Ryktebørsen - V10

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
egentlig ikke :) så lenge eg vet at eg greier spillet og adler folk og leder stor stamme så anser eg meg ikke som noob det gjør ikke det som skjenner meg heller. hadde heller brydd meg om han hadde vist hvem eg er sett spilel stilen min :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
egentlig ikke :) så lenge eg vet at eg greier spillet og adler folk og leder stor stamme så anser eg meg ikke som noob det gjør ikke det som skjenner meg heller. hadde heller brydd meg om han hadde vist hvem eg er sett spilel stilen min :)

Nei, og det at du skriver på et forum betyr ikke nødvendigvis at du kan skrive. Hva var poenget ditt? :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
takk for det har sterk dyslekis noe annet du har lyst kritisere meg for før du tenker over at noen kan ha en slik sykdom :mad:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hadde det vet du. Poenget var at jeg ikke brydde meg om at han kalte meg noob =)
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at idiot i stammen våres var Kv for oss i victoryforsylvanes og sendte 350 def soldater på turop :mad:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tro merker du den eplekjekke typen her på forumet kun en av dem typen blir kasta ut men ber venligst ta det med deg annet sted er du snill :)
 
Topp