Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Okei. Siden P0k3 påstår dem er så lojale og flinke og aldri bryter regler. Så skal jeg komme med litt fakta (jadajoda, sikkert feil tråd, men det er on-topic)
For å nevne det først; jeg spiller på Gengar og har vært i P0k3 siden starten. Var med Simon og Thomas og starta det hele. Og, ja, jeg er Trine.

Jeg ble kicket fra P0k3 grunnet lav aktivitet. Ikke så rart, i og med at jeg var på hytten uten internett. Jeg hadde kontovakt, men dette var ikke tilstrekkelig. Altså burde jeg egentlig sittet hjemme på TW, for det var forventet. Da jeg kom hjem og logget på, fikk jeg beskjed om at jeg var under internadling. Første som slo meg da var "Hva søren?".

Ja, de hadde startet en internadling. Uten at jeg visste det. Det er lojalt, det!

hadde jeg vært support, ville jeg personelig ha sett på dette som det samme som å enten: lure noen til å gi fra seg byene til dem, eller som å få noen til å gi PP til noen via lureri.


så ja, dette vil jeg personelig tro er straffbart.

Klarer du og gi fakta'et på bordet, vil denne AREA spilleren slite.

Ved å skrive dette, så skyter du deg selv i foten. Da jeg var på påskeferie, sendte dere bort skatten til dere selv. Selv om jeg helt klart og tydelig hadde sagt at skatten min skulle forbli hos meg til jeg kom hjem og kunne administrere dette selv. Da jeg kom hjem var jeg under internadling og ble kicket med en gang jeg logget på.

Skulle likt å se deg som support da, Sindick. :)

Var vel dette ryktebørsen trengte? :p
Jeg er stolt av P0k3 som aldri har vær illojale! Fantastisk gjeng! :*

Gotta catch em all!

Gidder ikke sitere meg selv flere ganger. Men lojale er dere ikke.

Takk for meg. :)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Vell, hadde du gått med på det viss du ble spurt om internadling?
eller hadde du nektet, og "gone wild"?
:^)
 

DeletedUser

Guest
Vell, hadde du gått med på det viss du ble spurt om internadling?
eller hadde du nektet, og "gone wild"?
:^)

Tja, om alternativene er
A: Gått med på det
B: Nektet og "gone wild"

Så sier jeg; C: Ingen av delene. Ville vist at jeg faktisk duger.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Vell, hadde du gått med på det viss du ble spurt om internadling?
eller hadde du nektet, og "gone wild"?
:^)

Blir vell feil og spørre noen om internadling når de fortsatt spiller? Trodde dette var noe man gjorde vis spilleren hadde vært inaktiv i lang tid, eller har tenkt og slutte?
 

DeletedUser

Guest
Okei. Siden P0k3 påstår dem er så lojale og flinke og aldri bryter regler. Så skal jeg komme med litt fakta (jadajoda, sikkert feil tråd, men det er on-topic)
For å nevne det først; jeg spiller på Gengar og har vært i P0k3 siden starten. Var med Simon og Thomas og starta det hele. Og, ja, jeg er Trine.

Jeg ble kicket fra P0k3 grunnet lav aktivitet. Ikke så rart, i og med at jeg var på hytten uten internett. Jeg hadde kontovakt, men dette var ikke tilstrekkelig. Altså burde jeg egentlig sittet hjemme på TW, for det var forventet. Da jeg kom hjem og logget på, fikk jeg beskjed om at jeg var under internadling. Første som slo meg da var "Hva søren?".

Ja, de hadde startet en internadling. Uten at jeg visste det. Det er lojalt, det!



Ved å skrive dette, så skyter du deg selv i foten. Da jeg var på påskeferie, sendte dere bort skatten til dere selv. Selv om jeg helt klart og tydelig hadde sagt at skatten min skulle forbli hos meg til jeg kom hjem og kunne administrere dette selv. Da jeg kom hjem var jeg under internadling og ble kicket med en gang jeg logget på.

Skulle likt å se deg som support da, Sindick. :)



Gidder ikke sitere meg selv flere ganger. Men lojale er dere ikke.

