Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes forresten at nedtellingen for v10 er på plass :) Sa jo det ikke ville bli desember :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Man ville nå tro at folk skulle vokse på en krig... ikke motsatt :eek:

Tenk på det slik. Å bygge tropper, og å bygge bygninger koster ressurser. Dersom mer ressurser brukes til å bygge tropper, noe som må gjøres i krig, har du mindre ressurser til bygninger. Dette vil føre til stagnert vekst i seg selv. Det at du også sender troppene dine til å dø hos fienden, fører til mindre tropper som kan brukes i farmingssammenheng, så dette fører også til en kraftig stagnasjon.
Så hva skal man si? Krig kan føre til vekst ja, men fred fører til større vekst. Spesielt i starten.
 

DeletedUser

Guest
Haha, kanskje du har rett dersom folk er så tulling at de prøver å krige hverandre i senk før de får AM, ja xD
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig vil en krig føre til en stagnert vekst som Torquemada sier. Man vokser ikke av krig - iallefall ikke i starten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at en viss pokemon stamme prøver å yppe med oss i MædPotatoes, kanskje det siste de gjør før de blir utslettet.

:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det også :) Da fordi jeg holdt det for usannsynlig at de ville rekke å få den på plass i november, og jeg visste jo at de ikke kunne lage den i desember :D
 

DeletedUser

Guest
ryktes at topp stammen kommer til og bli etablert på starten av spille.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at "topp-stammen" kommer til å bli nedadlet på starten av spillet :D

EDIT: Er forresten veldig fristende å starte på v10 bare for å etablere en stamme ved navn "topp-stammen" for å la det gå troll i ord... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bitch please :)

Nei da, hvem vet hvem som vinner? har troa på meg selv, men det er noen måneder til vi vet det... :confused:
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
ryktest at det er 2 svensker og 3 engels menn og noen tøffe norske fyrer som er i v10 stammen min imorgen og utover til vi vinner verdenen :)
 
Topp