Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ja, men vi er jo så dårlige som scar har sakt så mange ganger, så det skulle jo ikke våre noe problem :)?

Og da dere begynte å angripe meg 15.jan i fjor i k16, ante jeg ikke hvordan jeg skulle forsvare meg. Jeg var fullstendig noob på deff da.
Det tok sin tid før jeg lærte det. Syntes også det var morsomt når deres unnskylding til at dere ikke klarte å ta meg var fordi dere ikke spilte seriøst.

Jeg har aldri sagt at dere er dårlige. Selv om Scar sier det, betyr det ikke at alle gjør det.
I angrepene mot deg har vi ofte hatt kommunikasjonsproblemer. Enkelte har gjort ting på sin egen måte. Dette har resultert i at du ofte har blitt angrepet av 1 og 1 spiller. Noe som gjør det superlett å forsvare seg. Jeg lærte meg forsvar på samme måte da jeg var KV for oddy sommeren 2011.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at dere er dårlige. Selv om Scar sier det, betyr det ikke at alle gjør det.
I angrepene mot deg har vi ofte hatt kommunikasjonsproblemer. Enkelte har gjort ting på sin egen måte. Dette har resultert i at du ofte har blitt angrepet av 1 og 1 spiller. Noe som gjør det superlett å forsvare seg. Jeg lærte meg forsvar på samme måte da jeg var KV for oddy sommeren 2011.

at det var 1 mot 1 var det ikke, var sånn 5 mot 1, og fler endel ganger.
Men dere gjorde det veldig greit for meg, for dere angrep et område, da fokuserte jeg alt der. Så byttet dere til en ny plass, så fokuserte jeg alt der, så da holdt jeg dere tilbake. Dere nuket hele k16, men det var visse områder dere nuket mer og der alt av adels kom.
Men vil likevell ikke si det var så veldig greit å sitte der med så mye angrep i så lang periode.

Og jeg sa aldri du sa vi var dårlige, bare sa scar sa det ;)
 

DeletedUser

Guest
Du skjønner hvorfor Scar har det verre? Der du fokuserte på et område, fokuserte Scar på 90% av byene.
 

DeletedUser

Guest
Vet du hvorfor vi gjorde det?
Fordi vi lærte av deres feil :D

Skjønner godt hvorfor du og dere ignorerer fakta, men hadde håpet at en av dere hadde baller til å si dere selv imot. Tydeligvis ikke.

Begynner å bli lei av småunger nå.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner godt hvorfor du og dere ignorerer fakta, men hadde håpet at en av dere hadde baller til å si dere selv imot. Tydeligvis ikke.

Begynner å bli lei av småunger nå.

Jeg forstår det greit nok, men forstår jo at den fronten scar hadde/har er ikke mye lett å ha, men blir irritert når dere prøver å si min front var så kjempe grei. Selv om dere gjorde som dere gjorde var det uansett ikke kjempe lett for meg som ikke viste hvordan jeg skulle forsvare meg helt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner godt hva du mener MD for dere gjorde akkurat det samme på Pitchoun når jeg var der. Dere gjorde alltid den samme feilen med og angripe og adle på visse steder som gjorde det lett og forsvare HVIS man har motivasjon og tid til og sitte pålogget veldig mye og dodge,stacke og readle det som eventuelt ble adlet. Jeg vil ikke si det var lett for jeg hadde også flere 100 til flere 1000 inc i over 1 år av dere og det knakk på motivasjonen flere ganger , men Scar har/hadde det værre med tanke på at han var såpass spredt og lå godt inne i JPTG/RNG sine kontinenter.

Over til det denne tråden er laget for..
Det går rykter om juks og fanteri i WIC land for tida :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Over til det denne tråden er laget for..
Det går rykter om juks og fanteri i WIC land for tida :hmm:

Baah.. Jeg blir sliten. Nok en gang slenger dere ut slike anklager, uten at dere klarer å underbygge dem på noen som helst måte :) Jeg kan forstå at det svir at vi gruser dere totalt, men hallo, vær litt mer sporty å innse at dere vil tape.
 

DeletedUser

Guest
Baah.. Jeg blir sliten. Nok en gang slenger dere ut slike anklager, uten at dere klarer å underbygge dem på noen som helst måte :) Jeg kan forstå at det svir at vi gruser dere totalt, men hallo, vær litt mer sporty å innse at dere vil tape.

Hvem sier jeg fikk dette fra en JPTG spiller og hvem sier jeg kommer med anklager ? Du har vært på dette forumet i 4 år sier du , men har tydeligvis ikke skjønt at denne tråden er en ryktebørs. Jeg skrev og jeg gjentar "Det går rykter om juks og fanteri i WIC land". Jeg sa aldri at jeg trudde på det eller at noen i JPTG hadde sagt det til meg.

