Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Eg syns wic skal få ha denne tråden for seg selv, håper virkelig BOl og RNG avstår fra og kommentere eller legge ut noe mer her! Dette er kun et dårlig forsøk fra wic på og øke konflikt nivået. Går dere på dette så er det kun wic som tjener på det.

Nå er det på tide BOl og RNG slutter og krangle og begynner å bruke energi på wic!
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er da et krigsspill. Har man problemer med en annen stamme så kriger man mot de. Mer respekt for det enn å utsette en uunngåelig krig i årevis.
 

DeletedUser

Guest
Jeg regner med at du skjønner hva bgm vil frem til selv om det ikke ser slik ut.
 

DeletedUser

Guest
Hehe ^^

@bgm: Ga rykte på feil tråd :eek: Går ut fra at du også postet på feil tråd, så da er det vel greit. Ryktebørsen må vi ha :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Eg syns wic skal få ha denne tråden for seg selv, håper virkelig BOl og RNG avstår fra og kommentere eller legge ut noe mer her! Dette er kun et dårlig forsøk fra wic på og øke konflikt nivået. Går dere på dette så er det kun wic som tjener på det.

Nå er det på tide BOl og RNG slutter og krangle og begynner å bruke energi på wic!


He he he he.... ler meg ihjel her..... :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Scar prater så fint om respekt... slik Scar prater kan man ikke se mye respekt derfra heller..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar prater så fint om respekt... slik Scar prater kan man ikke se mye respekt derfra heller..

Jeg skal korrigere mitt innlegg, kjære Capitan22. RNG sendte adels på en by som allerede var tatt av BOL. Brudd på IAP? Mye mulig. Pass deg neste gang, dere klarer ikke en front til.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg skal korrigere mitt innlegg, kjære Capitan22. RNG sendte adels på en by som allerede var tatt av BOL. Brudd på IAP? Mye mulig. Pass deg neste gang, dere klarer ikke en front til.

Nå er det flere byer vi prater om Scar.. frekke adlinger hvor det har foregått nuking av RNG før BOL kom å tok seg til rette.. Byer hvor RNG har fått ned lojaliteten, og BOL tok byen rett foran nesa til ham som dreiv med adling
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Morsomt å høre på sutringa til c22 :D
For Scar sutrer ikke? Det morsomme med dette her, er at det stort sett er Scar som sutrer over RNG, men det tas ikke som annet enn argumentasjon? Scar driver sutring på lik linje med meg eivped. Forskjellen er at han gjør det støtt og stadig, jeg en gang i blant
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det flere byer vi prater om Scar.. frekke adlinger hvor det har foregått nuking av RNG før BOL kom å tok seg til rette.. Byer hvor RNG har fått ned lojaliteten, og BOL tok byen rett foran nesa til ham som dreiv med adling

Den går begge veier, C22, det vet du godt. Du har blant annet fått noen svært billige byer på bekostning av nukes fra BOL. Men det er faktisk ikke mitt poeng. Kryssadling skjer støtt og stadig, og ingen eier de gråbyene uansett, så at kryssadling og adling slik du forklarte skjer hele tiden. Nå er det slik at jeg har sagt til deg at det ikke lenger er noe som helst poeng i å sende meg PM´er som omhandler gråby-krangel. Jeg har allerede slettet to PM´er fra noen RNG-spillere med overskrift "min gråby". Søt tittel, da den byen i realiteten var avtalt at en BOL-spiller skulle ha, som jeg fikk høre etterpå.

Mitt innlegg var rettet mot deres brudd på IAP´en. Det ser ut som du er ikke-vitende om det lille stuntet til et av dine medlemmer som kunne gjort min jul perfekt. Jeg kan forklare, for det ser ut som noen har holdt tilbake denne informasjonen for deg. Men det startet med kryssadling som det alltid gjør, BOL-medlemmet fikk byen og klarte å sende inn litt ståtte, nok til å drepe adelsmennene til en RNG-spiller, som hadde sendt disse før byen ble en BOL-by, altså da byen var en gråby. Det RNG-spilleren klarte å prestere var å sende BOL-spilleren en trussel om at byen ville bli tatt, selvom det ikke var avtalt noe som helst. I et slikt tilfelle er det normalt å gå videre, finne en ny by å adle, og glemme alt, meeeen ikke for denne spilleren. Neida, han tok saken i egne hender, sendte nuke og adels og tok byen tilbake.

