Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at moral hjelper bra på OD-ranken når man stacker byer mot store spillere (rofl)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktes att v11 nettopp ble litt mindre skitten (clapping)

men hvem vet? nytt triks dette også??
 
Sist redigert av en moderator:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Beklager fyllesama, jeg har vært i både WIC OG DIRTY, og WIC har ett my bedre enn det dirty hadde da jeg var der. Dessuten virker det som hele stammen bidrar i aksjoner. Beklager, men hvis dette skjer, kommer ikke AKDM og 24/7 til å angripe enkeltspillere som på DIRTY, men en samlet masse. Og ut ifra det ganske dårlige resultatet til 24/7 og AKDM mot dirty i det siste, så tror jeg de kommer til å tape denne :)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Når WIC kun har en front så er det jo en selvfølge at de må angripe sammen, alle mann, fremfor DIRTY som hadde 360* front, og derfor må jobbe i mindre grupper.

Men ser jo ut til at alle som spiller på denne verden er noen feige små unger (dog noen er 40år+). Eneste jeg kan si som ikke går under den kategorien er 24/7 og AKDM som da gikk mot DIRTY og AKDM en tid mot WIC, og selvsagt en liten handfull DIRTY spillere.

Og Nikkow, håper jeg får front mot deg. Virkelig lyst å vise en gang for alle hvor talentløs du egentlig er.
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Beklager fyllesama, jeg har vært i både WIC OG DIRTY, og WIC har ett my bedre enn det dirty hadde da jeg var der. Dessuten virker det som hele stammen bidrar i aksjoner. Beklager, men hvis dette skjer, kommer ikke AKDM og 24/7 til å angripe enkeltspillere som på DIRTY, men en samlet masse. Og ut ifra det ganske dårlige resultatet til 24/7 og AKDM mot dirty i det siste, så tror jeg de kommer til å tape denne :)

Morsomt, aksjonen var i mine øyne veldig vellykket :) Greit nok vi i 24/7 ikke klarte å ta så mange byer som vi håpet på, men WIC og BNP som vi samarbeidet med fikk tatt mange. Hadde vi ikke samkjørt aksjonen osv er det ikke sikkert de hadde klarte å ta så mange. :) Målet var at D!R7Y skulle tape flest mulig byer, noe jeg syntes vi klarte bra. Hvis vi derimot ser på antall aksjoner dere har hatt mot 24/7, og på hvor mange byer dere har tatt fra oss er det rett og slett latterlig dårlig.

Vi får se hva fremtiden bringer, ting snur fort i TW. Ingen ting som sier at 24/7 og WIC trenger å gå mot hverandre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Helt riktig det BTK sier her, dette var nøye planlagt og alle stammene bidro på sitt vis.

Så det var en veldig vellykket aksjon uansett hvem som adlet mest. Alle hadde en viktig rolle hver.

Så at noen fortjener mer creeds enn andre mener jeg ikke. Alle bidro like bra :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Når WIC kun har en front så er det jo en selvfølge at de må angripe sammen, alle mann, fremfor DIRTY som hadde 360* front, og derfor må jobbe i mindre grupper.

Men ser jo ut til at alle som spiller på denne verden er noen feige små unger (dog noen er 40år+). Eneste jeg kan si som ikke går under den kategorien er 24/7 og AKDM som da gikk mot DIRTY og AKDM en tid mot WIC, og selvsagt en liten handfull DIRTY spillere.

Og Nikkow, håper jeg får front mot deg. Virkelig lyst å vise en gang for alle hvor talentløs du egentlig er.



Jeg er kanskje ikke værdens beste spiller, men jeg fåreslår at du ikke tar seieren for tidlig slik som Sat/dirty gjorde :)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
@ Chaos, jeg er den kommende vinner av v11, med min viduerlige dual.

@Nikkow, du er langt i fra verdens beste spiller, og om du står for en gjennomsnittlig spiller i din nåværende stamme, kommer vi til å vinne, uavhengig hvor selvsikker jeg er nå.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Sama, jeg kommer ikke til å diskutere mere etter denne posten, men har du noengang sett meg spille???
 
Topp