Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nå vet jo ikke du hva som foregår, MD - så la oss heller være ærlige å si at du heller burde vente med en uttalelse om nettopp det tema før du vet innholdet :)

Og, nå er jo v1 en døvt statisk verden, kjedeligere blir det vel ikke, så litt sprell og morsomheter må være tillatt :)

Jeg snakker da om en situasjon der BOL angriper HFO pga noe Balle har gjort. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at noe skjer da? Det er ganske innlysende at HFO som Balle faktisk er medlem i, backer han opp og prøver å løse det.. Men har ikke sett noen tendenser til det.

Og virker det ikke som jeg oppmuntrer til sprell her da? Hva er det du tror jeg prøver å få til her?
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker da om en situasjon der BOL angriper HFO pga noe Balle har gjort. Er det virkelig så vanskelig å skjønne at noe skjer da? Det er ganske innlysende at HFO som Balle faktisk er medlem i, backer han opp og prøver å løse det.. Men har ikke sett noen tendenser til det.

Og virker det ikke som jeg oppmuntrer til sprell her da? Hva er det du tror jeg prøver å få til her?

Som jeg prøvde å forklare deg men som du så glatt overså/ignorerte så er det feil å uttale seg om noe man ikke vet omfanget av. Hvorfor ta standpunkt til noe du ikke vet innholdet av? Enten gjør du det for å være totalt useriøs, eller så gjør du det fordi du ikke vet bedre.

Hadde det ikke vært en idé å finne ut av hva Balle Klorin har gjort før du kommer med en eller annen form for støtte den enee eller den andre veien? Eller er du virkelig så anti-BOL som jeg frykter at du uansett støtter H.F.O/Balle uansett hva slags årsak det er. Jeg velger å tro mitt første eksempel, men jeg ønsker også å tro at du er såpass opplyst at du ikke støtter en sak du ikke har tilstrekkelig informasjon om.

Om din siste kommentar var slik at du oppfordret til litt sprell, så hadde jeg omformulert meg på en annen måte, da du ikke gjorde ditt poeng akkurat noe mer innlysende.
 

DeletedUser

Guest
du MD du MD

:) jau. hele er vel at glitter ikke klarer å besteme seg (wasntme).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Som jeg prøvde å forklare deg men som du så glatt overså/ignorerte så er det feil å uttale seg om noe man ikke vet omfanget av. Hvorfor ta standpunkt til noe du ikke vet innholdet av? Enten gjør du det for å være totalt useriøs, eller så gjør du det fordi du ikke vet bedre.

Hadde det ikke vært en idé å finne ut av hva Balle Klorin har gjort før du kommer med en eller annen form for støtte den enee eller den andre veien? Eller er du virkelig så anti-BOL som jeg frykter at du uansett støtter H.F.O/Balle uansett hva slags årsak det er. Jeg velger å tro mitt første eksempel, men jeg ønsker også å tro at du er såpass opplyst at du ikke støtter en sak du ikke har tilstrekkelig informasjon om.

Om din siste kommentar var slik at du oppfordret til litt sprell, så hadde jeg omformulert meg på en annen måte, da du ikke gjorde ditt poeng akkurat noe mer innlysende.

Basere seg på hva HFO har sagt (Balle K). Det bør vel holde i lange baner :).
 

DeletedUser

Guest
Basere seg på hva HFO har sagt (Balle K). Det bør vel holde i lange baner :).

Da hadde det vært fint å høre hva som har skjedd mellom disse stammene da, om du/dere kan være så snill å legge ut hva dere har hørt?:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Da hadde det vært fint å høre hva som har skjedd mellom disse stammene da, om du/dere kan være så snill å legge ut hva dere har hørt?:)

Hvorfor skal vi det? Jeg har aldri sett at BOL har vært noe informativ av seg på forumet akkurat...
 

DeletedUser

Guest
to

glitter sier til oss(H.F.O) at vi skal gjøre en ting..

så sier hun til sine(BOL) at de skal gjøre noe annet
 

DeletedUser

Guest
xD

var under mergen glitter kommanderte oss til dit og dat.

nå vet jeg ikke hvem du er så vil ikke uttale meg mye mer om dette.
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
var under mergen glitter kommanderte oss til dit og dat.

nå vet jeg ikke hvem du er så vil ikke uttale meg mye mer om dette.

Du blander nok sammen noen ting her, det du snakker om har ikke noe med hvorfor BoL tar byer fra BK nå...
Grunnen er ganske enkelt det har seg sånn at... (Lipssealed)

Og jeg er Nomine i BoL... så da veit du det (happy)
 

DeletedUser

Guest
jo

jeg snakker om at BOL tar BK.

var ganske enkelt det at glitter laget en felle som bare BK var uheldig å gikk på.

dere har vel fått ordre om å ta han?
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg snakker om at BOL tar BK.

var ganske enkelt det at glitter laget en felle som bare BK var uheldig å gikk på.

dere har vel fått ordre om å ta han?

Ja det ryktes at Glitter er en smart person og roten til alt ondt her i verden...
Men du må ikke gi henne mer kredit enn hun fortjener nå...
BK kan takke seg selv for at han mister byer til BoL, han hadde muligheten til å forhindre det og det samme hadde ledelsen i H.F.O
Men de valgte heller å ignonere muligheten for en fredsom løsning...
Så hva bgm har foret dere med vet ikke jeg, men har en viss anelse etter det breve han sendte til hele BoL i går kveld...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
SKÅL da BOL og HFO :).. Syns synd på HFO, nå blir jo de behandlet dritt av BOL, akkurat som RNG ble.. jaja, god helg :D
 

DeletedUser

Guest
Som jeg prøvde å forklare deg men som du så glatt overså/ignorerte så er det feil å uttale seg om noe man ikke vet omfanget av. Hvorfor ta standpunkt til noe du ikke vet innholdet av? Enten gjør du det for å være totalt useriøs, eller så gjør du det fordi du ikke vet bedre.

Hadde det ikke vært en idé å finne ut av hva Balle Klorin har gjort før du kommer med en eller annen form for støtte den enee eller den andre veien? Eller er du virkelig så anti-BOL som jeg frykter at du uansett støtter H.F.O/Balle uansett hva slags årsak det er. Jeg velger å tro mitt første eksempel, men jeg ønsker også å tro at du er såpass opplyst at du ikke støtter en sak du ikke har tilstrekkelig informasjon om.

Om din siste kommentar var slik at du oppfordret til litt sprell, så hadde jeg omformulert meg på en annen måte, da du ikke gjorde ditt poeng akkurat noe mer innlysende.

Hehehe :p

Artig at du er så seriøs.

Jeg bryr meg absolutt NULL om saken. Null. Blåser i hva folk har sagt, gjort eller påvirket. Ingenting.. Null..
Hva tror du jeg ønsker da? ;)
 
Topp