Ifølge meg og veldig mange andre er dette et klart brudd på IAP. Så en oppfordring, vær veldig varsom med hvem du tråkker på tærne, for slik det ser ut vil en ny front være det som skal til for å sende "RNG" på hodet og rævva ut av v1.




For Scar sutrer ikke? Det morsomme med dette her, er at det stort sett er Scar som sutrer over RNG, men det tas ikke som annet enn argumentasjon? Scar driver sutring på lik linje med meg eivped. Forskjellen er at han gjør det støtt og stadig, jeg en gang i blant

Jeg sutrer ikke, for det ser ut som jeg kommer med informasjon som du ikke er klar over. Så nei, jeg driver nok ikke med sutring om informasjonen inneholder fakta og er med på å bringe informasjon ut på boret. Jeg har sutret en del jeg også, men det er rett og slett som svar på hvor elendig politikk du driver i RNG, og at det har påvirket meg og BOL i vesentlig forstand.
 

DeletedUser

Guest
Den går begge veier, C22, det vet du godt. Du har blant annet fått noen svært billige byer på bekostning av nukes fra BOL. Men det er faktisk ikke mitt poeng. Kryssadling skjer støtt og stadig, og ingen eier de gråbyene uansett, så at kryssadling og adling slik du forklarte skjer hele tiden. Nå er det slik at jeg har sagt til deg at det ikke lenger er noe som helst poeng i å sende meg PM´er som omhandler gråby-krangel. Jeg har allerede slettet to PM´er fra noen RNG-spillere med overskrift "min gråby". Søt tittel, da den byen i realiteten var avtalt at en BOL-spiller skulle ha, som jeg fikk høre etterpå.

Mitt innlegg var rettet mot deres brudd på IAP´en. Det ser ut som du er ikke-vitende om det lille stuntet til et av dine medlemmer som kunne gjort min jul perfekt. Jeg kan forklare, for det ser ut som noen har holdt tilbake denne informasjonen for deg. Men det startet med kryssadling som det alltid gjør, BOL-medlemmet fikk byen og klarte å sende inn litt ståtte, nok til å drepe adelsmennene til en RNG-spiller, som hadde sendt disse før byen ble en BOL-by, altså da byen var en gråby. Det RNG-spilleren klarte å prestere var å sende BOL-spilleren en trussel om at byen ville bli tatt, selvom det ikke var avtalt noe som helst. I et slikt tilfelle er det normalt å gå videre, finne en ny by å adle, og glemme alt, meeeen ikke for denne spilleren. Neida, han tok saken i egne hender, sendte nuke og adels og tok byen tilbake.

Ifølge meg og veldig mange andre er dette et klart brudd på IAP. Så en oppfordring, vær veldig varsom med hvem du tråkker på tærne, for slik det ser ut vil en ny front være det som skal til for å sende "RNG" på hodet og rævva ut av v1.
For å sette dette i et litt objektivt lys, så er det kanskje viktig å poengtere at det i lengre tid har skjedd ting som begge sider neppe bør være veldig stolte over. Man prøver som regel å ta avgjørelser som gagner ens egen stamme og noen ganger fører det til at man prioriterer en del ting som ikke faller i like god jord hos motstanderen.

Nå har jeg sånn sett observert det hele fra 1 side inntil nylig, men likevel føler jeg etter en å ha tenkt meg om at RNG skal være veldig forsiktige når de anklager BOL for råttent spill hva angår gråbyadling i motpartens bakgård. Et kjent sitat i RNG leiren er og har alltid vært: "at man må starte med blanke ark" hvis man skal få noe gjort.

Sannheten i dette er det vanskelig å motbevise, men problemet med denne frasen og RNG har vært at hele tiden mens jeg spilte gjaldt den desverre bare 1 vei. Når motparten gjorde noe som stred mot deres tolkning av regelverket var det sjelden til aldri at man hele tiden måtte stille med blanke ark og se framover. Det har vært mang en krangel over dette og som regel har all kranglinga resultert i ingenting. Det er vel derfor stammene i dag står som de gjør overfor hverandre.

Nå ser man jo at BOL tar byer i det som RNG regner som "sine" områder. Det måtte seff føre en del gnissninger med seg, og hvem vet hvem som tjener på det... Det eneste som har vært opplagt er at RNG tapte for mye til WIC til at BOL i lengden bare kunne sitte og se på. Så at WIC bruker det for hva det er verdt i propagandaøyemed er knappest noen overaskelse for folk som har et minimum av forståelse for hvordan v1 fungerer.


