Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at jeg angriper og angriper, men ikke får noen angrep tilbake :( Kan IB være snille å svare på hva årsaken til dette kan være?

Et annet rykte sier også at IB ikke er flink nok til å deffe opp byer de har adlet.
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktet sier at jeg har skumle 8 inc fra H.F.O, og jeg kommer ikke til å merke noen av dem engang :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har skumle 8 inc fra H.F.O, og jeg kommer ikke til å merke noen av dem engang

Hahahaha, du er ikke prioritert... Du kan forsette å sende inc på oss også, hittil har det ikke vært mye å skryte av :) Når du sender sverd i angrep så skremmer du ingen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Eller at man tror at sverd knuser aaalt. Slik som adriankm gjør.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktet sier at jeg angriper og angriper, men ikke får noen angrep tilbake :( Kan IB være snille å svare på hva årsaken til dette kan være?

Et annet rykte sier også at IB ikke er flink nok til å deffe opp byer de har adlet.

og hva er IG nicket dit?
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hahahaha, du er ikke prioritert... Du kan forsette å sende inc på oss også, hittil har det ikke vært mye å skryte av :) Når du sender sverd i angrep så skremmer du ingen :eek:


Det er da mine flotte fine fakes det Bgm, du har da fått noen nukes på deg og..

Men når jeg sender 1 sverd og 1 rambukk, og da noen spioner så må jo du selvfølgerlig tro at jeg har slike nuker..
 

DeletedUser

Guest
Alt du har sendt går under fake , nuks uten ram/kats gjør ingen skade :) Bare mye bra OD til oss :D

Så i våre øyner har du ikke nuks, du kunne like godt sendt bare sverd!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Så i våre øyne kunne du bare sendt sverd!!"

Er vel i dine øyne, eller, la oss si; du sier noe, hele HFO er enig. Er flotters det. Makt over en stor faktor i krig... men så er det vel ikke mye til demokrati som du sier. Er vel 1 leder, resten adlyder... :p

Men, men... :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at MD har hatt 1000 inc og er overrasket over hvor dårlige de var :p
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha:D

Etter de rapportene jeg har sett MD så taper du eller stammen din (samma det dere taper) tropper så samme om de er dårlige så lenge de renser byene dine eller ? :p
Og igjen , tropper er til for og brukes så hvorfor alltid klage på at det er dårlig ? Er vel ikke bedre at de står i byene og blir gammle og må gå i kistene sine :D
 

DeletedUser

Guest
Imew... DU har ikke peiling...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heter Seven of Nine :eek:

hehe, artig lite innlegg MD, men du taper nå byer i fleng, så det må jo funke på en eller annen måte :)

What?? Taper byer i fleng? Vennligst forklar. Jeg har mistet 2(?) byer i DAG. Da jeg var på skolen og jeg spiller ikke på skolen. Er ikke så avhengig. Har egentlig ikke giddet å stacke/dodge så mye. Lite tid og andre ting IRL. Så dessuten at det var forferdelig mange angrep mot få byer så fant ut at det ikke var så farlig. Kjellan adler på kort avstand, men jeg adler alltid tilbake. Er så lett som bare det.

Så hvordan dere får dette til å se dumt ut fra min side, er jo helt latterlig :D
Er jeg som sitter og ler her nå!! ^^
Morer meg med fakes som har 1 av hver eneste enhet!!
 

DeletedUser

Guest
"Så i våre øyne kunne du bare sendt sverd!!

Grunnen til at det blei skrevet sånn et at han har sendt nuks uten ram/kats på 5-6 stk i stammen, så VI har hatt det litt morsom med han :D

Normalt ville folk fått litt ODA når de sender så pass med nuks ut, du kan jo sjekke hva adriankm har fått :)


Er vel i dine øyne, eller, la oss si; du sier noe, hele HFO er enig. Er flotters det. Makt over en stor faktor i krig... men så er det vel ikke mye til demokrati som du sier. Er vel 1 leder, resten adlyder...

Du har vært i stammen så du burde vite bedre ??
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktet sier at jeg angriper og angriper, men ikke får noen angrep tilbake :( Kan IB være snille å svare på hva årsaken til dette kan være?

Et annet rykte sier også at IB ikke er flink nok til å deffe opp byer de har adlet.


Du sender jo bare fake jo, hva maser du om egentlig???? Krig skikkelig så blir du tatt seriøst, men det er da bare pisspreik det du sier her, angripe??
 
Topp