Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Fikk høre en litt morsom versjon av en person som tydeligvis hadde glemt hva bol sto for...Balls of legends :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Capitan22 går tom for kaffe i byene sine.. Huff.. Stakkars bønder! På tide at noen andre tar over driften og hjelper det stakkars folket! :mehe:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Normalt sett går jeg sjelden tom for kaffe, men når du sender slike horder, så kan du ikke forvente full service MD :). Ryktes at mange soldater måtte bøte med livet for en liten kaffetår :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er flere som ha dårlig sans for humor. Gir dårlig ryktepoeng for ting som er humoristisk -.-

Grim - Nok en konto du skal gi til Barbie? Skam deg... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ikke er en eneste god spiller i Just som tilbyr å være KV for de som virkelig trenger det. :rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at noen gjør mindre enn andre, og at forumet har blitt helt ødelagt
. :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at det er mange surpomper i Just som ikke tåler kritikk.

Ait! Xandor svarer meg ikke engang etter at jeg nå har sendt han en pm for å forsikre meg om at han er pålogget! Vi vil jo ikke få anklager mot oss for å jukse når vi kun spiller med skills som overgår JPTG? :(
 

DeletedUser

Guest
gullungen: håpløs og håpløs er da ikke den beste men har vært innpå 10 min de siste 5dagene så, det blir nok skjerpings her.
 

DeletedUser

Guest
Da burde du kanskje se hva som er til kontoens beste, gi den fra deg fordi du ikke har tid eller skaffe deg en dual? Intill det er du fortsatt håpløs.
 
Topp