Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Støtter MD her.. jeg mener dette ødlegger en del av spillet:) plutselig starter alle stammene og gjøre d så får vel en over 100tusen incs veldig lett. så går det opp til 1 mill så slutter spilleren pga for masse incs:D Dette ødlegger mye.. begynn og sende selv i stedet for og bruke script.

Ja, vi bruker script jalia.. Et script som setter inn 1 ram, og det er LOVLIG til og med. Etterpå sender vi angrepa sjøl. Hvor er juksen her???
Det blir for dumt når spillere begynner å klage på inc.. er jo et krigsspill for tusan. At noen er mer ivrig til å angripe enn andre, det må vi tåle uten å beskylde gud og hvermann for juks. Dette blir for dumt!

Det ryktes at det er et fåtall som skjønner hva dette spillet dreier seg om..de legger seg ned og furter når de får inc!
 

DeletedUser

Guest
Bgm: Ja, mjo, de sier jo at alle rykter har et sant utspring :D

C22: Min setter inn 1 cata... :eek: Men tenker aldri på å bruke det :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ja, vi bruker script jalia.. Et script som setter inn 1 ram, og det er LOVLIG til og med. Etterpå sender vi angrepa sjøl. Hvor er juksen her???
Det blir for dumt når spillere begynner å klage på inc.. er jo et krigsspill for tusan. At noen er mer ivrig til å angripe enn andre, det må vi tåle uten å beskylde gud og hvermann for juks. Dette blir for dumt!

Det ryktes at det er et fåtall som skjønner hva dette spillet dreier seg om..de legger seg ned og furter når de får inc!

Ryktes at Capitan er litt treig xD lenge siden det ble avgjort at det ikke er juks ute å går, men tror heller ikke det er snakk om RNG, men FLR :p
 

DeletedUser

Guest
Oh my G**! :eek: Dette blir jo bare verre og verre :p Det er tross alt litt bekymrende at det ikke går an å holde kontroll på ryktene våre :eek:
 

DeletedUser

Guest
Savner igrunn litt bedre rykter her. Ingen nye spillere inn eller ut av kontoer?
 

DeletedUser

Guest
Hold dere til gode rykter vedvarende verden 1 slik at jeg slipper å gi ut noen flere infractions her.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Savner igrunn litt bedre rykter her. Ingen nye spillere inn eller ut av kontoer?

Å joda, i aller høyeste grad! Jeg er faktisk tilbake igjen etter et mislykka forsøk på å slutte :p Befinner eg selvfølgelig i godstammen BOL, hvor jeg lader opp kanonene i retning IB :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktes at Capitan er litt treig xD lenge siden det ble avgjort at det ikke er juks ute å går, men tror heller ikke det er snakk om RNG, men FLR :p

Om det er FLR eller RNG som beskyldes for juks er meg revnende likegyldig...men kan ikke akkurat se noe sted at det er avgjort RC.. såe.. Hvordan vite det når det ikke står å lese?
 

DeletedUser

Guest
The end

Da beklager jeg, men min tid som dual på BOS er over.
Når jeg kom inn på v1 22 mars var det dødt i alle leirer, og har vel klart å få igang noe, litt action har det jo vert:)
IRL ting innhenter meg og jeg ser meg nødt til å slutte på TW for godt. Dette var min siste opptreden, det har vert fantastisk å spille sammen og mot enkelte av dere. Det finnes forsatt en del gode spillere igjen på v1, selv om det ser ut til å bli mindre og mindre av dem.
Jeg håper det dukker opp en ny dual til denne kontoen, så den gode stat kan forsette:)

Takker for diskusjoner og for en enestående måte i slå i hel en haug med timer på;)

Det ryktes at RNG Taper dette om de ikke får gang på litt aktivitet og lærevilje hos sine medlemmer:)

MVH

TERJE
aka Mofo Master
aka Hårek the wise
aka BOS
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Om det er FLR eller RNG som beskyldes for juks er meg revnende likegyldig...men kan ikke akkurat se noe sted at det er avgjort RC.. såe.. Hvordan vite det når det ikke står å lese?

hmmm... i følge rettsgangen er de uskyldige intil det motsatte er bevist ;) ligger det noen bevis på at de er skyldige her? vis meg de du kjære cap ;) så skal jeg pakke meg ut av dette forumet for godt ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Uskyldige inntil det motsatte er bevist innebærer tilfeldigvis at det må bevises skyld for at de skal finnes skyldige, ikke omvendt ;) Altså er alle parter "uskyldige" frem til det er bevist at dette ikke stemmer :) En trenger ikke bevis for at noen skal være uskyldige, men det må foreligge bevis for at de skal bli dømt for det motsatte :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en av de gammle veteranene fra TMR tiden har sluttet i IB leiern?
bekreftes eller avkreftes?:(

sies at det skjedde på grunn av for mye off fra RNG? :confused:

(ON-topic kristure ^^ fornøyd?)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en av de gammle veteranene fra TMR tiden har sluttet i IB leiern?
bekreftes eller avkreftes?:(

sies at det skjedde på grunn av for mye off fra RNG? :confused:

(ON-topic kristure ^^ fornøyd?)

den som tier samtykker, er ikke det noe?
ingen som kan avkrefte eller bekrefte dette altså?:p
 
Topp