Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Som jeg sa, ejg har våre under angrep i 9 måneder og 17 dager, og ejg har vokst 8 mill, så good job alle i wic, dere gjør jo en utrolig god jobb.

Jeg vet, vi gjør en svært god jobb :) Har du sett statsen i det siste? Jeg kan hjelpe deg litt med hukommelsen akkurat der, bare ta en titt på siste uka for eksempel;

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: JPTG

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 1,804
Side 2: 1,094
Forskjell: 710

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 496
Side 2: 15
Forskjell: 481

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 17,095,910
Side 2: 9,622,106
Forskjell: 7,473,804

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,684,419
Side 2: 142,386
Forskjell: 4,542,033

chart


Så ja, takk for at du gir oss ros, for vi gjør det faktisk bra:)

Et lite sammendrag:
Vi har adlet 481 landsbyer fra dere siste uka.
 

DeletedUser

Guest
Du vet meget godt, like godt som oss at du har fått latterlig mye støtte fra resten av JPTG:) Er jo ingen statshemmelighet det, akkurat. Hadde du derimot ikke fått støtte, noe svært mange andre tidligere RNG-spillere har opplevd av ymse grunner, så hadde du hatt samme skjebne som dem som ikke var like heldige.

Så du tror virkelig det?
Jeg ga ikke opp som mange av de andre gjorde, jeg slettet meg ikke som mange av de andre gjorde, jeg ga dere ikke noen gråby hav, jeg ga dere INGEN gratis byer.

SÅ nei, ejg hadde ikke hat den samme skjebnen som de andre hadde hat.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet, vi gjør en svært god jobb :) Har du sett statsen i det siste? Jeg kan hjelpe deg litt med hukommelsen akkurat der, bare ta en titt på siste uka for eksempel;

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: JPTG

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 1,804
Side 2: 1,094
Forskjell: 710

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 496
Side 2: 15
Forskjell: 481

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 17,095,910
Side 2: 9,622,106
Forskjell: 7,473,804

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,684,419
Side 2: 142,386
Forskjell: 4,542,033

chart


Så ja, takk for at du gir oss ros, for vi gjør det faktisk bra:)

Nå snakket ejg ikke om Jptg, jeg snakket om meg, over den gode jobben dere har gjort der
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så finnes det flere spillere i JPTG enn "den store kongen Xandor" også. Tror du virkelig WIC har sendt alt de har av tropper mot deg?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så du tror virkelig det?
Jeg ga ikke opp som mange av de andre gjorde, jeg slettet meg ikke som mange av de andre gjorde, jeg ga dere ikke noen gråby hav, jeg ga dere INGEN gratis byer.

SÅ nei, ejg hadde ikke hat den samme skjebnen som de andre hadde hat.

Tror? Jeg vet min venn, at de støttesendingene går billettmerket til deg :) Ikke kom til meg å si at du overlever utelukkende på egen støtte.

Tja, du gjør det jo veldig bra, men på en annen side; Når kontoen din er blodstacka, og det eneste du behøver å gjøre er å sende ut noen adelsmenn i ny og ne mens resten av stammen passer på at du har deff langt opp i halsen, så fjerner det litt av glansen ja. Men for all del, du gjør det greit.
 

DeletedUser

Guest
Tk: Nå må du LESE, nå snakket ejg om MEG, ikke JPTG, DERFOR sier ejg det.
Scar: Du ser hvilken front ejg har, er det så rart ejg må ha støtte da?
Men unasett om all støtten plutselig hadde forsvunnet, dere hadde aldri fått noen byer gratis, jeg hadde aldri gitt opp, eneste som hadde skjedd var at dere hadde flere nukes som overlevde turen til meg.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tk: Nå må du LESE, nå snakket ejg om MEG, ikke JPTG, DERFOR sier ejg det.
Scar: Du ser hvilken front ejg har, er det så rart ejg må ha støtte da?
Men unasett om all støtten plutselig hadde forsvunnet, dere hadde aldri fått noen byer gratis, jeg hadde aldri gitt opp, eneste som hadde skjedd var at dere hadde flere nukes som overlevde turen til meg.

Jeg bryr meg nada om byene jeg tar er gratis. Jeg skal ha byene jeg, det er det eneste jeg bryr meg om.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
det ryktes...

det ryktes at ryktebørsen på v1 ikke blir brukt til rykter :O men fakta og diskusjon
 

DeletedUser

Guest
Xandor skal ha ros for utholdenhet og ikke feige ut som maaaaange andre tidligere RNG og Just spillere har gjort.

Men vil du at vi skal slutte å leke? Skal vi heller "go in for the kill"?

Jeg vet hva som trengs, så det er bare å si ifra hvis du er klar :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Uansett, Xandor! Vi får se hvor god du er når vi har adlet bort støtten du har i byene dine:)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp