Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Takk for at du påpekte det, så slapp jeg. Du skjønner krona klarer ikke forstå at han rett og slett ikke spiller bra nok til å ta første plassen så tidlig.:)

Spiller bra nok? Vi får ta en runde speed en dag! :) Der vinner jeg garantert<3
Er begrenset hvor aktiv man er når speeden er såpass treig.
Men gratulerer til dere alle, dere er tydeligvis mye bedre enn meg (på speed 1) Det er alt egoet mitt lar meg innrømme! :)

Så håper jeg inderlig ikke at noen av naboene mine leser offentlig forum å finner ut at jeg bare har 5 spydmenn <3
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftes, tjener så mye i timen jeg at jeg klarer meg godt med noen farminger om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at V9 kommer til å utvikle seg til en meget underholdningsrik verden!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktet kan ikke bekreftes enda, men det er store muligheter for det ja!
 

Tigerboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
why so serious. Alt handler om hvem som er viktigst og hvem med mest ære. Ære er ikke noe dere kan snakke dere til men jobbe for.
 

DeletedUser

Guest
why so serious. Alt handler om hvem som er viktigst og hvem med mest ære. Ære er ikke noe dere kan snakke dere til men jobbe for.

Din noob, ha du ikke noe relevabt å komme med så hold det for seg selv. Ære? hvor gammel er du 12? Det handler om integritet, det å kunne forsvaret ryktet sitt som en god spiller. Og for noen, kanskje skape et nytt rykte. Hvis du ikke tar dette seriøst å ikke har noe relevant å komme med, du vet.. temarelatert og fortsettef med å ta ting fra lufta kan du gå å legge deg.

McBitch: jeg har kanskje tapt kampen om rank 1 i startsfasen, ser ut som du har hatt en fantastisk start. Men kampen om rank1 k44 er snart min :) Det gjelder forsåvedt stamme-kampen og.

Hvis dette ble veldi uleselig, beklager! Mobil<3
 

DeletedUser

Guest
Starfasen påvirkes mest av flaks, og hvor mye flaks man behøver å ha for å lykkes reduseres med tiden.
Ettersom ting blir i større perspektiv, handler det mindre og mindre om den ene røde rapporten du fikk for ti minutter siden.
Derfor har startfasen veldig lite å si for hva som skjer fremover, men den kan gi et godt bilde på hvem som kommer til å være i toppen fremover til tross for dette.
Spesielt ettersom høy rangering som oftest er et tegn på høy aktivitet, og aktivitet er alfa omega i et spill som dette.

Men nok om det. Det skal bli spennende å se hvordan ting ligger an fremover.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Starfasen påvirkes mest av flaks, og hvor mye flaks man behøver å ha for å lykkes reduseres med tiden.
Ettersom ting blir i større perspektiv, handler det mindre og mindre om den ene røde rapporten du fikk for ti minutter siden.
Derfor har startfasen veldig lite å si for hva som skjer fremover, men den kan gi et godt bilde på hvem som kommer til å være i toppen fremover til tross for dette.
Spesielt ettersom høy rangering som oftest er et tegn på høy aktivitet, og aktivitet er alfa omega i et spill som dette.

Men nok om det. Det skal bli spennende å se hvordan ting ligger an fremover.

Bra sakt bra sakt ;)
jeg tror d er når folk begynner og adle byer at d begynner og si hvem som kommer til og bli toppen ;)=
 

DeletedUser

Guest
Jeg er heller ikke enig.. Du kan ha flaks med antall barbarbyer, og du kan ha uflaks ved å treffe en spike. Men du ser fortsatt klar forskjell mellom de som er gode og ikke fullt så gode i oppstarten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er heller ikke enig.. Du kan ha flaks med antall barbarbyer, og du kan ha uflaks ved å treffe en spike. Men du ser fortsatt klar forskjell mellom de som er gode og ikke fullt så gode i oppstarten.

Med andre ord er du enig.
 

DeletedUser

Guest
Nei, for du kan ha flaks til en viss grad, men det er ikke avgjørende, med mindre du gjør en kjempefeil og da er du jo faktisk dårlig!
 

DeletedUser

Guest
Nei, for du kan ha flaks til en viss grad, men det er ikke avgjørende, med mindre du gjør en kjempefeil og da er du jo faktisk dårlig!

Du forteller om egne erfaringer når du snakker om kjempefeil eller? Bare lurer, sånn av ren nysgjerrighet. :)
 

DeletedUser

Guest
Alle må jo begynne et sted, om man aldri har gjort feil har man vel i praksis ikke lært noe heller. Så jeg regner med at du har gjort et par du og :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, for du kan ha flaks til en viss grad, men det er ikke avgjørende, med mindre du gjør en kjempefeil og da er du jo faktisk dårlig!

Derfor har startfasen veldig lite å si for hva som skjer fremover, men den kan gi et godt bilde på hvem som kommer til å være i toppen fremover til tross for dette.

Trenger du fortsatt forklaring på hvorfor du er enig?
 

DeletedUser

Guest
Dette er hva jeg er uenig med :) Man får mye igjen for å være god, selv i starten!

Det at du er "god" er ingen avgjørende faktor. Det er mange på v9 som fyller kriteriene til å være "god", men de ligger likevel langt ned på rangeringen pga. uheldig oppstart.
Setter du likestilte motparter opp mot hverandre, hva er det som skiller dem da? Er det hva de kan? Nei. Det er flaks og aktivitet, intet annet.
Noe jeg allerede har sagt i min tidligere post.
 
Topp