Ryktebørs

DeletedUser

Guest
-700.000 på noen dager. Du tar det veldig med ro skjønner jeg :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Overraskende at dere ikke har tatt mer. Scar får jo mange ledige adelsmenn som han kan rulle over dere senere :)
 

DeletedUser

Guest
Da må de som adler av deg rett og slett være talentløse for de dårlige forsøka dine på og ta en by av meg har vært til og grine av :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Da må de som adler av deg rett og slett være talentløse for de dårlige forsøka dine på og ta en by av meg har vært til og grine av :hmm:

Du har helt rett. Dere er talentløse! :awesome:

Kan ikke si at du har så mye å skryte av selv heller :p
 

DeletedUser

Guest
Har da ikke sagt at jeg skryter på meg noe nå heller MD :hmm:
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, jeg skjønner at det er stort for JPTG at de klarer og adle èn spiller av oss. Skal ikke ødelegge gleden med og skrive opp alle de fra JPTG vi har adlet ned. Though så syns jeg at Scar gjør en veldig dårlig deffansiv jobb as we speak. Om det skyldes lite aktivitet legger jeg meg ikke bort i, da det er resultatet som er det gjeldende, unnskyldninger basert på aktivitet hører ikke hjemme på TW.
 

DeletedUser

Guest
Det holder vel kanskje ikke som en unnskyldning, men er vel mer som en forklaring... om det i hele tatt er en forskjell da.

Når det kommer til scar, så var det ikke så mye jeg spilte mot han, men av det lille jeg spilte mot han, så virket han ikke så veldig vanskelig å lure. Men jaja... Nå har jeg som sagt ikke spilt så mye mot han, så hva vet vel jeg...
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Yo! Tok meg en liten tur innom jeg, savna dere så da vet dere <33 kan noen bare orientere meg kjapt, jeg stakk mens HFO ennå var oppe og gikk. Hva skjedde? Kort fortalt.

-BB-
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Yo! Tok meg en liten tur innom jeg, savna dere så da vet dere <33 kan noen bare orientere meg kjapt, jeg stakk mens HFO ennå var oppe og gikk. Hva skjedde? Kort fortalt.

-BB-

H.F.O merget inn med RNG å ble til slutt JPTG!:)

Velkommen tilbake! Du får se om du kan få deg en konto å bli med igjen!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at scar har det tøft på tw fronten, skyldes det dårlig deffansivt arbeid eller lite aktivitet, at scar er under 13 mio?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at scar har det tøft på tw fronten, skyldes det dårlig deffansivt arbeid eller lite aktivitet, at scar er under 13 mio?

4 dager siden du sist skrev om det samme. 4 dager siden du fikk svar. Har du ikke noe nytt å komme med?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så klart :) Ryktes at MD tar hgmb byer for å få bedre fotfeste nær fronten til JPTG i k 34, Kommer planen hans til å slå feil ?
 
Topp