Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det ryktes at mange av stammene her på v9 er "opp som en løve, ned som en skinnfell". Er det ingen som tror på å jobbe i sitt eget tempo i fred og ro? Og legge et solid grunnlag? :)

Mvh,
Buddha
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at mange av stammene her på v9 er "opp som en løve, ned som en skinnfell". Er det ingen som tror på å jobbe i sitt eget tempo i fred og ro? Og legge et solid grunnlag? :)

Mvh,
Buddha

Du verden så stille det ble nå. Ikke et pip på hele forumet! :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva er grunnlaget ditt for dette ryktet og hvor har du fått det fra? Noe du har funnet opp selv?

Selv må jeg avkrefte dette, i hvertfall for min stamme :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hva er grunnlaget ditt for dette ryktet og hvor har du fått det fra? Noe du har funnet opp selv?

Selv må jeg avkrefte dette, i hvertfall for min stamme :cool:

Du har en flott stamme, Zippy, men du blir fort uspiselig når du troller overalt. Om du kjenner meg godt, vet du at jeg liker en lav profil. Unntaket er som nå, når promillen er bra. Sjansen for fyllenuking og å gå på egne spikes øker dessverre også da. :D
 

DeletedUser

Guest
. Unntaket er som nå, når promillen er bra. Sjansen for fyllenuking og å gå på egne spikes øker dessverre også da. :D

SKÅL!!

Ryktes om flasker skal ned fordi jeg var min/time fra å bli 3. til 10k oda.....aaaawwh, lets go 4 first 2 25k, bånski/sjå i taket:D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du har en flott stamme, Zippy, men du blir fort uspiselig når du troller overalt. Om du kjenner meg godt, vet du at jeg liker en lav profil. Unntaket er som nå, når promillen er bra. Sjansen for fyllenuking og å gå på egne spikes øker dessverre også da. :D

Jeg er et forumtroll ja, som skal trolle overalt, og skal irritere overalt, derfor jeg har fått det ryktet jeg har i dag. Som har ført til mange fiender, som undervurderer meg, og det er vel og bra for min del, for det tjener jeg på. Så desverre, så vil jeg fortsette med hvordan jeg er på off. forum :D

Vet du liker lav profil, typisk alle gode det..
 

DeletedUser

Guest
Jeg er et forumtroll ja, som skal trolle overalt, og skal irritere overalt, derfor jeg har fått det ryktet jeg har i dag. Som har ført til mange fiender, som undervurderer meg, og det er vel og bra for min del, for det tjener jeg på. Så desverre, så vil jeg fortsette med hvordan jeg er på off. forum :D

Vet du liker lav profil, typisk alle gode det..

Jeg liker høye profiler jeg <3
 

DeletedUser

Guest
Jeg er et forumtroll ja, som skal trolle overalt, og skal irritere overalt, derfor jeg har fått det ryktet jeg har i dag. Som har ført til mange fiender, som undervurderer meg, og det er vel og bra for min del, for det tjener jeg på. Så desverre, så vil jeg fortsette med hvordan jeg er på off. forum :D

Vet du liker lav profil, typisk alle gode det..

Jeg vet nok om deg til at jeg vet du kan snipe 150ms tog, og det gir deg respekt for skills i min bok. Men med den profilen på off forum er du vanskelig å bli satt i bås med. Dessverre.
 

DeletedUser

Guest
SKÅL!!

Ryktes om flasker skal ned fordi jeg var min/time fra å bli 3. til 10k oda.....aaaawwh, lets go 4 first 2 25k, bånski/sjå i taket:D

Det ryktes at SjokoLaden er min favorittspiller/-fiende/medspiller gjennom tidene, og at jeg nyter å spille i samme stamme som ham!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Desverre vil jeg ikke si da denne profilen på offentlig forum er til fordel fra meg. Får deg jo også aktiv på forum nå, yeah!! ^^

Å vise dere at jeg bare er en spiller som liker å kose meg ,er viktig, driter i spillet egentlig, men morro å krige da, så det går ikke an å si, men liker å irritere folk, prio. nr. 1 ofc :D
 
Topp