Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Gjensidig i den konteksten er vel teknisk sett når to motparter har det på samme måten? Spesielt en måte å ha det på som understreker at de tross alt er motparter? Her betyr nok dette at selv om noen på vår side ikke klarer å stacke alle byene, gjelder det like fullt på deres side :)

Ellers god jul, MD :jblunk:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At dere også sliter? Kan bekrefte det ja med tanke på hvor mange byer dere mister daglig :)

Artig tolking av uspillet mitt, MD, det skal du ha :) Du er flink til å vri på hva folk sier, noe du igjen beviser med glans :D

Men nei, ikke det jeg egentlig siktet til, ellers ville jeg ikke ha skrevet det på den måten, MD :) Men heller at dere ikke akkurat er så flinke til å ta vare på deres egne byer.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at jeg aldri har hatt så mange incs etter at jeg gikk ut av BOL. Nå er det i skrivende stund 318 incs. You go girls!
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Etter 6 timer med norsk i hele dag, for så å komme hjem og jobbe med engelsk i noen timer - Så er ikke hjernen på topp, og jaggu forsto jeg ikke det du mente heller :D :confused:

EDIT: Fiksa litt på den litt over her nå, litt bedre kanskje? :p
 

DeletedUser

Guest
Hjelper jo ikke om det er få incs om du ikke gidder å gjøre noe med det engang da...
 

DeletedUser

Guest
Artig tolking av uspillet mitt, MD, det skal du ha :) Du er flink til å vri på hva folk sier, noe du igjen beviser med glans :D

Men nei, ikke det jeg egentlig siktet til, ellers ville jeg ikke ha skrevet det på den måten, MD :) Men heller at dere ikke akkurat er så flinke til å ta vare på deres egne byer.

Visste at du ikke hintet til det, men syntes det passet så ekstremt bra til deres egen situasjon :)
Og det er ikke nytt at vi sliter med å støtte fronten vår. Men syntes vi gjør en formidabel jobb, noe som syntes på at vi leder på statistikken ^^
Dere kommer til å få et kort "boost" pga de nye ROTA medlemmene. ;)
 

DeletedUser

Guest
Men nå ble det valgt å ta de inn. Rota hadde full mulighet til å droppe det, men valgte likevel å gi de sjansen. Resultatet ser vi med statsene nå.

De hadde full mulighet til å lage en heidundrende kaos, men når det ikke dodges eller noe slikt, så gir det utslag i statistikker.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Men nå ble det valgt å ta de inn. Rota hadde full mulighet til å droppe det, men valgte likevel å gi de sjansen. Resultatet ser vi med statsene nå.

De hadde full mulighet til å lage en heidundrende kaos, men når det ikke dodges eller noe slikt, så gir det utslag i statistikker.


Skal vi se, regnskap: Gullungen og BS går fra BOL til ROTA, BOL -900 byer, Rota + 900 byer, ja ja, god statestikk det egentlig. :D
 

DeletedUser

Guest
Likevel: Det nytter ikke så lenge dere ikke klarer å holde på byene.

Spiller ingen rolle om de mister byer. Fakta er at ROTA har 2 nye medlemmer. BOL mista 2 medlemmer. BOL får noen enkle byer ja, men må slite med større motstand i framtiden :)

It's that simple!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er litt ironisk av at spillere bruker ROTA som final destination, ender opp med å bli adlet bort. :) Dere må nok ansette et PR-selskap for å tiltrekke dere flere medlemmer, for den tendensen dere viser nå er meget demotiverende :p
 

DeletedUser

Guest
Det kan også bekreftes at flere er meeeeeget lei av den uendelige gråbypolitikken. Det er helt nødvendig om man adler grått selv, men om andre skal prøve det samme, så skal de jammen få høre.

At gråbyer finnes er en fakta dere bare må innse. De brukes til å få bygget opp konto og for å vedlikeholde mellom aksjoner. Ferdig med den saken.
 
Topp