Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Yeh, noe sier meg at det bare ikke er jeg som har 50 inc fra samme person :jtunge: Håper du har mye gløgg! :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg sender troppene mine ut for å plyndre litt julemat :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at TW nærmer konkurs grunnet uforutsett store utgifter på pinnekjøtt og gløgg. Julefreden vurderes derfor kansellert, slik at farming kan foregå som normalt fra morgendagen!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kommer nok når verden blir litt eldre. Hadde jo ikke vært helt bra om vi hadde vunnet verden innen januar er over :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Noen som har en anelse om når skatter kommer?

Tror ikke det er fastsatt. Tror det vil skje tilfeldig når vi er kommet ganske langt ut i spillet.

Rettelse: Som Velkomstmeldingen på v10 sa så vil disse begynne å komme etter ca. 120 dager etter start. Med andre ord Ca. 3 måneder etter verdenen startet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bekreftes at han faker hele stammen, Milits og fakkeler aktivert hos alle for å ta ut 1 øks :)
 

DeletedUser

Guest
nå må dere i VIRUS slutte og være så kjepphøye før dere får dere en på fleisen tilbake.

Dette er TW, å ta byer av en annen stamme er helt normalt. At dere tror at Area er Konger og Dronninger, og at siden dere har tatt byer av dem så er dere Guder, betyr ikke at ikke Kongene og Dronningene ikke kan bite ifra seg.
 
Topp