Ryktebørs

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
jajaja, eg er bol ftw eg! :D Ser ikkje ein møkk fra andre sine ståsted så lenge det er mulig å sjå fra BOL sitt! Altså, eg kan kun BOL sitt syn på saken, ka bgm og dem andre såpekokerne i HFO-ledelsen sitter å bedriter tido med intreserer meg ikkje fem flate firkløvre, det er demmers sak, om dem hopper på trampoline, eller spinger gjennom blomsterenger med sukkerspinn i handa og tannfeen etter seg, så angår det meg ikkje i heile tatt! :) Saken er at det angår meg ikkje før dem absolutt skal koke ihop litt møl for oss i BOL au! ^^ DA først angår det meg! :) Og hadde dem komme med relevante beskyldninger eller faktisk nåkka som hadde hadd fire dråper sannhet i (Da hadde det vert ny rekord fra den gjengen) så hadde det vert ein heilt anna sak, men fordi glitter på ein dårlig dag sa hu sko gi seg, og for dem da å påstå at "hu har laga ein konspirasjon mot balle! Ho skal slette ein viktig speller i ledelsen for å kunne ta balle og ødlegge krigen for oss", altså, da virker det ikkje som om det er hu som har problemet, men den paranoide apekatten som satte heile møkka i sving! Altså, bgm, du påstår glitter er den som har ødelagt v1 og for "aliansen" men for all del, du treng ikkje være beskjeden, du klarte det faktisk fint sjølv! :) Så for all del, gratulerer bgm! :)


Og for å holde oss relevante til tråden her så:

Det ryktes at det begynner å bli lyst ute alerede :O
 

DeletedUser

Guest
Hvordan går krigen nå da ? Har vert borte jeg nå i 2-3år xD Ser dere holder på enda :D

Hvis du lurer på hvem jeg er kan du søke opp Sarkon :p Jeg starta den brukern og fikk den opp til 2mill poeng, så slutta jeg og en annen tok over :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Historien bak dette og alle fakta vil komme på bordet.

I all hovedsak skulle BOL slette sine kontoer og vi ble invitert til å adle gråbyer før WIC kom og tok de.


Og gratis gråbyer kunne ikke jeg si nei til ;)

I ettertid var hele greia oppkonstruert så glitter skulle få et påskudd til å angripe meg.

Glitter bryr seg ikke om lille deg, BK, så ikke skryt på deg noe ekstra. Du klarer ikke engang å ta en fiendeby å holde den engang med dine 30mill poeng, så tror ikke glitter ofrer deg en tanke ekstra.

Vet du hva, jeg synes det er artig at du nevner nettopp det med at glitter ga dere tillatelse, for når jeg spurte Bgm om de samme bevisene, så ga han meg utdrag fra en skypesamtale mellom bgm og glitter. Det skal sies at jeg mulig hadde trodd på det bgm sa, men da glitter to minutter senere postet hele skypesamtalen, så jeg jo til min store "overraskelse" at din kjære leder har stokket om fryktelig på skypesitatene slik at det virker som at glitter har gitt han tillatelse :)
Funfun!

Og for å få det på det klare, det som glitter egentlig ga tillatelse til, var at dere kunne adle gråbyer i HFO-clusteret :)
Enda mer funfun!
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dere får tro dere i BOL har rett,kommer ingen vei med dere uansett.
Sitt der på deres høye hest og tro dere er noe.
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dere får tro dere i BOL har rett,kommer ingen vei med dere uansett.
Sitt der på deres høye hest og tro dere er noe.

Tro kan man gjøre i kirka, her i gården går vi etter fakta ;)
Og liker foresten ikke hester heller, i alle fall ikke høye... ponnier er min stil... slipper å slå meg så mye når jeg faller av :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere får tro dere i BOL har rett,kommer ingen vei med dere uansett.
Sitt der på deres høye hest og tro dere er noe.

Nå er det vel sånn at BOL faktisk har rett :) Du brøt en avtale, og må ta konsekvensen av det. Bgm støtter deg, noe som gjør at en ikke kan stole på hva bgm sier, da han som vi har sett kan bryte det med stor sannsynlighet.

Esel er også noe jeg liker. Stabeist som minner mye om meg selv egentlig :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hmm, rart det der hvordan dere mener at det er greit å adle grått i RNG`s område, men ikke at HFO adler hos dere eller RNG for den saks skyld?
At Balle fyller på med nye byer rundt sine egne skulle da ikke være så rart å tenke seg egentlig, hadde dere gjort det samme om det var WIC/Viking byer han hadde tatt? :forvirra:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hmm, rart det der hvordan dere mener at det er greit å adle grått i RNG`s område, men ikke at HFO adler hos dere eller RNG for den saks skyld?
At Balle fyller på med nye byer rundt sine egne skulle da ikke være så rart å tenke seg egentlig, hadde dere gjort det samme om det var WIC/Viking byer han hadde tatt? :forvirra:

Mellom RNG og BOL finnes det ingen gråbyavtale. Det gjorde det spesifikt med HFO/Balle Klorin og BOL. Når den avtalen blir brutt, er det absolutt ikke greit.

Med RNG var det lite vilje til å adle gråbyer, og da gråbyene har ligget urørte i flere år, så begynte vi å adle de byene som lå ved BOL. At disse gråbyene fortsatte oppover i RNG er ikke vårt problem, RNG kunne med noen enkle adlinger stoppet gråbyadlingen til BOL, men da de ikke gjorde det fortsatte vi. Nå er jeg litt lei av gråbypolitikk med RNG.

La oss heller holde oss til HFO/BOL-konflikten som er enda mer interessant.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
hoho thats is funny <3

now_thats_funny-1967.gif
 

DeletedUser

Guest
Barbie får ekstremt mye oppmerksomhet her. Nå må vi passe på så hun går lei og erobrer hele V1 :(

Men det ryktes at interessen er stor for Grim sine nye forslag ang V1.
 

DeletedUser

Guest
noooo

nei :( buhuuuuu :(

BOL kan jo ikke si at H.F.O skal holde seg unna deres kontinent når BOL er i H.F.O sitt kontinent
 

DeletedUser

Guest
LOL te dæ å

LOL te dæ også -.-

ryktes at jeg er lei av feige spillere som ikke tør signere ryktepoengene
 

DeletedUser

Guest
LOL te dæ også -.-

ryktes at jeg er lei av feige spillere som ikke tør signere ryktepoengene

Jeg har ikke noe problem med å si at det var meg.

Det utsagnet var bare så artig. Du har bare virkelig ikke fulgt med i timen.

"Better to keep your mouth closed and be thought a fool than to open it and remove all doubt"
 

DeletedUser

Guest
:) ;)

har fulgt med i timen ;) sier bare hva jeg mener..

men ikke direkte i denne saken for da måte noen mods komme å utestengt meg :)
 

DeletedUser

Guest
Og noen sier winter is coming??? come oooooon.......(angel) Uansett... frem med popcorn folkens... vårt svar angående saken enn så lenge er ute... vi hlder på å grave frem enda mer som muligens har foregått i kulissene... Hvor lenge har dette vært planlagt tro?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Bare sånn på siden..

Jeg kan ikke noe annet enn og le når jeg ser på TWstats... Balle K adler gråbyer for harde livet i håp om at han skal beholde rank 1, og overleve angrepene til BOL, mens BOL adler som bare rakkern av han.. Ja, dette er hva jeg kaller underholdning på høyt plan! GOGO :D
 
Topp