekrefte eller avbekrefte dette ryktene snart?

"Carneolt er rød, og ingen har hørt fra henne på x antall uker. auch."
 
Topp