Ryktebørs

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes om at et par personer i BOL ønsker å gå over til WIC. Dette kommer helt klart til å bli avbekreftet ifra BOL, men jeg har selv pratet mye spesielt med en person.

Ryktes også om at folk i alle stammer er litt leie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at folk flest ikke syntes det brukes nok smileys på forumet :(

images
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Han må da ha mer IQ enn 150 om han stikker fra RNG :p

Stemmer dårlig kenn93x.. hadde du visst grunnen, så ville du som meg lurt på hvilket barnehagestadie spilleren/spillerne er på.... Hadde de brukt sine små grå til å tenke med, så ville utfallet vært anerledes..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Stemmer dårlig kenn93x.. hadde du visst grunnen, så ville du som meg lurt på hvilket barnehagestadie spilleren/spillerne er på.... Hadde de brukt sine små grå til å tenke med, så ville utfallet vært anerledes..

Beklager for den småspydige kommentaren, jeg kjenner ikke vedkommende, og jeg vet like lite om hvorfor han forlot.. Eneste som konstanteres er at han er utenfor RNG.. Om du føler for og dele med oss angående hvorfor han forlot, så feel free :).
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
syns Goliatt har gjort et bra valg her jeg... til tross for hva som gjorde at det skjedde som det gjorde :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
syns Goliatt har gjort et bra valg her jeg... til tross for hva som gjorde at det skjedde som det gjorde :D

Et bra valg å forlate en stamme pga intern krangel med en annen spiller?? skjønner hvilket stadie du er på.. Kan opplyse om at spilleren har tatt til vett, og skjønt at det ikke var et lurt valg han gjorde. Han var voksen nok til å innse hva han hadde gjort..
 
Topp