habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ja, bedre å la Caspere som ikke ønsker flere spillere til TW.no oversvømme forumet. Børekraftig(clapping)
 

DeletedUser

Guest
Kan komme ett skikkelig Rykte!
Det Ryktes att det er ny hertug i OIM staffen.
Kann dette stemme ? :eek:
(Kan forstå det godt mtp att samtlige av ledelsen "per dags dato" er innaktiv/internadles og på veg til å bli rimmet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Skandyzz har store planer for denne kommende uken :mehe:

Det er bra det er minst 1 i OIM som har store planer! trengs i denne kjedlige enveiskjørte krigen atm..
Håper planen går ut på å få meg på top 1 ODD??(angel)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det er bra det er minst 1 i OIM som har store planer! trengs i denne kjedlige enveiskjørte krigen atm..
Håper planen går ut på å få meg på top 1 ODD??(angel)

Er da ikke enveiskjøring alle steder da. OIM koser seg da i nord <3

Du ønsker å havne på 1. plass ODD.... samt jeg ønsker å få en ny DA rekord. Hmmm... kanskje :p
 

DeletedUser

Guest
Vi får nå se da. Du mister jo stadig nukes i forsvar, så blir spennende å se hvor mange nukes du klarer å hoste opp. Men det har seg slik at vi også har planlagt noe ;) Kanskje det blir du som får DF et par dager? :D Mange dører som er åpne nå som du ikke dodger.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vi får nå se da. Du mister jo stadig nukes i forsvar, så blir spennende å se hvor mange nukes du klarer å hoste opp. Men det har seg slik at vi også har planlagt noe ;) Kanskje det blir du som får DF et par dager? :D Mange dører som er åpne nå som du ikke dodger.

Du skulle bare ha vist MD ;)

Men moro at du sendte 2 adelstog mot meg, du trodde vel virkelig ikke at dem skulle gå inn ?
 

DeletedUser

Guest
Huff da :S

Nei :D Hadde 2 tog der jeg bare ville teste. Som du så, splittet jeg de ikke. Var for å påføre så mye skade som mulig. Trengte adelsmennene et annet sted ;) Men du kan forvente mye mer sånn framover. Probe fronten litt.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nei :D Hadde 2 tog der jeg bare ville teste. Som du så, splittet jeg de ikke. Var for å påføre så mye skade som mulig. Trengte adelsmennene et annet sted ;) Men du kan forvente mye mer sånn framover. Probe fronten litt.

Med to byer som ligger godt plassert mot meg. Meget taktisk lurt... veldig.
 
Topp