Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at alle skal starte i samme stamme på denne runden :hmm::Neutral:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
En egoistisk liten stamme som nærmest motarbeidet hverandre er vell ikke tribalhugging?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ny premade bygges opp i det skjulte nå.
Hvem vi er, finner dere nok ikke ut før dere er rimma.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Rygtet siger at mange danskere vil invadere denne server :hmm: Om det er de afslappende indstillinger eller de mange premium indstillinger på V10.dk. Måske endda at runden er så bra at den slutter ret før sommerferien (nod)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da får vi gjøre som vi alltid har gjort da, kaste danskene ut igjen :tunge: Har aldri vært en utfordring tidligere hvertfall ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Liker danskene jeg :awesome:

Ryktes at det har vært mye dramatikk allerede før verdenen har startet. Som Sander kalte det; Spionkrig. De to store premades bestående av WySoSe (Ole og min sin) og Sander/Honour sin. Det er atm enighet, og etter det jeg vet, så er alle spioner ute av begge stammer. Men fins fortsatt folk som kommer med små anonyme tips i tjo og hei. Det som har sjokkert meg er at det ofte kommer en tredje part med informasjon om motsatt stamme.

Det har også skjedd mere rart. Jeg fikk nylig høre et rykte om at vi sendte ut folk til å søke seg inn i stammer, for å tulle det til for dem. Ble derfor mye frustrasjon da hverken Ole eller jeg viste om våres "budbringere".

Må si det er ganske mye rart som skjer, og er ofte mye man tror skjer, som ikke er virkelighet. Sander er en mester på å "mindfucke", og begge stammer har lekket falsk info til motpart, som har skapt mye forvirring for å være en verden som nettopp fikk countdown på hjemmesiden :)

Hadde vært morsomt om flere hadde noe relevante rykter. Håper også noe av denne informasjonen falt i smak :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Alt jeg vet er at "Todd og Copper" kommer til å stikke av med serien. IAllefall hva ryktet sier.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktes at ryktesprederen til Simen er den personen han sitter å prater med om nettene når han ikke for sove, seg selv :hmm:

Kan dermed avkrefte disse innbilningene, men derimot ryktes det at han kommer til å gjøre sitt for å ta ned WySoSe fra tronen :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Trudde -TK- var i stammen deres. Men vet at "Todd og Copper" kommer til å sveve på toppen iallefall. Dette burde jo ha stått på faktebørsen da, men får gå for denne gangen.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er nok bare følelsen av å sveve du snakker om. Den når man blir hengt opp på en knagg mens de store gutta for lengst har reist ifra åstedet der "Todd og Copper" har fått skallebank.

Om det var et rykte at -TK- var i vår stamme, så bekrefter jeg det. Derimot siktet jeg til din schizofrene side. Ikke nødvendigvis at det er negativt. Du er jo aktiv med alle dine "sider" (angel)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Trudde -TK- var i stammen deres. Men vet at "Todd og Copper" kommer til å sveve på toppen iallefall. Dette burde jo ha stått på faktebørsen da, men får gå for denne gangen.

Hvordan i huleste kom jeg inn i denne diskusjonen? :p
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Da får vi gjøre som vi alltid har gjort da, kaste danskene ut igjen :tunge: Har aldri vært en utfordring tidligere hvertfall ;)

Jeg mindes ikke at jeg blev kastet ud af V4 :hmm: Men kanskje jeg husker forkert (wasntme) Jeg blev jo ikke headhuntet til at passe en konto i 2-3 måneder eller noe etterhvert (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Rumours says that I'm gonna dominate this round.

PS. To the admins: If you're not aloud to write here in english, please tell me.
 
Topp