Jeg sutrer ikke, for det ser ut som jeg kommer med informasjon som du ikke er klar over. Så nei, jeg driver nok ikke med sutring om informasjonen inneholder fakta og er med på å bringe informasjon ut på boret. Jeg har sutret en del jeg også, men det er rett og slett som svar på hvor elendig politikk du driver i RNG, og at det har påvirket meg og BOL i vesentlig forstand.

Scar: Ikke for å virke frekk, men av til sutrer du (på seg selv kjenner man andre :p ) Men akkurat mtp forholdet mellom RNG og BOL så har du nok en god del poenger, selv om du overdriver en del til tider.

Cap: At vi utviklet oss i en retning der vi nærmest har fremstått som fiender mer enn samarbeidende diplomater er vel noe vi begge må innrømme. En ting som har overasket meg i det siste er dog hva du lirer av deg på dette forumet. Ikke bare er mye usant, men det er også en del ting du skriver som er merkverdig overdrevet. Med sånne diplomatiske forbundsfeller er det rart det ikke er full krig ennå, og jeg aner ikke hva dine motiver for å drive som du gjør er. En ting jeg må erkjenne er at jeg i allefall er glad jeg ikke er en del av dette vanviddet lenger.


Til slutt er "rykte", dog kanskje en faktapåstand
Det ryktes at RNG og BOL vil fortsette å krangle på forum, uten at det skjer noe nevneverdig på forholdet ingame.
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Den går begge veier, C22, det vet du godt. Du har blant annet fått noen svært billige byer på bekostning av nukes fra BOL. Men det er faktisk ikke mitt poeng. Kryssadling skjer støtt og stadig, og ingen eier de gråbyene uansett, så at kryssadling og adling slik du forklarte skjer hele tiden. Nå er det slik at jeg har sagt til deg at det ikke lenger er noe som helst poeng i å sende meg PM´er som omhandler gråby-krangel. Jeg har allerede slettet to PM´er fra noen RNG-spillere med overskrift "min gråby". Søt tittel, da den byen i realiteten var avtalt at en BOL-spiller skulle ha, som jeg fikk høre etterpå.

Mitt innlegg var rettet mot deres brudd på IAP´en. Det ser ut som du er ikke-vitende om det lille stuntet til et av dine medlemmer som kunne gjort min jul perfekt. Jeg kan forklare, for det ser ut som noen har holdt tilbake denne informasjonen for deg. Men det startet med kryssadling som det alltid gjør, BOL-medlemmet fikk byen og klarte å sende inn litt ståtte, nok til å drepe adelsmennene til en RNG-spiller, som hadde sendt disse før byen ble en BOL-by, altså da byen var en gråby. Det RNG-spilleren klarte å prestere var å sende BOL-spilleren en trussel om at byen ville bli tatt, selvom det ikke var avtalt noe som helst. I et slikt tilfelle er det normalt å gå videre, finne en ny by å adle, og glemme alt, meeeen ikke for denne spilleren. Neida, han tok saken i egne hender, sendte nuke og adels og tok byen tilbake.

Ifølge meg og veldig mange andre er dette et klart brudd på IAP. Så en oppfordring, vær veldig varsom med hvem du tråkker på tærne, for slik det ser ut vil en ny front være det som skal til for å sende "RNG" på hodet og rævva ut av v1.






Jeg sutrer ikke, for det ser ut som jeg kommer med informasjon som du ikke er klar over. Så nei, jeg driver nok ikke med sutring om informasjonen inneholder fakta og er med på å bringe informasjon ut på boret. Jeg har sutret en del jeg også, men det er rett og slett som svar på hvor elendig politikk du driver i RNG, og at det har påvirket meg og BOL i vesentlig forstand.


Er meget interesant tankegang du har her Scar. Jeg har jo erfaring med kriging mot både BOL og RNG. Din påstand om at dere i BOL skal sende RNG på rævva ut av V1 er etter min erfaring noe dere i BOL ikke er i stand til, BOL suger så big time når det gjelder krig at RNG har absolutt ingenting å frykte. Skulle virkelig ønske jeg hadde vært medlem i RNG nå. Adling av grått i RNG sine områder kan kun ses på som en krigserklæring fra BOL sin side. Du kan kalle det hva du vil, men som RNG spiller og stamme kan det kun ses på som krigserklæring. BOL er bare for feige til å sette dette på papiret selv.
 

DeletedUser

Guest
Dersom BOL er så elendige på kriging skulle man tro WIC hadde sendt dem på huet ut av v1 allerede :p Men vent, det kan jo være dere som er like elendige... ;)
 
Topp