Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
ååhh?

sånn egentlig så var de med dere da?

uff, for en gjeng dere tar inn i stammen da. Laveste av all skummet da! (nod)


Hehe, dine ord, for stå på din regning ;)
Ikke at jeg er i AREA lenger, men til min viten, så var det vel aldri noe samarbeid mens jeg var aktiv iallefall. Var vel enkelt og greit brunbyer for hverandre.
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Haha, den rekrutteringa tok nettop kaka. Igjen en spiller med en skatt hos seg som går over, en skatt som tidligere hadde tilhørt noen andre...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at pok3 er noen sytepaver

åå?

grunnen for at jeg sier at de er toppen av rottenheten da, er for at før TE merget inn i AREA, lagde dem ally med oss imot AREA, der de skullle ''krige'' mot dere.

Så viss dere da har vært ''venner'' hele tiden, viser jo dette her bare om ka for none rottene egg dere har.

Aldrig før i min TW kariere har jeg faktisk møtt noen som synker så lavt.
 

DeletedUser

Guest
åå?

grunnen for at jeg sier at de er toppen av rottenheten da, er for at før TE merget inn i AREA, lagde dem ally med oss imot AREA, der de skullle ''krige'' mot dere.

Så viss dere da har vært ''venner'' hele tiden, viser jo dette her bare om ka for none rottene egg dere har.

Aldrig før i min TW kariere har jeg faktisk møtt noen som synker så lavt.


Igjen, vi hadde aldri noe samarbeid eller noe i nærheten av det, i min tid i AREA. Nå er det jo heller ikke mer enn et par tre uker siden jeg tok en pause ifra v10 pga irl.
Konklusjon: du kan umulig ha opplevd så mye råttent da, kjære sindick :)
 

DeletedUser

Guest
koffor skriver dere at TE ikke var imot dere da?

nå er det jo faktisk du som roter eller?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at shroom-farmer er en taper og absolutt ikke til å stole på!
Anbefales ikke å alliere seg eller være i samme stamme som denne løgneren.
Han var spion i JFF, får skatten vår tilsendt til seg og stikker til AREA!
Dette viser også at AREA er noen drittunger som trenger spioner.:evil:
:mad:
:Surprised:
 

DO YOU

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nøkkelen til og komme inn i hvilken som helst stamme: Skaff deg en skatt! :D

nope trokke d nei :)
Jeg og Iver dro til p0k3 fordi vi hadde snakkka med lederen om det og ja da er det umulig og takke nei til ett tilbud med beste stammen på .no?

:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Tipper han har vært spion over lengre tid!
Vi har hatt lekk ihvertfall!
Uansett drittfeigt
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
nope trokke d nei :)
Jeg og Iver dro til p0k3 fordi vi hadde snakkka med lederen om det og ja da er det umulig og takke nei til ett tilbud med beste stammen på .no?

:awesome:

Virkelig? Har hørt noe rykter om at du kun kom inn i P0k3 pga skatten jeg. :mehe:
 
Topp