Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at det er en bug IG. Selv med rød rapport, så får man sett fiendes troppetall.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at folk ha slutta å farme.
D e vell ikke allti du få se fiendens troppa. Må vell send ett nuke for å kunn se?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at folk ha slutta å farme.
D e vell ikke allti du få se fiendens troppa. Må vell send ett nuke for å kunn se?

Alle enhetene i nuket døde, ink scouts. Har rapportert det inn, så får vi se hva svaret blir. Lurer på hvem som skal frakte meldingen tilbake angående fiendens troppetall når alt annet dør :p.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er nok ingen bug at fiendes enheter vises når alle tropper slaktes, når en viss menge/prosent av troppene strykes med, så vises troppene i rapporten.

Dette har jeg sett på veldig mange verdenener ikke bare her, og ikke bare på .no

Ryktes at noen må starte å kikke på sine røde rapporter oftere :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det ryktes at jeg vurderer å starte på v14 når jeg kommer hjem fra ferie :) Om det blir å starte egen konto eller å overta en konto vet jeg ikke, men v14 frister :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er nok ingen bug at fiendes enheter vises når alle tropper slaktes, når en viss menge/prosent av troppene strykes med, så vises troppene i rapporten.

Dette har jeg sett på veldig mange verdenener ikke bare her, og ikke bare på .no

Ryktes at noen må starte å kikke på sine røde rapporter oftere :p

Dette kan jeg bekrefte.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er nok ingen bug at fiendes enheter vises når alle tropper slaktes, når en viss menge/prosent av troppene strykes med, så vises troppene i rapporten.

Dette har jeg sett på veldig mange verdenener ikke bare her, og ikke bare på .no

Ryktes at noen må starte å kikke på sine røde rapporter oftere :p

Dette har ihvertfall aldri skjedd med meg på hverken V1, V7 eller V10. Tror ikke det var noen på V12 heller, så langt jeg kan huske.
 
Topp