Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Jeg kommer ikke til å holde ut mer enn max 2,5 - 3... Orker ikke tanken på å måtte spille i 5 år til :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er egentlig konkurranseinnrettet... dersom noen poster på samme minutt som meg... ahaha, jeg postet først :D Denslags ting :)
 

DeletedUser

Guest
ROTA har jo strengt tatt vokst med 2 medlemmer nå... 2 B fair ;) Mn I C Ur point :D

(random chatspeaking)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at brodern til Winter skal være nattevakt elns i natt. (Yeah, jeg stalker!! :D)
 

DeletedUser

Guest
STAAAALKEEEER!!!! :p

Jajaja, fint for ham :) Lurer på om han klarer å stå opp uten meg der ;D
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Mener ikke det, men alliansen har vokst veldig mye og IB står stille i forhold. Det kommer du ikke unna:)

2011-06-08 RNG 3. 48 231,073,858
2011-09-05 RNG 3. 49 272,717,772

Er litt imponert over f.eks. RNG som har tapt på statsen i det siste, men har vokst 40 mill på tre måneder likevel. Sliter selv veldig med motivasjonen når jeg må adle grått.

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 1,781 De snille
Side 2: 1,207 RNG
Forskjell: 574
 

DeletedUser

Guest
Liker hvordan IB-siden greier å bruke vårt eget "good guys"-uttrykk mot oss på en så åpenbar måte :p
 

DeletedUser

Guest
no1


Her ser vi at RNG har et stoooooort barbarbyHAV å ta av. Det er det de vokser på. Ikke noe spesielt annet.
 

DeletedUser

Guest
Se positivt på det da... synes de er flinke til å holde aktiviteten oppe selv om de tar mye gråbyer.. ikke det som er mest spennende.. MEN nå sulter ikke dere av gråbyer heller da.
 

DeletedUser

Guest
Ser noe annet også... IB og H.F.O er de eneste to med en jevn vekst. RNG har noen hakk i plata. BOL har mistet 2 medlemmer, så det blir et lite nedoversprang på statistikken. ROTA har derimot gått i pluss på de medlemmene vi mistet (selv om det begynner å gå rette veien igjen nå, hehe :)) og fått et sprang opp fra en ellers nærmest flat poengkurve. HVIB... Her aner jeg faktisk ikke hva som skjer, men tipper det er noen medlemmer som hopper inn? Merkelig...

Du er god på å finne fram stats, iallefall, MD :) Men jeg vil påpeke at å tette cluster ikke nødvendigvis går på å gjøre det man vil. RNG behøver ikke være skikkelig fan av gråbyadling hvis de vet at de kan risikere å få fiender som adler seg inn via gråbyene deres. Særlig når du kommer med uttalelser som antyder det på forumet :cool:

Forresten sier det fine kartet ditt ingenting om hvem som adler mest grått... Det kan derimot peke mot hvem som har adlet mest grått fra før :jblunk:
 
Topp