Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
ryktes at det hvertfall er 3 stykk som skulle hørt på tispset vårt i starten og restartet :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vi i ZF får en "helvetes" natt... Ryktes også at jeg gleder meg!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ryktes at "Sander" er et luftslott og at vinden kommer til å blåse dette over fjellene og ut på det åpne hav.
Fakta tilsier at dette ryktet er feil. :hmm:

Alene ville han muligens ha gjort det, men nå er vi jo et par personer :hmm:.
 

DeletedUser

Guest
Vi får se, men blir sikkert morsomere med litt mere motstand. (kyss)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fakta tilsier at dette ryktet er feil. :hmm:

Alene ville han muligens ha gjort det, men nå er vi jo et par personer :hmm:.

Så gjør det da? dere har det bare i kjeften og sander er god? Han er en oppskrytt noob.. HP har samme skillcap som og slå hode i tastaturet.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at jeg ikke er oppskrytt, men nedskrytt.

Vel, er lei av og høre at du skal gjøre noe, tomme trussler og ingenting skjer.. Lei av dette så vil si at alt som kommer fra nå av fra dere klovner er spam om dere ikke klarer og få noe til ingame.
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftet, du har aldrig imponert meg, bare kommet med tomme trusler og drit.

Det er fordi du er lettlurt å går på den du tror jeg er, haha :D Kommer ikke langt med å ikke skjønne seg på taktikk, sindick!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Viss du kaller dette en strategi, så kaller jeg deg en klovn.
Du virker egentlig bare veldig makt syk og ganske desperat på at vi skal tro på at du faktisk har noe makt her. Vel vi tror ikke så kan ikke du bare ta deg en bolle og spille normalt. Det at du skjuler nick betyr jo i grunn at du er redd for oss, da har vi alerde vunnet :).
 

DeletedUser

Guest
Viss du kaller dette en strategi, så kaller jeg deg en klovn.
Du virker egentlig bare veldig makt syk og ganske desperat på at vi skal tro på at du faktisk har noe makt her. Vel vi tror ikke så kan ikke du bare ta deg en bolle og spille normalt. Det at du skjuler nick betyr jo i grunn at du er redd for oss, da har vi alerde vunnet :).

Du tenker veldig ensidig du også, når du lærer deg litt mer om strategier (som blir når denne classicen er slutt) så kan du slappe av med en bolle og kanskje litt brus.
 

DeletedUser

Guest
Du tenker veldig ensidig du også, når du lærer deg litt mer om strategier (som blir når denne classicen er slutt) så kan du slappe av med en bolle og kanskje litt brus.

kan jeg og få boller og brus?
 
Topp