Takk for meg. :)

er de slemme mot deg trine :O

:idea: sende ivar på dem hehe
 

DeletedUser

Guest
er de slemme mot deg trine :O

:idea: sende ivar på dem hehe

Neida, jeg klarer meg. Ville bare få frem at folk kanskje ikke er så lojale og rettferdige som de kanskje utgir seg for å være. Samt at det nok er flere som ikke vet hva som stemmer og ikke. De har fått sin forklaring fra Kristin, og ut fra det jeg har forstått, så er den litt feil. Jeg ble fortalt at jeg ikke burde være sur/skuffet/irritert, men de (P0k3) har grunn til å være sure på meg, siden jeg gikk ut av stammen frivillig og gir byene mine til AREA. (Kan forresten bekrefte at de to siste greiene der ikke stemmer, jeg ble kicket og jeg gir ingen byer)

Ivar er så tøffel at han ikke hadde klart å ta dem uansett (a)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ser vi den reelle siden av P0k3 her? hmm :). Sånn on the other side, er det ikke regelbrudd mot regel "§3) Kontovakt" i det Trine skriver? Lurer på hvem som var KV jeg :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, veldig skuffende å lese dette....
Så virkelig på P0k3 med respekt og trodde de holdt seg for gode til å ta i bruk slike skitne knep... Men men, nå har de hvertfall ikke noe rett til å si at AREA spiller skittent :mehe:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg finner det veldig artig at du snakker om lojalitet til en stamme.
På den tida du var i P0K3 så har du knapt gjort en skit selv, vi har sitti massevis av kontovakt for deg, du har gått gul flere ganger og ene gangen ble du jo til og med rød....

Og når du logger på så ber du om støtte til bortimot alle byene dine og vi får aldri noe særlig med rapporter på at du blir angrepet.

Du har rett og slett etter mitt syn vært en belastning for stammen så lenge vi har hatt deg, og nu gir du jo vekk byene til AREA i tillegg.

Til syvende og sist så ser vi ikke på det som noe tap at du forsvant.
 

DeletedUser

Guest
Trine, da får jeg gi deg litt fakta:

i over en månde, har vi latt deg få sjangse til å vise ka du duger til, og at du kan bedre aktiviteten din uten at du har gjort noe.
Vi har gitt deg gjentatte beskjeder i flere uker om at du må enten bli aktiv, eller gi fra deg kontoen siden vi orker ikke å sitte KV for din konto og forsvare den hele tiden.

Da det hadde gått 1 månde uten at du har bedre det en skit måtte vi gjøre ett valg, og det valget var og internadle deg.

Kontoen din har vært under mye angrep, og det var derfor vi sendte skatten vekk. Ikke for at vi skulle internadle kontoen din, men for å rett og slett redde skatten.

og når det gjelder det du sier om at du har vært uten nett, så trenger du ikke og skrive noe, for disse måndene og de ''ukene'' du har vært uten nett, har du vært på skype MANGE ganger. Omtrent vær dag, uten at du har gjort noe med kontoen din.

for at vi i P0k3 skal kunne hjelpe deg, må du vise deg at du er verdt til å bli hjulpet, og siden du viste deg til å bare være en belastning for stammen, tok vi til slutt og valgte og internadle deg.
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ryktes at om VG hadde hatt en artikkel om dette ville den hatt navnet "Trine går på trynet!"

God damn, jeg er morsom! ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg finner det veldig artig at du snakker om lojalitet til en stamme.
På den tida du var i P0K3 så har du knapt gjort en skit selv, vi har sitti massevis av kontovakt for deg, du har gått gul flere ganger og ene gangen ble du jo til og med rød....

For det første; masse kontovakt vil være å overdrive. Gul har jeg ikke vært flere ganger. Rød har jeg vært én gang, og den gangen var ordnet opp i. Kan også nevnes at jeg ikke mistet mer enn én by (om jeg i det hele tatt mistet noe, for det er jeg usikker på) den perioden. Samtidig var jeg litt sånn som Mikkel er for dere - logget lite inn. Etter det, tok jeg over kontoen og spilte for fullt. Og, ja, det gikk bedre etter det.

Du har rett og slett etter mitt syn vært en belastning for stammen så lenge vi har hatt deg, og nu gir du jo vekk byene til AREA i tillegg.

