Ryktebørs

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
vel, du kom jo inn, gjorde du ikke?:) Vil nå tro at de fleste isåfall skal få det greit med å få invitasjon. Til og med jeg.

Forstår jo at Simen forsvant fra bol når de blir behandlet slik, jeg er veldig glad for at hab og Simen er hos oss, de bidrar på alle plan her hos oss. Gode spillere, godt humør og glimt i øyet. Kan ikke be om så mye mer enn det gitt.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vil bare si det at Simen bruker denne. Hab bruker Gullungen slik at det ikke blir noen missforståelser her! :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
vi er veldig fornøyd med Gullungene våre, 2 herlige gutter som passer ypperlig inn samens med Bulldogs og resten av WIC
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bare bli enige om at alle* nåværende stammer på V1 er umoralske, og la det ligge med det?

*Viking er selvfølgelig et unntak. De virker kule.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bare bli enige om at alle* nåværende stammer på V1 er umoralske, og la det ligge med det?

*Viking er selvfølgelig et unntak. De virker kule.

Jeg får vel takke på vegne av Viking for komplementet :)

Viking bare ligger der og gjør ingenting annet enn å adle...
Vi gjør nok mye mer enn du tror ;)
Hvem tror du det er som bidrar til at det stadig er offensiver fra WIC/Viking i nord? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at bunny har tatt på seg rollen som "vaktbikkje" i RNG. Hver gang jeg tar en by fra en lat RNG spiller, skal han prøve å rette opp i det :)

Denne gangen har han sett at jeg tok en by et stykke inn i RNG land og det liker han ikkje! :D 151 nukes på vei, så han får bare håpe jeg ikke rekker å sende støtte...:hmm:
 
Topp