Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg måtte hive meg med jeg også, litt senere en de andre men :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at eg og er blandt stor stammen ( topp 5) zippi viss eg er der kan det ikke være så spesielt være blandt dem (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er veldig mye "jeg" for tiden, kom med litt ordentlig ryktes som folk faktisk bryr seg om! skryt meg her og skryt meg der...kom med litt saftige rykter!
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Saftige rykter etter en tre dager gammel verden? Du er nødt til å tro på julenissen.
 

DeletedUser

Guest
Saftige rykter etter en tre dager gammel verden? Du er nødt til å tro på julenissen.

Hva mener du? Finnes ikke julenissen? :jtrist:

Fra spøk til alvor, det spørs hva du mener med saftige rykter. Jan rune kom nå netopp med et saftig rykte etter min mening, men hva som er så saftig for deg det vet jeg ikke.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
De fleste sier vel at det er en elite-stamme når de prater om seg selv. Krig, backstabbing o.l. synes jeg er saftige rykter. Dette kommer som regel ikke før et par stammer har fått etablert akademi.
Selv om jeg synes at farmekriger tidlig på en verden er veldig morsomt.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
De fleste sier vel at det er en elite-stamme når de prater om seg selv. Krig, backstabbing o.l. synes jeg er saftige rykter. Dette kommer som regel ikke før et par stammer har fått etablert akademi.
Selv om jeg synes at farmekriger tidlig på en verden er veldig morsomt.

Hadde d vert min stamme hadde jeg skrevet d på faktatråden..... akkurat d sier vel seg selv :D
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ryktes at det plutslig slenger seg på en haug med veteraner her på v11 nå! nei vent... jeg kan bekrefte dette.. da vil det jo bli fakta, anyways! (nerd)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja for min del kan du bli der zippi. så lenge du ikke finner vei til samme stamme som meg :)
 
Topp