Tja, heller til AREA enn dere. Dere startet noe, Are. At dere tok skatten og deretter skulle fjerne meg fra kartet, er uhørt. Joda, jeg kan bli sett på som umoralsk og illojal. Men det får være så. For etter mitt syn sluttet jeg å være en del av P0k3 fra da dere internadlet meg uten lov. Og ditt syn har tydeligvis forandret seg fra dag til dag. En dag mener du noe, og en annen dag noe annet. Har aldri før hørt deg nevne at jeg er en belastning for noe som helst. Men det er vel din måte å være på og lede på.

Skuffer meg at dere ikke kan være så reale at dere sier fra til meg først, før dere starter en internadling av meg, hvor dere egentlig bare håpte på at jeg aldri skulle logge inn igjen. Det skuffer meg at dere (ledelsen) lyver til deres egne medlemmer og sier usannheter. Og, ikke minst, skuffer det meg at de tror på dere.

Til syvende og sist så ser vi ikke på det som noe tap at du forsvant.

Det er fint du snakker på vegne av alle. Det er jeg glad for. Om ingen i P0k3 ser på det som noe tap, så er det greit. Det sier en del om dere. :)


Håper andre får opp øynene for hvordan P0k3 egentlig oppfører seg. Spill for galleriet.
 

DeletedUser

Guest
Hadde faktisk ikke tenkt å svare på dette vissvasset men siden mitt navn blir nevnt så velger jeg å gjøre dette.

Trine går hardt ut og påstår at vi i Pok3 ikke unner de rare krekene i stammen påskeferie. Skulle man i guds navn begå denne forbrytelsen og feire jesus oppstandelse, ja, da hiver vi folk på hue og ræva ut av stammen samt frarøver deres jordiske skatter.

BULLSHIT !

Denne lave aktiviteten som det er snakke om har foregått over lang tid Trine , vi snakker ikke dager, nærmere 1 1/2 mnd. Ledelsen påpekte dette flere ganger og det ble lovet bedring. Vi har alle forståelse for at folk har et liv utenfor TW, slik som deg. Kjærste, sport , aktiviteter, skolearbeid osv.
Men unnskyldningene tok aldri slutt.
Bra iniativ å ta inn dual i tillegg til deg selv og Ivar. Men til tross for dette ble dere gule/rød igjen bare 6 dager etterpå. Og da var ikke det første gangen.
Du hadde halve stammens støtte i byene dine som du rope ut om når du fikk inc fra AREA. Stammen sitter spent å venter på rapporter og på hvordan det går. Og hva skjer? Går gul igjen og stammen sitter å ser at du mister byer til AREA uten at vi noe får gjort.

Dette er viktige detaljer du glemmer å nevne i din hataksjon mot oss.

Kontoen er blitt passet på av kv vakter over veldig lang tid.
Siste unnskyldningen for dette er at du sier at alle 3 (spillere på kontoen) sitter uten nett.
Siste dualen spiller jeg med i V7 og er aktiv der..... hvordan får han til det uten nett ?
Du selv sier du har et nett som virker når det selv vil. Hadde tatt meg en real prat med det nettet ditt om jeg var deg for den tror jeg har TW skrekk. For du logger inn på skype hele tiden /hver dag, men ikke på TW. Rart at stammemedlemmene dine blir provosert og ser på deg som en løgner? Er det bare ikke like greit å si at man er umotivert og trenger en pause ?

Etter flere forsøk med å få en dialog med deg, som var meget vanskelig så må man ta et valg ! Valget ble å la deg gå !

Du var den som ikke var lojal ovenfor stammen !
 

DeletedUser

Guest
Trine, du har vært gul utrolig mange ganger..

Har jeg vært gul etter at jeg faktisk begynte å spille? Etter at Ivar slutta? :p Vet ikke om dere har visst status på kontoen før det, men; Ivar var eier, jeg sa helt spesifikt at jeg kom til å logge inn av og til, når jeg hadde lyst. Etter han slutta, så tok jeg over. Jeppjepp.

Men du hadde ikke lyst til å svare på hvor lojale dere er..? ; )
 
Topp