Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Illuminati er ikke akkurat så uhyre kreativt det heller :)
Enig. OIM er et særdeles lite kreativt stammenavn, men vi har i det minste ikke bevisst tatt en annen stammes navn som vårt eget.

ODA har to grunnleggere. Meg og Scott. Scott spilte i ODA på .net og var i ledelsen der.
Da ODA ble opprettet på .no valgte jeg å ikke bry meg om stammenavnet, men la han velge. Han valgte ODA og vi var ferdige med det. Ingen stor sak, så dere bør ikke ha problemer med navnet til fiendestammen deres.

Her har dere en liten del av historien. Jeg har ingen grunn til å dele den med dere, men vær så god.
Da er det denne Scott som var lite kreativ og lame som gjorde gjenbruk av et gammelt stammenavn. Men dere er fremdeles lame som fortsetter å bruke en annen stammes navn.

Det er ingen stor sak, og jeg prøver heller ikke å gjøre det til en stor sak. Jeg synes bare det er lame. Et stammenavn er en stor del av identiteten til en gruppe spillere. Når det i tillegg er snakk om stammenavnet til en stamme som spilte sammen lenge og som vant en verden, har de trolig sterke bånd og gode minner fra stammen. Da bør man etter min mening ha respekt nok til å ikke stjele eller gjøre gjenbruk av stammens navn. Det blir aldri det samme uansett, så hvorfor prøve?

Dessuten er det lame fordi det får det til å se ut som om dere prøver å være noen dere ikke er. Skap deres egen identitet, mener nå jeg.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du får skrive det du ønsker, Joakim, men jeg tror dog ikke at du, som en av våres fiender, har stor innflytelse på noen som helst måte. Selv bryr jeg meg ikke så mye om navnet på stammen, jeg kjemper for målet vårt, og medlemmene i stammen. At det blir benyttet i en negativ setting for å sparke dritt på oss i ODA synes jeg dog er veldig underholdningsverdig, så det skal du ha creds for (party). Av ren nysjerrighet, hvorfor ble du med den banden av barnehageunger som befinner seg i OIM? Litt sånn, join the dark side, we got cookies?

Ryktes at OIM synker til nye patetiske nivå for hver dag som går.
 

DeletedUser

Guest
Dessuten er det lame fordi det får det til å se ut som om dere prøver å være noen dere ikke er. Skap deres egen identitet, mener nå jeg.

åherre. Please skriv at du ikke er så slitsom til vanlig. Utrolig meningsløst og dra i gang en diskusjon om et stammenavn..

Barney_70b530_813851.gif
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Du får skrive det du ønsker, Joakim, men jeg tror dog ikke at du, som en av våres fiender, har stor innflytelse på noen som helst måte. Selv bryr jeg meg ikke så mye om navnet på stammen, jeg kjemper for målet vårt, og medlemmene i stammen. At det blir benyttet i en negativ setting for å sparke dritt på oss i ODA synes jeg dog er veldig underholdningsverdig, så det skal du ha creds for (party). Av ren nysjerrighet, hvorfor ble du med den banden av barnehageunger som befinner seg i OIM? Litt sånn, join the dark side, we got cookies?

Ryktes at OIM synker til nye patetiske nivå for hver dag som går.

Jeg har ingen sterke formeninger om verken OIM eller ODA. At jeg havnet i OIM er helt tilfeldig. Jeg fikk lyst på en konto på v18 og OIM var første stammen som tok kontakt. Faktisk tok de (helt tilfeldig) kontakt bare et døgn etter jeg bestemte meg for å si ja hvis jeg fikk tilbud om en spennende konto. Jeg satte diverse krav til kontoen jeg skulle overta, og tilfeldigvis oppfylte kontoen alle mine krav. Så da havnet jeg i OIM, da.

Jeg regner ikke med å ha innflytelse på deres stammenavn, men jeg hadde fortsatt lyst til å gi uttrykk for min mening. Kanskje gjør det at noen på en senere verden velger å finne på et nytt stammenavn i stedet for å overta noen andres identitet? I så fall er jeg fornøyd.

