DeletedUser

Guest
Jeg kan forstå fristelsen til det Elias kan tilby på v18.

Men dersom jeg hører om fiender eller andre i ODA som tar den veien, ønsker jeg ikke å være med i "din" stamme i framtiden om det skulle komme til det.

Vi tok en riktig avgjørelse og har ikke mer å si om saken. Det som skjer i kulissene her, er noe av den største backstabbingen som har skjedd på .no. Jeg kan forstå at enkelte ble skuffet om ikke irriterte.. Men istedenfor å ta det som det er, velger flere å brenne alle broer, sette fyr på byen og angripe vennene sine. Mister all form for respekt av de som velger å ta den veien. I det minste er det noen som har et snev av ære igjen. Spørs hvem som velger å falle for sirenens sang og bli knust mot klippeveggen.

Vel,her beskriver du veldig godt det dere i ledelsen gjorde nettopp mot stammen, MD.

Ikke mer å si om den saken.............................
 

DeletedUser

Guest
Vel,her beskriver du veldig godt det dere i ledelsen gjorde nettopp mot stammen, MD.

Ikke mer å si om den saken.............................

Ledelsen gjorde absolutt ingenting mot stammen. Ingenting. Vi tok en avgjørelse basert på fakta og profesjonelle meninger. Dette er ikke første gang vi sitter i førersetet. Men jeg var ikke klar over at vi hadde så mange småbarn i baksetet.
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen gjorde absolutt ingenting mot stammen. Ingenting. Vi tok en avgjørelse basert på fakta og profesjonelle meninger. Dette er ikke første gang vi sitter i førersetet. Men jeg var ikke klar over at vi hadde så mange småbarn i baksetet.

Ehh,profesjonelle meninger???
Dere setter dere selv ekstremt i høysetet,vil jeg si.....

Bull
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg kan forstå fristelsen til det Elias kan tilby på v18.

Men dersom jeg hører om fiender eller andre i ODA som tar den veien, ønsker jeg ikke å være med i "din" stamme i framtiden om det skulle komme til det.

Vi tok en riktig avgjørelse og har ikke mer å si om saken. Det som skjer i kulissene her, er noe av den største backstabbingen som har skjedd på .no. Jeg kan forstå at enkelte ble skuffet om ikke irriterte.. Men istedenfor å ta det som det er, velger flere å brenne alle broer, sette fyr på byen og angripe vennene sine. Mister all form for respekt av de som velger å ta den veien. I det minste er det noen som har et snev av ære igjen. Spørs hvem som velger å falle for sirenens sang og bli knust mot klippeveggen.

Definitivt ikke aktuelt å skulle spille sammen med disse spillerne i framtia. Det vil være spillere, som mister all min tillit og respekt.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Rebell skrev:
Ehh,profesjonelle meninger???
Dere setter dere selv ekstremt i høysetet,vil jeg si.....

Bull

De profesjonelle meningene MD snakker om er alle som var i ODA og som stemte ved siste undersøkelse, deriblant deg.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at barbarbyene er den nye fienden på v18 :O

6636031f777b4126a6f1847889c7e393.png
 

DeletedUser

Guest
Av bekreftes.

Vi redder dem fra Power, siden gråbyer er så å si det eneste de klarer å adle.
 

DeletedUser

Guest
Jepp (giggle)
Ta den tiden dere trenger på å adle vekk alle spillerbyene på V18 (giggle)

Blir bare flere og flere,om POWER adler alt grått,jo (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jepp (giggle)
Ta den tiden dere trenger på å adle vekk alle spillerbyene på V18 (giggle)

Blir bare flere og flere,om POWER adler alt grått,jo (giggle)

Da får v mye bedre stats, og dere får mye dårligere :)
Da kan alle se hvor dårlige dere er ^^
 
Topp