Ryktebørs

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er litt rart å se på fra utsiden det som utspiller seg her, BK ble i sin tid reddet av bol ledelsen, så interne stridigheter og han forlater bol, gir dem en kald skulder, stammen som reddet han for 2 år siden, blir tatt inn i HFO som jeg vil anta var allierte med bol på denne tiden, alle på V1 vet hvordan BK spiller, han baserer seg på innadling og gråbyer hovedsaklig, ikke noe galt i det. Men han har blitt reddet av bol tidligere, han har fått mange byer av de(innadling), hvilke motiver bk og bgm75 har får overgangen til hfo aner jeg ikke, men at bol føler seg sviktet av BK har jeg stor forståelse for, hvordan det påvirker forholdet til hfo og rng er mer usikkert, men C22 og bgm75 virker som to gode allierte her på forumet.

Så slik jeg ser saken burde vel HFO enten kicke ut BK eller stå bak sin spiller og gå til krig mot BOL, hvis hfo er den stammen de påstår burde de ihvertfall foreta seg noe som minner om en stamme som står sammen og bak sine spillere.

Akkurat nå så svikter ihvertfall bgm75 sin spiller og stammen viser sitt sanne ansikt.

PO
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Som ekstra info: Balle Klorin har utført brudd på avtalen mange ganger tidligere, men hver eneste gang har BOL vært rause å sagt "Det er greit, bare ikke gjør det igjen du så

Legge ut bevis, mange av oss som er nysjerrige.. :)

Selv så syns jeg dette er en særdeles dårlig behandling av medlemmene på tvers av stammene. Og gå så langt som og erklære krig mot vedkommende når de alt sliter mot sin hovedfiende er jo litt...vågalt.. Er vel bare HFO som gjør det godt imot WIC, så ja.. Ikke noe super sjakktrekk dette her. Tror faktisk at HFO vil gjøre det bra imot BOL også, selv om det blir en stor front for de :).

Lykke til!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Denne konflikten ligger det mer bak enn det ser ut som. Ut i fra det, så er denne konflikten totalt unødvendig, og kun til skade for alle andre enn WIC
 

DeletedUser

Guest
Legge ut bevis, mange av oss som er nysjerrige.. :)

Selv så syns jeg dette er en særdeles dårlig behandling av medlemmene på tvers av stammene. Og gå så langt som og erklære krig mot vedkommende når de alt sliter mot sin hovedfiende er jo litt...vågalt.. Er vel bare HFO som gjør det godt imot WIC, så ja.. Ikke noe super sjakktrekk dette her. Tror faktisk at HFO vil gjøre det bra imot BOL også, selv om det blir en stor front for de :).

Lykke til!

Finnes mye bevis da. Alt av grått Balle har tatt i det siste har vært brudd på den avtalen de har hatt.

Og Cap: Dette skader WIC også. Vi ler oss snart ihjel her! :LOL:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Men hvorfor skal man nekte en alliert å ta gråbyer? Hva er poenget med avtalen fra starten av?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Poenget med avtalen var at BK skulle flytte sine adlinger til HFO sin front. Det er en policy på tvers av stammene å ikke adle gråbyer i hverandres stammeområde, og da er det naturlig at BK må flytte seg. En avtale er en avtale, uansett hvordan man vrir å vender på det. I brevet sto det så vidt jeg vet også om hva konsekvensene ville bli dersom avtalen ble brutt, noe bgm og BK nå har gjort.
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Historien bak dette og alle fakta vil komme på bordet.

I all hovedsak skulle BOL slette sine kontoer og vi ble invitert til å adle gråbyer før WIC kom og tok de.


Og gratis gråbyer kunne ikke jeg si nei til ;)

I ettertid var hele greia oppkonstruert så glitter skulle få et påskudd til å angripe meg.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Poenget med avtalen var at BK skulle flytte sine adlinger til HFO sin front. Det er en policy på tvers av stammene å ikke adle gråbyer i hverandres stammeområde, og da er det naturlig at BK må flytte seg. En avtale er en avtale, uansett hvordan man vrir å vender på det. I brevet sto det så vidt jeg vet også om hva konsekvensene ville bli dersom avtalen ble brutt, noe bgm og BK nå har gjort.

Slik saken ligger har bol min forståelse for hva de gjør, BK hadde ikke vært noenting uten bol¨s hjelp for noen år siden. Han og hfo takker dere i bol på denne måten.

Så har du hvordan stammen til BK behandler dette, slik det ser ut bryr de seg lite og overser både hva BK gjør og hva BOL gjør. Merkelig stamme, en stamme skal støtte sine medlemmer, noe hfo helt klart ikke gjør her.

Er vel bare å ta frem popcornet igjen her nå da (clapping):LOL:
 

DeletedUser

Guest
Balle Klorin, du tar feil, både du og H.F.O fikk latterlig mange sjanser til å stoppe gråbyadlingen for å løse det på en fredelig måte... Først etter mye nektelser på fredelige løsninger ble vi nødt til å gå til angrep.
De som tvang oss til det var du og stammen din, ikke BOL, vi ønsket å løse det uten å måtte gå til angrep på deg, eller noen andre, noe det finnes klare beviser for! ;)


Så du kommer med klart falske anklager mot Glitter her.
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Historien bak dette og alle fakta vil komme på bordet.