Neste gang gjør det enkelt Scar , kom med noe skikkelig og kommentere for en gangs skyld. Skjønner at det kan være tøft for deg kjekken ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var også derfor jeg satt på "Skjønner at det kan være tøft for deg kjekken ;) "
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem sier jeg fikk dette fra en JPTG spiller og hvem sier jeg kommer med anklager ? Du har vært på dette forumet i 4 år sier du , men har tydeligvis ikke skjønt at denne tråden er en ryktebørs. Jeg skrev og jeg gjentar "Det går rykter om juks og fanteri i WIC land". Jeg sa aldri at jeg trudde på det eller at noen i JPTG hadde sagt det til meg.

Neste gang gjør det enkelt Scar , kom med noe skikkelig og kommentere for en gangs skyld. Skjønner at det kan være tøft for deg kjekken ;)

Oh well :) Ryktet sier at JPTG driver med juks å fanteri. De klarer å ta ut noen tog av oss, noe som er helt uhørt! Makan til jukseri!

Når du slenger ut tullete ting for oss å kommentere, så har jo ikke jeg noe annet valg å kommentere det tullet du slenger ut:) Dersom du vil se noe skikkelige kommentarer, så får du jammen meg poste noe som er verdt å kommentere skikkelig da, mister :) Jeg skjønner at det kan være vanskelig.
 

DeletedUser

Guest
Oh well :) Ryktet sier at JPTG driver med juks å fanteri. De klarer å ta ut noen tog av oss, noe som er helt uhørt! Makan til jukseri!

Haha! Du er så patetisk

Når du slenger ut tullete ting for oss å kommentere, så har jo ikke jeg noe annet valg å kommentere det tullet du slenger ut:) Dersom du vil se noe skikkelige kommentarer, så får du jammen meg poste noe som er verdt å kommentere skikkelig da, mister :) Jeg skjønner at det kan være vanskelig.

At jeg først "backet" opp deg med at du har en vanskelig front for og så komme med det første ryktet på over 1 uke vil jeg ikke si er tullet. Jeg skjønner godt at WIC er lei av og høre at de jukser, men det er det eneste jeg har hørt i det siste og dette er som sagt en ryktebørs der man skal skrive rykter så nå vil jeg si du tar kraftig feil.

......................
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
......................

Så dersom du anser ryktebørsen for å være nettopp en samlingsplass for meningsløse innlegg, hvorfor etterlyser du gode og seriøse innlegg fra meg når du selv inndirekte sier i innlegget ditt over at man ikke skal ta ryktebørsen seriøst? :p

Jeg stiller meg undrende til at du kalte mitt "rykte" for patetisk? Hva vet så du om hva som foregår i WIC-chaten? o_O Men ja, jeg ser at det er et patetisk rykte, as well as yours :) Dere slenger regelmessig ut dette rykte uten å henvise til konkrete hendelser. Morsomt for barna, tydeligvis!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg forstår det greit nok, men forstår jo at den fronten scar hadde/har er ikke mye lett å ha, men blir irritert når dere prøver å si min front var så kjempe grei. Selv om dere gjorde som dere gjorde var det uansett ikke kjempe lett for meg som ikke viste hvordan jeg skulle forsvare meg helt.

Quote meg på hvor noen har sagt at du har hatt det kjempe greit?
Jeg har bare sagt at du har hatt det lett i forhold til Scar sin situasjon.

[...]men Scar har/hadde det værre med tanke på at han var såpass spredt og lå godt inne i JPTG/RNG sine kontinenter.

Finally.

Over til det denne tråden er laget for..
Det går rykter om juks og fanteri i WIC land for tida :hmm:

Siden så mange har sagt akkurat dette, støtter jeg Scar her. Vi har fått et ufortjent rykte rundt dette ettersom vi ikke driver med juks. Hvis du hører slike rykter, er det bedre om du tar det opp med moderatorene. Det er jo tross alt det de er der for...

Ryktes at peera og Chucky har en mørk framtid i møte.. :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ikke at noen i WIC jukser , men selvfølgelig om jeg merker juks og får bevis på dette vil jeg si ifra slikt at det blir et rent og morsomt spill. Enn så lenge vil jeg bare si at WIC overkjører oss og folk kommer frem til at dere jukser selvom jeg personlig ikke mener det..
 

DeletedUser

Guest
Quote meg på hvor noen har sagt at du har hatt det kjempe greit?
Jeg har bare sagt at du har hatt det lett i forhold til Scar sin situasjon.



Ryktes at peera og Chucky har en mørk framtid i møte.. :awesome:

Wow. Du har virkelig ikke fulgt med :p

Kort fortalt har xandor hatt det mye lettere defensivt enn det Scar har hatt. MYE lettere.

Der, hvis jeg tolket det riktig da.
 
Topp