Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Vetle vinner v10.

Ntwåå, ble faktisk glad over å se navnet ditt Pappa betaler, blir gøy å spille med deg ;) <3
Du ble sikkert enda mer skuffet enn meg når du så at det ikke ville gå ann å halvere byggetiden... Hva skal du nå bruke all $ til?
 

DeletedUser

Guest
Ntwåå, ble faktisk glad over å se navnet ditt Pappa betaler, blir gøy å spille med deg ;) <3
Du ble sikkert enda mer skuffet enn meg når du så at det ikke ville gå ann å halvere byggetiden... Hva skal du nå bruke all $ til?

Far finner alltids en løsning, men jeg vet ikke om jeg skal spille. Det får tiden vise.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at stammen min, som vil gå under navnet MædPotatoes, vil regjere hele v10.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Dette er en verden for de beste. Alle de som ikke stiller er ikke de beste. Så om du vil være en av de beste, stiller du til verden 10.
Hvorfor? Fordi innstillligenene skulle være awesome.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er jo ikke fakegrense så det er et dårlig forhold mellom angriper/forsvarer som gjør det nødt til at folk satser offensivt da det er ekstremt hardt å stå i mot enn å angripe så nei, er ikke awesome innstillinger :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er jo ikke fakegrense så det er et dårlig forhold mellom angriper/forsvarer som gjør det nødt til at folk satser offensivt da det er ekstremt hardt å stå i mot enn å angripe så nei, er ikke awesome innstillinger :p

Høres awesome ut i mine ører.
 

DeletedUser

Guest
Lite moro å være en av de få som har stemt nøyaktig motsatt av det innstillingene faktisk ble :p

Tror dette er noe vi kan kalle kompromissinnstillinger. De fleste blir neppe 100% fornøyd, men de fleste har også fått viljen sin i noen av innstillingene, kanskje en del dersom de var heldige. Mulig det er noen få som ikke har fått noe av det de ville ha, contra de som kanskje har truffet blink med alle sine valg. Men sånt skjer når flertallet bestemmer :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
ryktes at jeg starter nøyaktig motsatt av alle proza(SV) for å ha noen n00bs å farme :p:cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha :D Nå som ryktet sier at alle visstnok skal starte nordøst, ryktes det at alle de andre delene av kartet vil oppleve en alvorlig undervekt av spillere :eek: :D :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
ryktes at de som vinner kampen i nord-øst vil vinne v10

Ikke nødvendigvis. En stor "verdenskrig" mellom "store stammer" kommer mest sannsynlig til å ødelegge så mye at det vil føre til stagnert vekst for alle involverte parter. I motsetning til de som starter i motsatt del av kartet, som vil kunne vokse ubemerket hen.
 

DeletedUser

Guest
Man ville nå tro at folk skulle vokse på en krig... ikke motsatt :eek:
 
Topp