I all hovedsak skulle BOL slette sine kontoer og vi ble invitert til å adle gråbyer før WIC kom og tok de.


Og gratis gråbyer kunne ikke jeg si nei til ;)

I ettertid var hele greia oppkonstruert så glitter skulle få et påskudd til å angripe meg.

Du tror litt vell mye om deg selv nå BK, vist du fagtisk tror at Glitter sa det der bare for å kunne få angripe akkurat deg :p

En del av saken er basert på en samtale mellom bgm og Glitter hvor hun sier at om hun slutter(noe hun vurderte der og da) så ville trolig flere av de største i BoL slette kontoene sine også.
Sånn som skjedde på v.2(ELITE) og advarte mot at noe sånt kunne skje på v.1 også, noe hun gjentatte ganger skrev i samtalen også.
Så hvem er det sin feil at bgm da oppfatter bare det med at mange av BoL sine spillere vil slette kontoene sine og feil informerer stammen sin om det??
For etter det jeg vet så har det ikke vært snakk om en masse sletting av kontoer i BoL, så det var i grunn aldri snakk om noe tilbud om gratisbyer.

Og både du og bgm(etter hva jeg vet) ble kontaktet for å få en fredsom løsning på saken.
Noe som begge ignonerte og begynte å annklage Glitter for å lure dere(H.F.O) i en felle... som aldri var en felle men en enkel advarsel om hva som kunne skje i en samtale mellom to spillere og ikke noe mer enn det.
 
Sist redigert:

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har min mening,dere får ha deres.

Meninger ja, men det jeg skrev var vell litt mer i katogorien informasjon.
Du vet vell forskjellen regner jeg med? :)

Men om du vil høre min mening om saken så er den veldig enkel.
Jeg mener at du ville si og gjøre hva som helst for å holde førsteplassen, så å skylde på at Glitter lurer deg i en felle er lavmål av største grad.
Men du vet min kjære "venn" at den beste måten å holde førsteplassen på er å readle byene du mister istede for og begynne å masseadle gråbyer bare for å holde poengsummen oppe.
Og du vet du ødelegger for din egen stamme ved å gjøre det også ja?
For fienden får jo byene dine mens du adler nye grå som de igjen kan ta fra deg, så da må jo de stakkars medspillerne dine kjempe unødvendige kamper bare for at du er egoistisk og tenker kun poeng...

Der har du min mening :razz:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Popcorn-02-Stephen-Colbert.gif
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg kan vel legge til at i samtale med meg, så har Glitter truet med å sette seg selv på slett dersom hun ikke fikk det som hun ville, og at det fort ville komme flere dersom hun satte seg på slett. Såpass direkte formulert som det. Var ikke snakk om å snakke rundt. Det var reine ord for penga. Hun driver sitt spill, som alltid. At hun er uskyldig i denne saken, det tror jeg lite på.
 

DeletedUser

Guest
bk

Jeg tar ingen skade av at Balle tar noen byer av barbie.

har selv ingen farmer pga BOL.

og vi kan ikke sitte å krangle over hva stakkars balle klorin velger å gjøre. Personen bak Balle klorin eier kontoen. BOL kan ikke da komme å si at de eier kontoen.

i tillegg så strider dette mot spillets regler. og dermed skal vel hele BOL straffes siden de påstår at de eier kontoen.

er bare lov med en konto pr person
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det går rykter om at H.F.O er i en dyp dialog med WIC om å skifte side i denne krigen etter hva som har skjedd de siste dagene...
Det ville jo vært hysterisk morsomt om det ligger noe sannhet i det.
For det ville ikke bare bety at de dolker sine allierte RNG i ryggen, men de vil også forsikre WIC sin seier her på v.1 (happy)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar ingen skade av at Balle tar noen byer av barbie.

har selv ingen farmer pga BOL.

og vi kan ikke sitte å krangle over hva stakkars balle klorin velger å gjøre. Personen bak Balle klorin eier kontoen. BOL kan ikke da komme å si at de eier kontoen.

i tillegg så strider dette mot spillets regler. og dermed skal vel hele BOL straffes siden de påstår at de eier kontoen.

er bare lov med en konto pr person

Nå henger jeg ikke helt med her?
Ut i fra hva jeg har lest på de siste mld har vel ingen sagt at BOL eier Balle Klorin kontoen? Det BOL har klaget på er at de mener Balle har adlet i kontinenter som de har kontroll på det (eller hadde kontroll på virker mer rett), og at det i den sammenhengen skaper gnissninger mellom stammene ut i fra at Balle hadde avtaler med BOL om ikke å adle der....

Og at du ikke har farmer pga BOL høres drøyt ut. Er vel ikke så mange som har farmer på v1 av ulike grunner.
 
Topp