habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor spiller dere v18? Bli ferdig, eller forbedre stats som ett fåtall bryr seg om? Dere har 40% grått, sikkert mer.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Hvorfor skal egentlig dere bry dere om hva ODA adler? Dere får slippe å adle alle byene, så det er da retten og sletten ikke deres problem. Det at dere tar det opp i første omgang viser bare at dere ønsker å fortsette diskusjoner.

Slutt å bry dere om alle andre, og fokuser på dere selv og deres stamme. Kanskje det hjelper dere litt.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dessuten bør man feie for egen dør, før man refser andre vel?

46250afbd69df6d5afc9fc5aaa81bd5e.png
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg har nevnt det før, og nevner det igjen - Dette er et strategispill, hvor det faktisk kan være en del av strategien å adle gråbyer.
Bare for å nevne det, så er det stor forskjell på å adle 3k-byer kontra gråbyer på 9k.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har nevnt det før, og nevner det igjen - Dette er et strategispill, hvor det faktisk kan være en del av strategien å adle gråbyer.
Bare for å nevne det, så er det stor forskjell på å adle 3k-byer kontra gråbyer på 9k.

Forskjellen er at 9k byer har 6k poeng mer enn 3k byer
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at jeg ikke har egne meninger, og at jeg er forblindet av Kenneth og Mortens meninger (rofl)
Første gang i mitt liv, at jeg er beskyldt for ikke å ha egne meninger :D:D:D:D

Dette avkreftes på det sterkeste. Jeg klarer fint å mene ting sjøl. At vi ofte er enige, er vel bare helt naturlig.. Regner med at alle dere som leser dette, er enig med en eller flere personer. Ikke dermed sagt man verken er forblindet eller uten tanker sjøl. Rett og slett håpløst.. OFF..
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Har du glemt at vi var i ODA tidligere? Er bare, la meg se... 2,5 uker siden. Men at vi var med å beseire OIM gir vell du deg blanke i, så lenge du får adle byer? :) At vi adlet 2. mest fiendebyer av alle i hele ODA har vell ingenting å si...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Kjeften på deg da. Sårer at du sier min jobb mot OIM ikke har noe å si.

Du som hoppet inn halvveis har egentlig ikke så mye du skal si selv...
 

DeletedUser

Guest
Har du glemt at vi var i ODA tidligere? Er bare, la meg se... 2,5 uker siden. Men at vi var med å beseire OIM gir vell du deg blanke i, så lenge du får adle byer? :) At vi adlet 2. mest fiendebyer av alle i hele ODA har vell ingenting å si...

Når dere forlot mistet dere seieren :)
Dere kastet seieren fra dere.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kjeften på deg da. Sårer at du sier min jobb mot OIM ikke har noe å si.

Helt rett det har ingenting å si vis du ikke står i HoF når verdenen avsluttes det blir det samme som og si at jeg kan påberope meg seieren på v7 og v11.



Du som hoppet inn halvveis har egentlig ikke så mye du skal si selv...

Vel du satt ikke så lenge i oda føre jeg kom in og det at jeg ikke har så mye å si selv blir vel litt feil.? det tok ikke lange tiden føre jeg kriget med md om å være nr 1 fiende adler av oim når det var en *aktiv krig*.
 
Topp