Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dine smileys sto der fra før... ikke klag :p Badsmiley har jo også rett på noen (bad eller good) smileys han også :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Indeed, haha :p

EDIT: Til gjengjeld Windsy, skal du få 571|818 :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Pen liten solstråle det der, ikke sant? :eek: Kan avkrefte alle rykter om at vi har vært, er eller vil bli tapere :)
 

DeletedUser

Guest
Og du er som vanlig i samme trenden som Kathoga (full av møkk)....

Ryktes at PO og Kathoga har ukentlige møter hvor de finner på de mest sinnrike konspirasjonene de klarer i forhold til BOL:confused:
 

DeletedUser

Guest
Actually... BOL har nok litt store utfordringer i framtiden som de kommer til å slite med. Hørt rykter om det i hvert fall.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at flere i IB ønsker å ta en "BuRn", da de har uttrykt at de er misfornøyde med ledelsen og hvordan den drives.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Nå høres dette egentlig grunnløst ut, kan minne om feststemning og sterkt samhold i de gruppene jeg frekventerer, men IB har uansett vært gjennom verre. V1 startet ikke med Burn.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Limer dette sitatet i lag her så kan jeg svare på begge samtidig.
Kort og godt så kan jeg svare felles på at det var faktisk godt å lese disse to postene!
Rett og slett fordi at det ikke var snev av kritikk eller noen slags nedlatene tone til en av partene eller enkelt personer, For det er dette som gjør v1 forumet så latterlig for folk at det dør ut!

Du skrev nå poster som var enten motiverene eller fornufig og lese for andre(i mitt syn). Det er det som skaper forumet og verdnen våres bedre og ikke minst mere aktiv!
En post som skaper en slags trang til å svare for at det engasjerer eller er realistisk og ikke negatift til noe/noen er det som ødelegger.
kan ikke skjønne at slikt kan vøre vanskelig og innrømme?
stort sett det som går igjen på v1 forumet er kriger mellom spillere som skal heve en eller egen stamme for å så prøve å trøkke ned de andre som skaper blinde konkurranser mellom de truffne til å svare i irritasjon om å være best. (om dette var forståelig å lese :rolleyes: )
Selv er jeg dårlig på å få de sterke meningenen mine på "papiret".
ikke minst takk til MD for to beherskede svar! **ROS**

Virker som du driver en god stamme som er angreplystne og har det moro, have fun :D
 

DeletedUser

Guest
Og du er som vanlig i samme trenden som Kathoga (full av møkk)....

Ryktes at PO og Kathoga har ukentlige møter hvor de finner på de mest sinnrike konspirasjonene de klarer i forhold til BOL:confused:

Hehe... Jeg tror konspirasjonene var bedre i starten, men de begynte jo å gå tom for gode ideer etter hvert :)

Nå høres dette egentlig grunnløst ut, kan minne om feststemning og sterkt samhold i de gruppene jeg frekventerer, men IB har uansett vært gjennom verre. V1 startet ikke med Burn.

... Jeg var helt sikker på at Scars innlegg var et fullstendig tomt rykte helt til rekkevidden av det du skrev traff meg :eek: Må nok revidere teoriene mine litt :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at flere i IB ønsker å ta en "BuRn", da de har uttrykt at de er misfornøyde med ledelsen og hvordan den drives.

Hvordan visste du det??!?
Siden det nå er ute i offentligheten, kan jeg si at det er jeg som leder angrepet. Vi bryter ut av IB senere i dag. :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, har følt det samme i det siste. Det er en god del slakkere grenser selv på de generelle forumene, og jeg mottar langt fra like mange infractions som jeg gjorde tidligere :) På enkelte måter var det vel litt betryggende å få det svart på hvitt at de var der og styrte også, så jeg vet ikke HELT hva jeg skal tro... :eek:

Men på propagandaforumene har det vel vært slakkere regler omtrent hele veien. Vi må nesten forvente at ting skeier litt ut på en så intim ting som en enkelt verden, så jeg tror de er litt mindre strenge på dette feltet. Ikke for dét, jeg har greid å få infraction her også, jeg... :p
 
Topp