kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
"Det er kanskje det nest dummeste jeg har hørt på lenge. Og det samme som å skyte seg selv i foten. Da er også ODA, full av shitkids og latterlige medlemmer - om man går etter kriteriende du nevnte over (støttes)

Jeg er ganske glad i foten min, så den forblir skuddfri. OIM som har benyttet spioner, og rekruttert fra ODA.. Husket Geir nevnte at spillerene på V18 var veldig opptatt av moral og etikk - det stemte dog ikke..

Du er alltid like god med ord :p
Dog må jeg si meg sterkt uenig.

Det skal du få lov til (clapping).

Vil bare skyte inn at alder egentlig har svært lite med hvordan en person oppfører seg, og valgene h*n tar.
 

DeletedUser

Guest
Rekruttering av fiendemedlemmer har gått begge veier. P.d.d. veit ikke jeg om at vi har spion i ODA. Derimot at dere har en hos oss er jeg 110% sikker på (chuckle)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg er ganske glad i foten min, så den forblir skuddfri. OIM som har benyttet spioner, og rekruttert fra ODA.. Husket Geir nevnte at spillerene på V18 var veldig opptatt av moral og etikk - det stemte dog ikke..



Det skal du få lov til (clapping).

Vil bare skyte inn at alder egentlig har svært lite med hvordan en person oppfører seg, og valgene h*n tar.

Altså, jeg sku tro at du var en liten baby her(støttes)

Men du står her og sier at vi rekruterer fra fienden, hva gjorde dere da, nada? 3 DoF spillere tok dere over i Januar(nerd)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det med rekruttering har foregått med begge parter.


Finito. Så ingen av stammene er bedre enn andre på den biten.
Men er mange fler saker som kan bli mer diskuterbare ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Men hey, det er ikke vits å diskutere! Dette vet kenneth best etter å ha spilt på v18 omtrent 1 måned :)

Så på grunn av at jeg bare har spilt i litt over 2 mnder betyr at jeg ikke kan ha lest meg opp, og forhørt meg om tidligere hendelser på V18? Det kortet er like oppbrukt som rasismekortet IRL, og er et ganske cheap forsøk på å vinne diskusjonen. Du er meg en fin tegneseriefigur er du, White.

Rekruttering av fiendemedlemmer har gått begge veier. P.d.d. veit ikke jeg om at vi har spion i ODA. Derimot at dere har en hos oss er jeg 110% sikker på (chuckle)

What goes around, comes around. Nå skal jeg ikke bevege meg for langt inn på det med spionasje m.m, men er ganske sikker på at vi ikke har noen som er plantet hos dere. I så fall gjør han en veldig dårlig jobb m å hente informasjon, for vi har ikke sett noe :crybaby:. Om vi har hatt, som i før min tid, kan godt være mulig.

Ryktes hangover i dag. TW, cola og taco som rep :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Så på grunn av at jeg bare har spilt i litt over 2 mnder betyr at jeg ikke kan ha lest meg opp, og forhørt meg om tidligere hendelser på V18? Det kortet er like oppbrukt som rasismekortet IRL, og er et ganske cheap forsøk på å vinne diskusjonen. Du er meg en fin tegneseriefigur er du, White.

Ikke rart folk tror du er uvitende. Ifølge det du legger frem, virker det ikke som du har fulgt helt med i timen.



What goes around, comes around. Nå skal jeg ikke bevege meg for langt inn på det med spionasje m.m, men er ganske sikker på at vi ikke har noen som er plantet hos dere. I så fall gjør han en veldig dårlig jobb m å hente informasjon, for vi har ikke sett noe :crybaby:. Om vi har hatt, som i før min tid, kan godt være mulig.

Kjenner jeg ODA-ledelsen rett, så er det ikke mye dere vanlige medlemmer får av info på den fronten. Selv de som "tror" de er høyt der oppe, vet egentlig nada.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ikke rart folk tror du er uvitende. Ifølge det du legger frem, virker det ikke som du har fulgt helt med i timen.

Kjenner jeg ODA-ledelsen rett, så er det ikke mye dere vanlige medlemmer får av info på den fronten. Selv de som "tror" de er høyt der oppe, vet egentlig nada.

Jeg har fulgt med nok til å trekke en konklusjon. Ut fra reaksjonene så kan det jo tolkes til at det var en ganske solid skuddserie på skiva :mehe:.

Ojoj, når kom du inn i ODA, siden du tydeligvis vet mer enn både meg og de andre medlemmene i stammen?

Har du vært litt selektiv når du har "lest deg opp og forhørt deg om tidligere hendelser", kanskje?

Vel, jeg kan jo kjøre på med det Geir sa, om at V18 var preget av moral og etikk, hvor folk spilte clean på grunn av tidligere hendelser. Nå skal man jo ta ting med en klype salt, men jeg kan vel trygt si at han tok grovt feil i den vurderingen. Men igjen - når man prøver og sette sammen et puslespill hvor hver person har en litt annen bit enn de andre, så blir det jo en fin grøt av det til slutt. Da er det fint at vi har en trollmann som meg, som kan røre litt rundt(yes)

Ryktes at det er to viktige kamper i dag. United må vinne, og Arsenal må gi reading bank i FA cup'en, før Chelsea står for fall neste helg (happy).
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ikke rart folk tror du er uvitende. Ifølge det du legger frem, virker det ikke som du har fulgt helt med i timen.





Kjenner jeg ODA-ledelsen rett, så er det ikke mye dere vanlige medlemmer får av info på den fronten. Selv de som "tror" de er høyt der oppe, vet egentlig nada.


Keep your facts straight. Vi har ingen spioner. Bare propaganda fra deres side for dere ser at dere er et synkende skip. Selv om jeg sitter i ledelsen så vil jeg tro samtlige medlemmer har blitt mye mer fornøyd med på hvordan vi driver på nå. Det får de bekrefte og avbekrefte. Men det har ikke vært et tema for oss i ledelsen i allefall. Så ikke uttal deg på noe du ikke har peiling på :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ryktes at det er to viktige kamper i dag. United må vinne, og Arsenal må gi reading bank i FA cup'en, før Chelsea står for fall neste helg (happy).
Hvis Arsenal spilte (og vant) mot Chelsea før United-Chelsea ville jeg nok vært enig. Men slik ståa er nå tror jeg kanskje heller at jeg vil sikre andreplassen (med united-tap) enn å holde liv i en fåfengt drøm om en Chelsea-kollaps.

Men at Reading må gruses er det ingen tvil om! Satser på at vi netter 7 mål mot dem igjen, bare uten å slippe inn 5 selv denne gangen.
 
Topp