Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at jeg kom hjem sent i natt, spydde litt i de aller fleste krokene på badet, før jeg bestemte meg for og sove i badekaret. GG.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at daniel la seg for 1 time siden og at eg snakker med en jente som heter linn og ha snakka med hun i hele natt :p ilag med daniel til han la seg :p

å hva ahr du gjort for å holde deg våken heine :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
ryktes at daniel la seg for 1 time siden og at eg snakker med en jente som heter linn og ha snakka med hun i hele natt :p ilag med daniel til han la seg :p

å hva ahr du gjort for å holde deg våken heine :)

sov fra 00.00->2.30 siden har jeg ikke fått sove... og jeg har skole om få timer :|
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes er at J.F.F støtter opp byene sine lenge etter dem er adlet hele 10 timer unna :O
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
E..r... d..e..r..e... t...i...l..b..a..k...e?

31679777.jpg
 

DeletedUser

Guest
E..r... d..e..r..e... t...i...l..b..a..k...e?

31679777.jpg

Så klart er vi tilbake, hvem andre enn oss har vært så klart dominerende på TW i TW.nos historie enn VA medlemmene? Vi lærte av våre feil fra v7 og fikk flere medlemmer og holdt oss anonyme helt frem til det var trygt å annonsere at det er vi som er SMACK. Grunnen til at det er trygt er fordi vi nå har en så soleklar ledelse at ingen kan stoppe oss altså, i motsetning til en annonsering fra før verdenen startet. Har vært rimelig sprøtt å drive rundt å poste med en alternativ personlighet så ingen skulle innse hvem vi er, men nå kan jeg heldigvis gå tilbake til å oppføre meg som meg selv.(party)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så klart er vi tilbake, hvem andre enn oss har vært så klart dominerende på TW i TW.nos historie enn VA medlemmene? Vi lærte av våre feil fra v7 og fikk flere medlemmer og holdt oss anonyme helt frem til det var trygt å annonsere at det er vi som er SMACK. Grunnen til at det er trygt er fordi vi nå har en så soleklar ledelse at ingen kan stoppe oss altså, i motsetning til en annonsering fra før verdenen startet. Har vært rimelig sprøtt å drive rundt å poste med en alternativ personlighet så ingen skulle innse hvem vi er, men nå kan jeg heldigvis gå tilbake til å oppføre meg som meg selv.(party)
Jeg var da i VA selv jeg. Kan ikke kalle SMACK for VA, knapt sammenlignbare de to stammene. VA var konge, SMACK er ... ikke konge.

Men vil dette si at Joakim og Stian er tilbake igjen? Snakket litt med Joakim i går senest, men da sa han at han kun hadde puslet litt rundt på .net.

Du skriver forferdelige poster og jeg kommer til å adle alle byene dine. Det kan jeg endelig si nå som CARPE RECTUM har sluppet hemmeligheten vår.
Det vil i såfall koste deg en god del premiumpoeng, fordi at jeg adlet en del barbarbyer i romjula. :mehe:
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg var da i VA selv jeg. Kan ikke kalle SMACK for VA, knapt sammenlignbare de to stammene. VA var konge, SMACK er ... ikke konge.

Men vil dette si at Joakim og Stian er tilbake igjen? Snakket litt med Joakim i går senest, men da sa han at han kun hadde puslet litt rundt på .net.

Med tanke på hvem du er så er det jo kanskje ikke så rart han ljugde litt da? :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at heinze96 ikke mener at dette er VA-tråden på v13 :p
 
Topp