Ryktebørs

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Joda - Valget er tatt, og jeg blir der jeg er :)

En av grunnene var;
- BOL angrep meg, samtidig som jeg var i tenkeboksen, og hadde fått et tilbud om å komme tilbake.

Nå i senere tid snakket jeg med Glitter, der jeg også blir fortalt at jeg er spion :confused

[17:04:38]
[17:07:26] Simen: dere har lekket informasjon (og innrømmet det)

XXX?
[17:11:19] Glitter: ja, vi har sett loggene hvor dere lekker informasjon
[17:11:22] Glitter: så da er det liksom pointless

Så spør jeg om bevis..

[17:12:19] Simen: får jeg se den loggen?
[17:12:33] Simen: ***** spent på den, faktisk..
[17:12:39] Glitter: har ingen forpliktelser ovenfor svikere som har snyltet på stammen i to år også svikter.
[17:12:48] Glitter: du får sjekke dine egne logger
[17:13:12] Simen: First of all: Vært i BOL i sånn 1 år og 2 mnd elns..
[17:13:28] Simen: For den andre; Du har ikke bevis? (chuckle) Hadde du hatt bevis, hadde jeg fått dem..
[17:13:45] Glitter: jeg har ingen behov for dine forklaringer, konspirasjonsteorier eller.. ord egentlig.

For å si det sånn BOL, pass på - For her er det ikke lov til å snakke med fienden! :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg snakker med fienden jeg, ofte også, men forksjellen mellom oss er at jeg ikke deler info med dem, ei heller spiller dual med spillere som hater BOL.

@Gullungen95; Hva du gjorde etter at vi angrep er også noe du må ta på din kappe. Når du er så dum som du har vært ved å være negativ, samt prøve å få flere BOL-medlemmer til å gå over til ROTA, så burde du ha såpass vett mellom skallen at før du tok inn disse to spillerne, at du snakket med Ledelsen først, for å komme fram til en løsning/kompromiss. Vi kunne ha innstilt angrepene mot deg inntil samtalene var avsluttet og et endelig resultat lå i grunn.

Du tok helt andre veien, ved å forsterke våre teorier om at du var illojal. Med andre ord, hva du gjorde etter at du ble kicket, har i denne sammenhengen like mye å si i forhold til hva du gjorde i stammen.
Du valgte rett og slett feil vinkling på problemet, ved å forsterke mistanker mot deg
 

DeletedUser

Guest
Woah.. dette er ikke det jeg vil kalle en ryktebørs lenger.... Hvis dere vil anklage hverandre videre, så ta det privat (eller et nytt topic). For dette interesserer de fleste null..

Kan komme on topic igjen med et rykte:

Ryktes at RNG har funnet stridsøksen, men sliter litt med hvordan den brukes :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Woah.. dette er ikke det jeg vil kalle en ryktebørs lenger.... Hvis dere vil anklage hverandre videre, så ta det privat (eller et nytt topic). For dette interesserer de fleste null..

Var det ikke du som poppet popcorn i stad da? :D Jeg er rimelig sikker på at dette er noe dere i IB liker meget godt! Så ikke prøv å overbevis meg om noe annet, gamle venn ;)

Hmm, når det kommer til svar på ryktet ditt, så gleder jeg meg til å se utviklingen :)
 

DeletedUser

Guest
Var det ikke du som poppet popcorn i stad da? :D Jeg er rimelig sikker på at dette er noe dere i IB liker meget godt! Så ikke prøv å overbevis meg om noe annet, gamle venn ;)

Joda, men dette har foregått lenge nok på Ryktebørsen. Så lag heller en ny topic, så fortsetter dere festen der.
 

DeletedUser

Guest
Joda - Valget er tatt, og jeg blir der jeg er :)

En av grunnene var;
- BOL angrep meg, samtidig som jeg var i tenkeboksen, og hadde fått et tilbud om å komme tilbake.

Nå i senere tid snakket jeg med Glitter, der jeg også blir fortalt at jeg er spion :confused

[17:04:38]
[17:07:26] Simen: dere har lekket informasjon (og innrømmet det)

XXX?
[17:11:19] Glitter: ja, vi har sett loggene hvor dere lekker informasjon
[17:11:22] Glitter: så da er det liksom pointless

Så spør jeg om bevis..

[17:12:19] Simen: får jeg se den loggen?
[17:12:33] Simen: ***** spent på den, faktisk..
[17:12:39] Glitter: har ingen forpliktelser ovenfor svikere som har snyltet på stammen i to år også svikter.
[17:12:48] Glitter: du får sjekke dine egne logger
[17:13:12] Simen: First of all: Vært i BOL i sånn 1 år og 2 mnd elns..
[17:13:28] Simen: For den andre; Du har ikke bevis? (chuckle) Hadde du hatt bevis, hadde jeg fått dem..
[17:13:45] Glitter: jeg har ingen behov for dine forklaringer, konspirasjonsteorier eller.. ord egentlig.


For å si det sånn BOL, pass på - For her er det ikke lov til å snakke med fienden! :)

må si jeg føler med simen her.. og de såkalte loggene finnes nok bare oppe i hodet til glitter, for andre steder eksisterer ingen slike logger.
at glitter er en mester i å ta løse rykter (ofte oppstått i hennes eget hode) og gjøre disse til sannheter er jo velkjent.
men at hun her lar dette gå ut over sine egne er jo litt morsomt, synes jeg.
det sier jo ganske mye om hvordan det står til der i gården, egentlig..
og da finner jeg frem popcornet, setter meg godt til rette og nyter sircus BOL og ler meg skakk.. ha en fin helg ;)
 

DeletedUser

Guest
"Ryktene" til badass kan vel avkreftes, med mindre alle vi som sitter i BOLs styre sitter med samme vrangforestillinger....

badass har jo også blitt viden kjent for å lire av seg dritt om BOL, men med mindre han komme med noe mer enn fantasier om hva som rører seg i hodet til Glitter, så tror jeg nok en gang vi kan avfeie teoriene hans som svada
 

DeletedUser

Guest
v1 propoganda på topp igjen ser jeg!

Helt tåpelig å lese det her.. samme få spillere som sitter å forteller hvor mye de hater hverandre, og den ene etter den andre kommer med mere "svada" enn den før..
Rart at Teamet ikke slår inn snart??
Også rart at jeg i det hele tatt gidder å lese...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jepp, skjer endel artig IG for tida også. he he ser ut som det ikke stopper med det første heller.... we love you BOL :D

Dere er jo så kjedelige, så noen må jo ta ansvar for å holde liv i denne verdenen :p

Ryktes at de som står igjen som vinnere på v1 ikke er de som er flinkest til å krige, men de som rett og slett har klart å sitte å ruge på kontoene sine lengst!
 

DeletedUser

Guest
Nei.

De som står igjen er de mest aktive og de beste spillerne :p
Duh... ;D
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor har alle så dårlig tid og vil avslutte verden? Dette er jo bare moro:):D
 
Topp