Ryktebørs

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
bekreftes kunne ikke kjøpe pp denne uka og de endrer pw, møkka unger.

Om en ikke holder en avtale så er det vel fritt fram? Dog vet jeg lite om den saken foruten at du er kicket.

Ryktes om at det vil skje en heidundrande duell mellom meg & kenn93x i den nærmeste fremtid (happy)
 

DeletedUser

Guest
Du bør forsatt bevise noe selv før du lirer av deg ting:)

Jeg har enda ikke sett noen ting av deg.

Hvordan kan du ha sett noen ting av vedkommende når du ikke vet hvem vedkommende er? Med mindre du faktisk vet det? Isåfall, del gjerne med oss som ikke vet det. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at togene og timingen til SMACK i angrepene mot Lord Kentoto er det verste V13 har sett til nå, og at de burde ha gitt opp for lenge siden. Togene er så dårlige at de blir snipet med LK. Hmm..

da ma jeg fortelle att jeg er pa v 13 og har minutter melom adelsa i toget og nuka sa du har ikkke sett det verste enda.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Moren din er strategisk uenig.

ok skal ærlig innrømme at jeg og vil bruker moren din osv avortil men mener det ikke passer inn her på det offentlige forum :p så ikke driv og snakk sånn er du snill og ha en forsatt fin dag

-nicehunter
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
merker eg fikk noe negative her som sa eg snakka mye drit på forumet.

la meg ha dette kort og greit

ja kansje eg sier mye drit på forumet men jeg driver ikke og bruker skjeldsord mot andre det var mitt poeng ;) ikke at eg er noe bedre selv som dere skriver men som eg sa bruker ikke stygge ord direkte mot en person prøver holde meg unna stygge ord generelt missforstå meg rett takk ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
altså har endå ikke tate inn noen er bare meg og espen der ;) trolig tar vi ikke inn noen da det ser ut som en gammel kjenner kommer tilbake til kontoen no ;)

Oppdaterer deg i morgen jeg Magnar ;)

Ellers ryktes det om en helt vanlig TW-dag, SMACK adler av alle fiender og de som ikke kan TW stikker til fiende, logisk :hmm:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at daniel bedro meg og ga PW videre har btw bytta dette er lavmål uansett hvem er drita full tung i hode osv og må sitte her istedenfor å sove grunnet en gjeng idoter ^^
 
Topp