Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Uansett hvor bra eller dårlig et tog er, så kan man alikevel snipe det med offansive enheter :p.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
nei fishsticks har en grense der på hvor mye mellomrom det må være for å snipe med LK og det er et oppsett han mener alle burde følge :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke mye å skryte av når dere har 200 ms mellom nuket og den neste adelsmannen, sorry bror. Og når dere først får en i BuRn til å sende et latterlig nuke for dere, prøv å ha litt mindre enn 3 minutter før adelsmannen kommer.. Og kanskje mer enn 60 TK ved hans side?

Hehe, prøver å snakke seg vekk fra at SMACK har rotet vekk 30 adelsmenn og så mange nukes at vi har mistet tellinga! Godt jobbet gutter ;)

..og dere har tatt 1 by. KLAPP KLAPP
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe bra ikke eg er aktiv i krigen endå sender på 50 ms ;) og nuken innfor 200 milisekunder før er det noe slikt du lengter etter??
 

DeletedUser

Guest
Hadde faktisk et så dårlig tog mot meg en gang, at jeg klarte å snipe det med øks! Med øks! OMFG, sier jeg bare.. ØKS!..


Nevnte jeg øks?
 

DeletedUser

Guest
Bra du sender på 50ms, kanskje du kan lære vekk til dine venner? Og hva du prøvde å få frem etter det, forstod jeg ikke helt... Stor bokstav og punktum er ingen kriminalitet! (nod)
 

DeletedUser

Guest
Ingen kriminalitet og ikke skrive det heller? la magnar skrive som han vil :p
 

DeletedUser

Guest
Jaa, men halve poenget blir borte når en ikke forstår hva han prøver å få frem med setningen sin :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
no skal sondre prøve og hamstre inn posetive rykte poeng :razz:

altså dysleksi er heller ingen kriminalitet :)
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg heller aldri sagt! Men dette vart en digresjon.. Kan ikke jeg få mobbe SMACK litt i fred? :trist:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at togene og timingen til SMACK i angrepene mot Lord Kentoto er det verste V13 har sett til nå, og at de burde ha gitt opp for lenge siden. Togene er så dårlige at de blir snipet med LK. Hmm..

Før du begynner og lire av deg ting burde du nok se litt inn på deg selv:)

Da jeg satt kv for skruf ledde jeg av angrepene dine også.

ka var det?

nuke som kom 30 sec før adelen og ikke noe serligt gode tog.

please. Bevis at du er noe før du begynner og snakke drit på forumet, siden det eneste som har holdt deg i live er aktivt støtting av din stamme. Det eneste du har gjort har vel vært og snipe 1 tog? mens reste har vært av støtten av stammen din? :)
 

DeletedUser

Guest
Kompis... Jeg er ikke Lord Kentoto, så kan dessverre ikke svare på dine spørsmål :trist: Men 30 sek er bedre enn 3 minutt!
 

DeletedUser

Guest
Du bør forsatt bevise noe selv før du lirer av deg ting:)

Jeg har enda ikke sett noen ting av deg.
 

DeletedUser

Guest
Grattis, skjønner det er en stor bragd for deg å snipe et tog! (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk! Jeg snakket med mamma etterpå og fortalte det, hun ble faktisk ganske stolt av meg :)
 

DeletedUser

Guest
Slutt med spam, og vær on topic!..

Ryktes at Torkild ble kastet ut.
 
Topp