Ryktebørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Slik går det vel når de er så mange, og noen få gode mens alle andre er dårlige. I tillegg så er vel ikke ledelsen verdens beste...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er ingen krangel i ledelsen hos TBH, det er rett å slett ingen som spiller der.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Ryktes at TP skal bryte alliansen til SaD på en feig måte i natt og alt har startet å claime byer?
 

DeletedUser

Guest
Trur dere må ha missforstått gullungen95. Aldri vært snakk om å ditche SaD, var kun snakk om at denne natta skulle brukes til å fjerne noen enkle FRST spillere. Noe som forsåvidt funket utmerket.

Så fikk jeg høre dette ryktet om at dette var natta hvor FRST skulle kjøre en "natte offensiv" mot TP, som igjen fører til ryktet at de har gått seg vill i nattas mørke og venter på at det skal begynne å lysne opp.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TP skal bryte alliansen til SaD på en feig måte i natt og alt har startet å claime byer?

images
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at ryktebørsen misbrukes og rykter avkreftes og bekreftes som de selv vil! ;p
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
krigen mellom SaD og TP er igang, ja. Lykke til til TP, som her i denne verdenen gir dual en helt ny mening. Feig måte å starte en krig på, og feig spillestil. dere vinner kanskje denne krigen, men jeg gir dere ikke seieren gratis. så dere får ta ut def-troppene jeg har laget til dere.

Jeg gidder ikke oversette til engelsk selv om jeg vet dere har mange utlendinger som sitter på brukerne deres på nattestid.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi er desverre kun norske så og si. Er vel en utenlandsk konto (som ikke er svensk).
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det er derfor vi måtte oversette til engelsk på deres fora? Derfor du skrev til meg på skype at du hadde blant annet en australiener og en canader som dual på din profil?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Har en australier og kanadier ja - men de spiller ikke hele tiden. Og de leser ikke her, PM'er, forum eller noe slik.
Det er de og Sven fra Sveits som ikke er norsk, dansk eller svensk ;) Er pga han at vi har forumet på engelsk.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Vi er desverre kun norske så og si. Er vel en utenlandsk konto (som ikke er svensk).

"Nå er det slik at Session Expired er en konto med hele fire spillere på seg. Vi er tre norske og en fra Canada"
sitat fra din egen restart melding :)
 
Topp