Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ja, han ja.
Han dere kommer til å slite VELDIG med :evil:

Meh. Klarte meg ganske fint mot deg den gangen jeg var på Eurosis :D

Du sa jo at du skulle adle deg ned til meg og knuse meg.. Men jeg har ikke fått en eneste inc fra deg i det hele tatt :( Så begynner å tvile på at du er så god som du sier :hmm:
Men lykke til videre! Vi har mye mer å gå på. Synd dere ikke har det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Meh. Klarte meg ganske fint mot deg den gangen jeg var på Eurosis :D

Du sa jo at du skulle adle deg ned til meg og knuse meg.. Men jeg har ikke fått en eneste inc fra deg i det hele tatt :( Så begynner å tvile på at du er så god som du sier :hmm:
Men lykke til videre! Vi har mye mer å gå på. Synd dere ikke har det :rolleyes:


Jeg sa når ejg kom ned og jeg er ikke der enda.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Du har fått en liten haug av støtte fra din kjære stamme frender og man må bare få den støtten bort før man kan fjerne deg, enten ved å nuke deg ned eller adle dem som har støtte stående hos deg, ikke være en det egentlig ;)
 

DeletedUser

Guest
Du har fått en liten haug av støtte fra din kjære stamme frender og man må bare få den støtten bort før man kan fjerne deg, enten ved å nuke deg ned eller adle dem som har støtte stående hos deg, ikke være en det egentlig ;)

Dere har angrepet emg nå i over 9 måneder og 17 dager siden dere startet på k16.

Og eneste grunnen til at ejg er her er fordi ejg har fått en liten haug med støtte?
Da vet du UTROLIG lite.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere har angrepet emg nå i over 9 måneder og 17 dager siden dere startet på k16.

Og eneste grunnen til at ejg er her er fordi ejg har fått en liten haug med støtte?
Da vet du UTROLIG lite.

Du vet meget godt, like godt som oss at du har fått latterlig mye støtte fra resten av JPTG:) Er jo ingen statshemmelighet det, akkurat. Hadde du derimot ikke fått støtte, noe svært mange andre tidligere RNG-spillere har opplevd av ymse grunner, så hadde du hatt samme skjebne som dem som ikke var like heldige.

Ting tar tid, et par år regner ejg med.

Du vil ikke overleve "et par år" min venn. Så, få opp farta!:)
 
Topp