Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rc....Det sies, stor i ord men liten på jord :)

Gidder ikke motargumentere, det blir bare for dumt. Er man hjernevaska av ledelsen, så er man det. Ikke mye og gjøre med.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Rc....Det sies, stor i ord men liten på jord :)

Gidder ikke motargumentere, det blir bare for dumt. Er man hjernevaska av ledelsen, så er man det. Ikke mye og gjøre med.

kunne ikke sagt meg mere enig Kenn :p

btw

Ryktet sies at spilleren "arth" er drit sur på meg :p bare les alle bynavna til spilleren :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det ryktes at IB kanskje burde lære etterhvert. Ekke smart å gi spillere som ikke ønsker seg tilbake til v1 med det første en konto. Skål! =D
 

DeletedUser

Guest
Crazy da ? Som er nå på en konto i HFO ?

Det kan ikke sammenlignes , det er ikke i nærheten av å bli det samme.. Trodde du kjente 7 timers dualen din bedre en det, men ser ikke sånn ut siden du kan gjøre en så dårlig sammenligning:) Hadde det du antyder vært rett så hadde vi vel tatt inn deg da? Men du fikk nei !!
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Om det er noen som lurer så er allerede kontoen satt på slett =D
Sendte alt av tropper på nærmeste IB by og slett'an :p

tjohei! :)
 

DeletedUser

Guest
Om det er noen som lurer så er allerede kontoen satt på slett =D
Sendte alt av tropper på nærmeste IB by og slett'an :p

tjohei! :)

Altså det å krige mot deg in game er veldig moro, men når du går bak ryggen for å ødelegge, sabotere og sette opp spillere på denne måten, kan du like godt holde deg unna. At du i det hele tatt får lov til å spille er et mirakel... Perm ban hadde vel passet perfekt :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Altså det å krige mot deg in game er veldig moro, men når du går bak ryggen for å ødelegge, sabotere og sette opp spillere på denne måten, kan du like godt holde deg unna. At du i det hele tatt får lov til å spille er et mirakel... Perm ban hadde vel passet perfekt :)

Var jo han som ga meg kontoen. :p
 

DeletedUser

Guest
Og? Det er ikke en åpen invitasjon om å ødelegge for en stamme! Det er misbruk av kontoer... Og det er ikke første gangen du gjør det..

Skyld heller på han som ga han kontoen. Han tok en risk med å gi Espen kontoen. Djeeez.. Legg skylda på de som får kontoen. :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så? Den som gir en konto videre har automatisk ansvar for at den kommer i gode hender - selv om den som mottar kontoen er ansvarlig for den videre. Dersom ingen spiller på kontoen nå er det rett og slett ingenting dere kan gjøre for å straffe spilleren (som å kicke/adle han for eksempel), derfor er det heller ingen vits i å skylde på ham ;) Man behøver selvsagt ikke å skylde på noen, men folk bør faktisk tenke før de handler i blant ;)
 

DeletedUser

Guest
Når den som mottar kontoen gjør det helt bevist så er jeg helt enig med MD.

Jaok, han ga den til Brann/Espen. Men så stolte han også på han. Da er det delvis hans skyld også.

Eller?
Og ja, Espen gjorde det bevist. So? Han fikk kontoen av en uopmerksom person. :D
 

DeletedUser

Guest
Jaok, han ga den til Brann/Espen. Men så stolte han også på han. Da er det delvis hans skyld også.

Eller?
Og ja, Espen gjorde det bevist. So? Han fikk kontoen av en uopmerksom person. :D

Kort sagt... Aner ikke hvordan jeg klarer å få det til å høres ut som en komplisert prosess :p
 

DeletedUser

Guest
Jaok, han ga den til Brann/Espen. Men så stolte han også på han. Da er det delvis hans skyld også.

Eller?
Og ja, Espen gjorde det bevist. So? Han fikk kontoen av en uopmerksom person. :D

Er du VIRKELIG så naiv??! Altså Espen har en historie på seg ang dette her. Det har skjedd gang på gang på gang på gang... Vi VET dette! Så ikke kom her å si at de hadde gode hensikter..............! Dette var bevisst av begge parter og det er en skam at brann hver gang misbruker det han får i hendene.
 
Topp