Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Må faktisk si meg enig med galenn her. Totalt unødvedig fra Ekans sin side å utnytte noe som selvsagt er en feil fra Mods/innogames.

Han kunne heller sendt en melding til support/mods og sagt ifra at dette burde de bytte.
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk si meg enig med galenn her. Totalt unødvedig fra Ekans sin side å utnytte noe som selvsagt er en feil fra Mods/innogames.

Han kunne heller sendt en melding til support/mods og sagt ifra at dette burde de bytte.

mange kunne ha sagt ifra og sendt en melding til support/mods. De visste at spillere kunne kjøpe seg ressurser fra markedet. Eksemplet deres var at man kan bytte 700 ressurser mot 1000 ressurser(0.7 forhold). Det de ikke regnet med var at noen kom til å bruke så mye penger på den funksjonen.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at flere 100 kontoer står på slett i v11 :awesome:

ryktes også at folk gleder seg skikkelig til classicen som kommer i dag og dropper v11 (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Saken er jo at hvis Ekans ikke hadde gjort dette, kunne det faktisk fortsatt vært sånn og folk hadde brukt denne funksjonen i en mindre grad, men fortsatt økt flere ganger fortere i poeng enn oss andre. Så det er jo rett og slett bare bra at det ble gjort. Men at det derimot var mulig å gjøre det, er jo såklart flaut for innogames.
 

DeletedUser

Guest
galenn har fullstendig rett.
Hadde jeg vært klar over at det var mulig å bruke PP til dette hadde jeg rapportert det inn umiddelbart.
 

DeletedUser

Guest
Saken er jo at hvis Ekans ikke hadde gjort dette, kunne det faktisk fortsatt vært sånn og folk hadde brukt denne funksjonen i en mindre grad, men fortsatt økt flere ganger fortere i poeng enn oss andre. Så det er jo rett og slett bare bra at det ble gjort. Men at det derimot var mulig å gjøre det, er jo såklart flaut for innogames.


Han gjorde det han gjorde, han var klar over det, å burde ha rapportert det inn istedenfor å bruke det til sin fordel.
Regler er satt for å følges, alle burde få en sjanse til, å rette opp sine feil, får man en anmerkning for noe er det bare å utbedre feilen! :)
Noe TW teamet våres har gjort (yes)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei!

Det har ikke foregått noen som helst regelbrudd fra spilleren ekans sin side. Om dere ikke er klar over det, så har innstillingene tillatt bruk av PP i den grad. Det er nettopp derfor det har vært så stor motstand rundt verden 11, nettopp fordi en kan "kjøpe seg til seier". Det er derfor totalt meningsløst å begynne å anklage andre for misbruk av noe som helst, når innstillingene tillater bruk av PP.

Som dere også kan se under "Annonseringer", så har Dakapo også gått ut å sagt at det ikke er noen regelbrudd eller en "bug" på v11, og at alt er lovlig. Jeg vil også minne dere på at diskusjon rundt regelbrudd/straff ikke er tillatt på forumet.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Hei!

Som dere også kan se under "Annonseringer", så har Dakapo også gått ut å sagt at det ikke er noen regelbrudd eller en "bug" på v11, og at alt er lovlig. Jeg vil også minne dere på at diskusjon rundt regelbrudd/straff ikke er tillatt på forumet.

mvh
Scar

Om det ikke er regelbrudd kan vi bare fortsette å diskutere det da.(nod)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om det ikke er regelbrudd kan vi bare fortsette å diskutere det da.(nod)

Nei:) Det skal ikke være noen form for diskusjon rudt regelbrudd andre spillere kan ha begått. Uansett om dem har gjort det eller ikke! Det må finnes noe annet å snakke om:)

Og nok en gang: Det er innstillingene på denne verdenen som tillater bruk av PP. Det er ingen bug som er ute å går:)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Med mindre det er et brukt på denne da....

[spoil]
§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.
Eksempler:
Hvis du innser at du får gratis ressurser på grunn av en feil, har du ikke lov til å bruke denne feilen på noen måte og er forpliktet til å rapportere det straks.
Hvis du innser at du har muligheten til å ha flere enheter enn en gård på nivå 30 støtter er du forpliktet til å rapportere dette umiddelbart.
[/spoil]

Selvfølgelig, hvis man ville kverulere så kunne man sagt at dette kun gjelder tekniske feil og ikke feil fra teamets side, men det står det jo ikke noe om.

På den andre siden, så var jo ikke dette en feil fra teamets side, var det vel?

Dakapo skrev:
(...)Ingen regelbrudd har blitt begått, men rett og slett en feil som vi - nærmere bestemt jeg må si meg skyldig i.(...)

Uansett, dette er jo åpenbart bare vissvass. Ikke sant?

Så, hva med et rykte? Det ryktes at jeg mener at aktiv farming er oppskrytt. Og at jeg derfor kanskje heller burde startet på Classic...
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ryktes at forumet ble helt dødt da vi ikke lenger fikk lov å diskutere ekans :eek:
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Jeg har veldig gode farmer nå, og ryktes det er pga. folk har gitt opp med tanke på hva som har vært det store topic denne uka.
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg vært ekans.. hadde jeg gjordt mitt beste å prøvd å tatt alle fra top10 ^^ sånn at ingen andre enn hanes stamme får adels.. men såklart, det er vanskelig i lengden :)
 
Topp