Ryktebørs

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi ser tydelig hva som skjer her.. Det er nok bare å legge alle kortene på bordet, så kan vi se hvem vi gir mest sympati.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ti nu bare stilt, ingeting er avgjort før verdenen er over. For alt vi vet kan MyTh spillerne gå lei akkurat som BOL og så blir de nedadlet/massesletter. Eller så taper de krigen med at TH og SUP allierer? Finnes mange muligheter.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ser hva som skjer? er forskjell på det overflatiske og det som faktisk er bak det som skjer
man finner ikke ut alt av å se på overflaten
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ti nu bare stilt, ingeting er avgjort før verdenen er over. For alt vi vet kan MyTh spillerne gå lei akkurat som BOL og så blir de nedadlet/massesletter. Eller så taper de krigen med at TH og SUP allierer? Finnes mange muligheter.

Jepp, og snøen smelter her i nord hver desember. Helt bart. Lover.
 

DeletedUser

Guest
Ti nu bare stilt, ingeting er avgjort før verdenen er over. For alt vi vet kan MyTh spillerne gå lei akkurat som BOL og så blir de nedadlet/massesletter. Eller så taper de krigen med at TH og SUP allierer? Finnes mange muligheter.

Vi vil ALDRI gi oss.
Vi skal knuse dem, vi skal vinne!

Jeg klarte det kanskje ikke på v1, men v14 skal vi VINNE! KOSTE HVA DET KOSTE VI, VI SKAL VINNE!!!!!

JEG NEKTER Å TAPE EN GANG TIL!!!!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bare at du sender rundskriv til ORLY? når du drar på ferie så går ting veien din.
 

DeletedUser

Guest
hvor mange netter er du villig til og offre da xandor?

Er klare til å ofre det som må til for seier.

Og jeg håper du vet hvem du snakker til nå.
Hvis du har hørt et snev av meg, burde du ha vist jeg er sta som fanten og motivert.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg håper det bare en talemåte...: Er klare til å ofre det som må til for seier.
 
Topp