Ryktebørs

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vi angrep SaD under alliansen, og vi viste like så godt som SaD at alliansen skulle oppløses.
Men det endrer ikke det faktum at jeg har rett og du feil.

Vi visste ikke NÅR den skulle avsluttes, bare i nærmeste fremtid, og det at dere gjør det midt på natten, når vi var 4-5 stk online, var vel bra feigt.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi visste ikke NÅR den skulle avsluttes, bare i nærmeste fremtid, og det at dere gjør det midt på natten, når vi var 4-5 stk online, var vel bra feigt.

Feil. Dere haded spioner blandt oss og satt med akkuratt den samme informasjonen som alle andre medlemmer i TP, som da inkluderte tidspunkt og claimingliste. Jeg fikk dette her fra lederne i SaD, så ikke nekt på det.
 

DeletedUser

Guest
Vi visste ikke NÅR den skulle avsluttes, bare i nærmeste fremtid, og det at dere gjør det midt på natten, når vi var 4-5 stk online, var vel bra feigt.

Om jeg ikke husker feil, så var det vel omtrent så mange i TP som var online på den tiden også. Var en stund der hvor ting så dårlig ut for oss.
Jeg klussa med adelsmenna mine, fikk flere innkommende som ikke kunne forsvares, Tranxz med duals mista nesten offet og adels etter backtiming forsøk. På dette tidspunktet var det tvil hos enkelte spillere i stammen og da kom spørsmålet om erklærte for tidlig og om vi i det hele tatt var klare for krigen. Men godt samarbeid og med over gjennomsnitt gode skillz så fiksa vi biffen og avgjorde krigen i løpet av natta/den dagen.

Vi gjorde det vi følte var rett. Om erklæringa hadde kommet en uke senere eller to, så ville den uansett kommet på natta. Planen gikk ut på å avvæpne dere i løpet av en natt. Når det er sagt, så hadde vi en mye større vekstkurve enn dere, satt på mye større byer og mer tropper. Med den trenden vi hadde/har, ville det bare blitt større utklassing om vi hadde utsatt krigen for en stund.

Synd at ikke flere spillere med vårt aktivitets nivå deltar på classicen, da det kanskje hadde gitt mer liv.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Feil. Dere haded spioner blandt oss og satt med akkuratt den samme informasjonen som alle andre medlemmer i TP, som da inkluderte tidspunkt og claimingliste. Jeg fikk dette her fra lederne i SaD, så ikke nekt på det.

Ang. claiminglisten var det fordi dere ikke hadde slettet delt erobringsplan. Hør litt med Ruben ang. spionen :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Om jeg ikke husker feil, så var det vel omtrent så mange i TP som var online på den tiden også. Var en stund der hvor ting så dårlig ut for oss.
Jeg klussa med adelsmenna mine, fikk flere innkommende som ikke kunne forsvares, Tranxz med duals mista nesten offet og adels etter backtiming forsøk. På dette tidspunktet var det tvil hos enkelte spillere i stammen og da kom spørsmålet om erklærte for tidlig og om vi i det hele tatt var klare for krigen. Men godt samarbeid og med over gjennomsnitt gode skillz så fiksa vi biffen og avgjorde krigen i løpet av natta/den dagen.

Det at de såvidt klarte å dodge en 1.5 sec backtiming er en stor bragd i seg selv :eek: Ikke vår feil at de skulle adle oss. Krigen ble også avgjort i løpet av natten, jeg var oppe til 4 og snipet en del tog, og prøvde å backtime, men når kl. tikket 4 var de fleste tomme.

Vi gjorde det vi følte var rett. Om erklæringa hadde kommet en uke senere eller to, så ville den uansett kommet på natta. Planen gikk ut på å avvæpne dere i løpet av en natt. Når det er sagt, så hadde vi en mye større vekstkurve enn dere, satt på mye større byer og mer tropper. Med den trenden vi hadde/har, ville det bare blitt større utklassing om vi hadde utsatt krigen for en stund.

Synd at ikke flere spillere med vårt aktivitets nivå deltar på classicen, da det kanskje hadde gitt mer liv.

Dere hadde helt klart en større vekstkurve en det vi hadde, og garantert mer tropper, og var mye mer tilgjengelig, men hadde dere gjort det på dagen før eller dagen etter hadde vel vært like greit føler jeg, men nei, jeg klandrer dere ikke, for hadde vi ventet i flere uker ville dere garantert ha vunnet :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ang. claiminglisten var det fordi dere ikke hadde slettet delt erobringsplan. Hør litt med Ruben ang. spionen :)

Jeg vet alt angående spionene ;) Det tok meg ca 15 minutter hver gang og spore opp hvem de var. Claiminglisten var ikke erobringsplanleggeren, den hadde vi på forum. Og den satt også SaD med, sammen med infoskrivene om når og hvordan vi skulle gjøre det.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Da henger jeg litt med, men jeg vet, og visste ikke om noen spioner hoss dere, så mener dere at dere fant det så fant dere det. Jeg var selv et vanlig medlem, og kunne ikke lese lederforumet, og jeg fikk ikke vite alt som skjedde i stammen :)
 

DeletedUser

Guest
Synd at ikke flere spillere med vårt aktivitets nivå deltar på classicen, da det kanskje hadde gitt mer liv.

Det som er sinn er at di flæste spellera tå ett visst kaliber har samla sæ i enn stamme me fleire gubber på hør konto. Hadde døkk heller spelt hør døres konto kunne vi fillt opp fleire stammer å fått en rekti så arti verden me et dinamisk diplomati å spennenne kriger.

Dåg ville noe slekt kræva att rassjonalen døres førr å spelle faktisk var "mer liv".

:)
 

DeletedUser

Guest
Denne gangen ble det samlet ett så sterk lag pga. det var ønsket å "sikre" en seier, eller for noen var redd for å møte på flere sterke premades.

Neste classic blir nok ikke like enveiskjørt. Flere som klager over at dette ble for lett og dermed ikke vil ha en for sterk premade. Forhåpentligvis blir det større prestige å vinne en classic, slik at flere spillere ønsker å delta og spille for å vinne. Første classicen ble dominert av hovedsaklig 3 stammer. ARRR og FORTET var rene premades, mens Game var ment som søsterstamme til FORTET, og rekrutterte underveis. Denne blir nå dominert av en premade, så ser ut til at det må lages flere premades og mindre medlemsgrense for hver stamme. 5 medlemmer per stamme og det skal blir litt liv på classicene fremover x)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje noen folk som ikke har tid til og sitte 24/7 dele på 2? :eek: Når det ikke er nattbonus. Så kan det være greit og være flere en 2 på kontoer.
 
Topp