Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes at noobs er trangsynte og/eller har en selvmotsigelse mot seg selv; når en som leder med et overlegent antall farma og lk blir kalt dårlig, så er det noe helt galt.



Hmm.. For det første, så leder du ikke overlegent over meg.
For det andre, så er det de andre på kontoen som har gjort meste parten av jobben
For det tredje, slutt og skryte på deg mere nå. Du dummer deg faktisk bare helt ut.

å være på rank 1 nå i starten, er 0 stress. At du har endel LC og endel runs. God mulig, men det er no andre som har det og. Jeg vet om minst 3 stykker, som har rundt det samme som deg ELLER mere med runs.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. For det første, så leder du ikke overlegent over meg.
For det andre, så er det de andre på kontoen som har gjort mesteparten av jobben
For det tredje, slutt og skryte på deg mere nå. Du dummer deg faktisk bare helt ut.

å være på rank 1 nå i starten, er 0 stress. At du har endel LC og endel runs. God mulig, men det er no andre som har det og. Jeg vet om minst 3 stykker, som har rundt det samme som deg ELLER mere med runs.


Okey, sorry! skal skjerpe meg og ikke skryte mer! Men jeg har faktisk gjort noe på kontoen, men hvis du sjekker milepæler så er det vi som kom som nr 2 (tror jeg?) og ikke flere har det, men okey, det betyr ikke at vi har masse lk, dere kan like godt ha fler lk, bare at dere sender fler per wave.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldrig sakt jeg har mere LC, jeg har aldrig sakt jeg har mindre LC.

Eneste jeg sier, er at du skryter på deg felt med ting.
Det dummeste var jo når du oppførte deg coockey, også byttet du konto?
Viss du hadde vært så god som du sier. Ville du holdt deg på en egen konto, og bevist det.

Jeg, og flere vet at dualene dine er gode. Men fakta er at du tar på deg skryt for ting som dualene dine gjør.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldrig sakt jeg har mere LC, jeg har aldrig sakt jeg har mindre LC.

Eneste jeg sier, er at du skryter på deg felt med ting.
Det dummeste var jo når du oppførte deg coockey, også byttet du konto?
Viss du hadde vært så god som du sier. Ville du holdt deg på en egen konto, og bevist det.

Jeg, og flere vet at dualene dine er gode. Men fakta er at du tar på deg skryt for ting som dualene dine gjør.


Vi jobber som et team, smoke some weed together og drikker redbull vodka for å klare å holde oss våkne, og gjør like stor jobb alle sammen :) Jeg hadde ikke tid til å spille alene dessverre, men nå utfyller vi hverandre :) Sorry for at dere har fått inntrykket at "jeg" gjør alt, jeg er ikke allmektig, jeg kan bli beseiret av mange.
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
and now chill out and have some fun on this world (party)

ruedis still loves every1 :D
 

DeletedUser

Guest

Vi jobber som et team, smoke some weed together og drikker redbull vodka for å klare å holde oss våkne, og gjør like stor jobb alle sammen :) Jeg hadde ikke tid til å spille alene dessverre, men nå utfyller vi hverandre :) Sorry for at dere har fått inntrykket at "jeg" gjør alt, jeg er ikke allmektig, jeg kan bli beseiret av mange.

Du røyker ikke weed.. liar!!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at AA har fått flere krigserklæringer enn hva du har fingre på høyrehanda. Men noen som har hørt noen rykter på hvorfor folk er så sinna på oss???
 

DeletedUser

Guest
Ikke alle husker ting som skjer i fylla likegodt skjønner jeg, Lindsay :)
 

DeletedUser

Guest
Er man på fylla så må man jo gjøre det ordentlig. Om jeg ikke får "blackout", så må jeg si meg missfornøyd med festen!
 
Topp