Ryktebørs

steptrack

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ryktes at op92 bukket under for presset! Oh, det var kanskje fakta det:confused: Hvem blir neste? :)


Hvem press? Dere fikk jo bare enda en inaktiv konto å bryne dere på ? Konton ble slettet fordi den ikke hadde det bra i JPTG:D

Men se lyst på det Scar, du får erobre grått (kyss) At JPTG gjør det er jo ikke noe nytt så:trist:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem press? Dere fikk jo bare enda en inaktiv konto å bryne dere på ? Konton ble slettet fordi den ikke hadde det bra i JPTG:D

Men se lyst på det Scar, du får erobre grått (kyss) At JPTG gjør det er jo ikke noe nytt så:trist:

Innaktiv konto? Wow, det forklarer jo de 800 nuksa jeg fikk etter at jeg hadde tatt to byer av han :eek: Kan dere være så snill å forklare meg og resten i WIC isåfall hvem som er aktive? Jeg føler det slik at hver eneste gang vi begynner å gnage på en spiller, og vedkommende sletter kontoen, så får vi vite at kontoen var innaktiv og at vi ikke kan skryte på oss å nedsable enda en spiller.

Jeg vil derfor komme med en oppfordring til JPTG:
Legg ut en liste på dette forumet hvem av dere som er aktive, da jeg med stor sikkerhet kan garantere at WIC kommer til å kjøre like hardt for å nedsable deres aktive som vi har gjort med deres.. ehm.. "innaktive".

Joda, grått er fint, men slik JPTG fremstår, både IG og på forumet, får jeg et inntrykk av at hele JPTG kan sammenlignes med det å ta gråbyer..
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan også avkrefte at kontoen var innaktiv... Snakket mye med både eier før han satt opp KV, pluss at jeg snakket mye med KV i etterkant. I tillegg var kontoen aktiv på å angripe Scar og forsvare seg i perioder.

Syntes også det er artig at dere skylder på innaktivitet hele tiden. Har dere absolutt INGEN som kan hjelpe dere når dere er borte? Ikke en ENESTE god kontovakt? Ikke rart dere taper når kommunikasjonen er på bunnivå...
 

DeletedUser

Guest
Jøss for noen retarder

Virker som du ikke elsker å kalle andre for retard.

Så du får samme dose tilbake :)

Dette er deg Xandor.

retard-14886.jpg
 

DeletedUser

Guest
Virker som du ikke elsker å kalle andre for retard.

Så du får samme dose tilbake :)

Dette er deg Xandor.

retard-14886.jpg
(rofl)

Xandor... Hva skal man gjøre med deg? Du blir knust herfra til jordens ende. Syns faktisk synd på deg, at du har så mye kjeften, men i spillet så blir du jo knust (wasntme) Tror du skal slappe av med de kommentarene dine og fokusere litt mer på TW enn her inne :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at vår alles kjære mamma"dalt" 678 driver å nuker sin egen deff? :) Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

(jeg kan jo egentlig bare slenge den inn på faktabørsen uansett, men det ville jo vært kjedelig"/)
 

DeletedUser

Guest
Huff og huff hva skal jeg gjør med dere før dere klarer å tenke litt?



Ingen er knust før siste by faller. Selv om jeg mistet et par hundre byer betyr det at jeg har tapt? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Hvis du tror det må du fanten med være dum. Mange her på tw som har komt helt ned til 1 by, men nå idag så har de flere millioner poeng.
 

DeletedUser

Guest
Huff og huff hva skal jeg gjør med dere før dere klarer å tenke litt?



Ingen er knust før siste by faller. Selv om jeg mistet et par hundre byer betyr det at jeg har tapt? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Hvis du tror det må du fanten med være dum. Mange her på tw som har komt helt ned til 1 by, men nå idag så har de flere millioner poeng.
(rofl)

HAHAHAHAA!!!
Lillegutt, ta og se på statsa dine før du skal begynne å si noe.

"Mange her på tw som har komt helt ned til 1 by, men nå idag så har de flere millioner poeng." Altså du mister jo millioner poeng mer enn du tar. Du står igjen med 1 by sikkert, men den faller. (happy)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Huff og huff hva skal jeg gjør med dere før dere klarer å tenke litt?



Ingen er knust før siste by faller. Selv om jeg mistet et par hundre byer betyr det at jeg har tapt? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Hvis du tror det må du fanten med være dum. Mange her på tw som har komt helt ned til 1 by, men nå idag så har de flere millioner poeng.

Mtp på de siste dumme uttalelser burde du hvertfall vurdere å tenke ja :)
Det er sant, ingen har tapt før siste by faller, so to speak, men de som klarer å reise seg, Xandor, er de som har en sterk stamme i ryggen:) Teacher var nede i 60k for noen måneder siden, og adlet seg opp til 3-4 mill poeng før han nå sluttet igjen, rett og slett fordi han hadde WIC i ryggen :) Du klarer ikke å reise deg når du har én by igjen på egenhånd, sussebass!
 

DeletedUser

Guest
Scar nå er jeg lei av å sitte her å se på tullet ditt. Ironi drittet ditt kan du holde for deg selv, omtrent alle i jptg har bevist mer en deg og det skal de ha.
 

DeletedUser

Guest
Vi er faktisk mestre xandor. Det har sett mørkt ut til tider og flere jeg har snakket med var ganske engstelig til tider da dere kunne ta knekken på oss om dere virkelig ville. Men dere var kjepphøye, sta og generelt ganske dumme i avgjørelsene deres.

Vi derimot har hatt en stø og gjevn kurs mot seier og den akter jeg å se gjennomført! Og btw, hvis du så har 1 by igjen kommer du aldri til å klare å bygge deg opp. Enkelt og greit fordi det blir den mest ettertraktede byen på hele V1. På godt og vondt. Uansett hvor den måtte være, vil den falle :p

Igjen kaller du oss retarder. Har du ingen andre ord i ditt vokabular?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar nå er jeg lei av å sitte her å se på tullet ditt. Ironi drittet ditt kan du holde for deg selv, omtrent alle i jptg har bevist mer en deg og det skal de ha.

Isåfall, i motsetning til deg så kan jeg isåfall skilte med noe. Hvis jeg kan skilte med bare "dritt", så er jeg litt bekymret for hva du kan smelle opp. Jeg har nok utrettet og vunnet et par verdener mer enn hva de fleste i JPTG har gjort. Neste gang du kommer med en beskyldning mister, vær så vennlig å post det på Off-topic forumet, for ingen bryr seg om hva du sier uansett ;)

På en annen side, er det ingen som tvinger deg til å lese forumet heller. Så istedenfor å kjefte på de som lager litt liv i en knusktør verden, så kan jo du bare finne deg et annet forum å glo i?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sjalu? :) nå må du fortelle meg vilken måte jeg er sjalu på? haha, dette er jo bare tåpelig.
 

DeletedUser

Guest
Det virker som du ofte tar ting altfor seriøst. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp