Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes at RAM lurer sine egene spillere :( Visse spillere tilbyr seg å merge kontoene sine med andre. Men etter de har innadlet byen.. Så.. eh.. ja? Hvorfor adle grått når du kan lure andre :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har angrepet 2 RAM-spillere, begge forsvant ifra stammen like raskt som at jeg trykket på "ok"-knappen da jeg sendte angrepene.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Når jeg tar en titt gjennom stammeskiftene kommer jeg over flere merkverdige handlinger... Her er det flere spillere som går ut, for så å gå inn igjen like etterpå.


Cease Ble med 04th December 2011 - 01:12 945
Cease Forlot 04th December 2011 - 00:12 945

Knutern Ble med 09th December 2011 - 11:12 1,740
Knutern Forlot 08th December 2011 - 17:11 1,723

OG jea, så forlot han igjen når han ble adla...
Knutern Forlot 18th December 2011 - 14:13 47

Pletn Ble med 20th December 2011 - 13:13 3,308
Pletn Forlot 20th December 2011 - 11:14 3,260
Pletn Ble med 20th December 2011 - 03:13 2,955


kaziako Forlot 26th November 2011 - 13:11 187
kaziako Ble med 25th November 2011 - 23:12 150
kaziako Forlot 25th November 2011 - 16:13 132
kaziako Ble med 25th November 2011 - 15:11 126
Grimzy Forlot 23rd November 2011 - 22:14 147
Grimzy Ble med 23rd November 2011 - 17:20 103

Og eksemplene fortsetter og fortsetter i det uendelige. Hva som er grunnen til dette må man jo gjerne sette store spørsmålstegn til. I mine øyne tyder dette på altfor stor useriøsitet fra ledernes side, makan til ustabilitet skal man tydeligvis lete lenge etter. Skal stammen fortsette slik gir jeg dem noen få skarve uker før de begynner å falle.


Adlingene er heller på ingen måte noenting å skryte over...

Kun 2 byer adlet over 1,5 k. Den ene av disse er tilgjengjed interadling. Så har vi 6 flotte gråbyer. Utenom de nevnte byene har vi jo noen andre spiller adlede byer. Her er poengsnittet på slående 594 poeng! Imponerende gutter...


så kan vi jo ta en liten titt på mistede byer, hvor Knutern (som ikke må forveksles med Knutern som spiller på feks goyakleh på v5) mister sin by til Iglypuff. 2 timer senere er han ute av stammen. Han er vell og merke nå tilbake i "varmen"



Videre virker det som om RAM ledelsen har jobbet merkverdig hardt med alltid å ha fullsatt stall på 25 medlemmer...

Etter den 29 november (som er første dagen stallen er full) har de 3 ganger vært under 25 medlemmer, hvor det lengste oppholdet er på 3 dager før de var i stand til å finne et nytt medlem. De to andre gangene er det snakk om 1 dag uten fult hus.



Så kan vi jo skifte blikket over på Akademi stammen.. At en stamme med så stor utskiftning av medlemmer i det hele tatt har en akademi stamme sier jo sitt, men her har jo pigede understammen slått alle rekorder med utskiftning av medlemmer! 121 stammeskifter!

Da stammen nå har eksistert i hele 23 dager blir dette et snitt på 5 stammeskifter per dag. Slår vi sammen tallene for begge stammene blir det 8,7 stamme skifter per dag. Nesten så jeg synes synd på lederne i RAM, de må da ha det latterlig travelt med denne utskiftningen vær dag.

Ryktes at med disse faktaene på hånd, så spår jeg RAM nedenunder og hjem innen veldig kort tid.
 

DeletedUser

Guest
xxx den 20.12. klokken 22:22
Hei, Igglybuff.
Jeg ble nettopp lurt trill rundt av en RAM spiller, rettere sagt xxx. Han spurte om vi skulle spille dual, adlet byen min og lurte meg. Ganske morsomt egentlig...
Ihvertfall, lurte jeg på om du var interresert i informasjon om hvordan byen hans så ut for 2 dager siden?? Kan også hjelpe dere med hvordan dere bør planlegge angrep på de forskjellige spillerne.

Har rapport på hvor mye tropper xxx hadde for 2 dager siden. Vet at han ikke hadde mer heller, for jeg KVet han dagen før.

Håper du er interesert...

Mvh xxx

Mojjo :eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gif ODD:D ryktes om at jeg lurer inn en asm dual, stakkars naboer...uansett fuktig kveld blir det...SKÅL!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Siden det er et rykte, skal jeg avkrefte det? :rolleyes:



Feel free til å avkrefte det, du som driter deg ut ;)
Ryktene skal nemmelig også ha det til at RAM spillerne friiiker helt ut når de får incs og skriker på forum som små jenter som akkurat har mista den fineste barbie dukka si. Jea ryktene kommer fra innsiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Feel free til å avkrefte det, du som driter deg ut ;)
Ryktene skal nemmelig også ha det til at RAM spillerne friiiker helt ut når de får incs og skriker på forum som små jenter som akkurat har mista den fineste barbie dukka si. Jea ryktene kommer fra innsiden ;)

Har hørt samme rykte, så da må det være sant :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Var bare det at det ble skrevet som facts og ikke som rykte, hører vel heller hjemme på faktabørsen. ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg bruker faktane jeg finner til å komme frem til en konklusjon hvor jeg skaper et rykte angående RAM sin fremtid.

Da fremtiden enda er usikker, så er det fortsatt bare et rykte. Even tho det er nesten garantert at det går nedenunder og hjem, så er det fremdeles ikke fakta ;)

Videre får vi et mye morsommere forum dersom folk tar diskusjonen angående ting IG, og ikke hvorvidt jeg skriver i rett tråd eller ei...
 

DeletedUser

Guest
hm, for alt vi vet, så kan ram lure oss trill rundt! de lurer hverken sine egene og skriker ikke som jenter på forum når de får inc. Derfor vi bare kan rykte ting. :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da har det utenkelige skjedd! Det ryktes nemmelig at selveste masse rekk stammen ledet av LATIF, har gått tom for rekrutter! :S Her ser vi nemmelig at stammen enda har 23 medlemmer! En hel dag uten nye rekrutter, her må det være noe feil ? :S


Hva kan da være grunnen til dette.. Har Latif bestemt seg for å ta seg en høneblund, eller har spillerne gjennomskuet RAM's kast og bruk filosofi og ser etter bedre og mer stabile stammer ?
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg har 50 inc, og neppe nok gløgg og julemat til alle som kommer :jforvirret:
 
Topp