Sånn btw: Hvorfor fornærmer du samtlige OIM-spillere på slutten av innlegget ditt? Har alle som spiller i OIM fortjent å bli kalt for barnehageunger? Hva har OIM gjort i det siste for å "synke til nye patetiske nivå"?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har ingen sterke formeninger om verken OIM eller ODA. At jeg havnet i OIM er helt tilfeldig. Jeg fikk lyst på en konto på v18 og OIM var første stammen som tok kontakt. Faktisk tok de (helt tilfeldig) kontakt bare et døgn etter jeg bestemte meg for å si ja hvis jeg fikk tilbud om en spennende konto. Jeg satte diverse krav til kontoen jeg skulle overta, og tilfeldigvis oppfylte kontoen alle mine krav. Så da havnet jeg i OIM, da.

Jeg regner ikke med å ha innflytelse på deres stammenavn, men jeg hadde fortsatt lyst til å gi uttrykk for min mening. Kanskje gjør det at noen på en senere verden velger å finne på et nytt stammenavn i stedet for å overta noen andres identitet? I så fall er jeg fornøyd.

Jeg tok med Renegade-navnet til V1.no, samt Hamsun tok med IB. IB, som senere endret navn til WIC, stod som vinneren av V1. Vil det da si at IB ikke hadde en egen identitet? Selv synes jeg hver av toppstammene på V1 hadde sine helt egne preg, både Renegades, IB, BOL og HFO. Jeg tror det handler mye mer om hva medlemmene i stammen gjør det til, og hvilket ryktet stammen opparbeider seg ila tiden verden er "på". I liket med posten din, så er dette bare min mening på det ;-).

Sånn btw: Hvorfor fornærmer du samtlige OIM-spillere på slutten av innlegget ditt? Har alle som spiller i OIM fortjent å bli kalt for barnehageunger? Hva har OIM gjort i det siste for å "synke til nye patetiske nivå"?

Ja, jeg generaliserer alle i OIM under en kamb. Årsaken til det er hendelsene som har hendt siden etter jeg ble med. Ett medlem representerer stammen, så når enkeltspillere tar valg som skader sitt eget omdømme, så skader det også hele stammen sitt. Jeg står på uttalelsen min om at OIM er en gjeng med barnehageunger.

åherre. Please skriv at du ikke er så slitsom til vanlig. Utrolig meningsløst og dra i gang en diskusjon om et stammenavn..

Ikke la deg påvirke av Joakim, han søker bare oppmerksomhet med postene sine, og en reaksjon fra de han diskuterer med. Han kunne gjerne tatt over tittelen til Darkmoon fra V1, som TW.no sitt forum"troll".
 

DeletedUser

Guest
"Ja, jeg generaliserer alle i OIM under en kamb. Årsaken til det er hendelsene som har hendt siden etter jeg ble med. Ett medlem representerer stammen, så når enkeltspillere tar valg som skader sitt eget omdømme, så skader det også hele stammen sitt. Jeg står på uttalelsen min om at OIM er en gjeng med barnehageunger."

Det er kanskje det nest dummeste jeg har hørt på lenge. Og det samme som å skyte seg selv i foten. Da er også ODA, full av shitkids og latterlige medlemmer - om man går etter kriteriende du nevnte over (støttes)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du får skrive det du ønsker, Joakim, men jeg tror dog ikke at du, som en av våres fiender, har stor innflytelse på noen som helst måte. Selv bryr jeg meg ikke så mye om navnet på stammen, jeg kjemper for målet vårt, og medlemmene i stammen. At det blir benyttet i en negativ setting for å sparke dritt på oss i ODA synes jeg dog er veldig underholdningsverdig, så det skal du ha creds for (party). Av ren nysjerrighet, hvorfor ble du med den banden av barnehageunger som befinner seg i OIM? Litt sånn, join the dark side, we got cookies?

Ryktes at OIM synker til nye patetiske nivå for hver dag som går.

Du er alltid like god med ord :p
Dog må jeg si meg sterkt uenig.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at vi har fått storfint besøk fra .net her på .no! :) Velkommen til den nye eieren av Mickey n Mallory.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at vi har fått storfint besøk fra .net her på .no! :) Velkommen til den nye eieren av Mickey n Mallory.

Skulle hilse!
[16:26:28] Conor / Everchanging-Darkness W77(.net) / Mickey and Mallory V18(.No): Tell them I said they missed a spot
 
Topp