Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ikke gjort noe? Hahaha! De forlot stammen på samme måte som oss. Hva er det du sikter til? Hva er det med dere og dobbeltmoral?
 

DeletedUser

Guest
Ikke gjort noe? Hahaha! De forlot stammen på samme måte som oss. Hva er det du sikter til? Hva er det med dere og dobbeltmoral?

De gikk ikke til angrep på oss som Power gjorde :)
De holdt seg nøytrale, og vi ga dem en sjanse
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
De gikk ikke til angrep på oss som Power gjorde :)
De holdt seg nøytrale, og vi ga dem en sjanse
Hvorfor blander du oss med Power? Har aldri vært i Power, og kommer aldri til å gå inn dit. Vi har ALDRI sendt et eneste angrep mot ODA mens vi har vært utenfor. Så fortell meg. Hva er forskjellen?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor blander du oss med Power? Har aldri vært i Power, og kommer aldri til å gå inn dit. Vi har ALDRI sendt et eneste angrep mot ODA mens vi har vært utenfor. Så fortell meg. Hva er forskjellen?

Grunnen til at dere Dec ikke fikk komme inn, er fordi dere startet alt dette.(rettere sagt Elias)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ja, hva skal du fram til? Xandor. var ikke din konto den heller før (når vi først er inne på kontoer som hadde andre eiere.
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Er greia nå at du vil inn igjen?
Isåfall bør du nok ta opp det med ledelsen på et annet sted enn off.forum.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Grunnen til at dere Dec ikke fikk komme inn, er fordi dere startet alt dette.(rettere sagt Elias)

Da driver du rett og slett med løgn om du sier at de som forlater ODA gir opp muligheten til å vinne v18. Med mindre dere mener det Elias gjorde galt var å forlate ODA. Men det strider imot det at dere tok inn igjen flere medlemmer som også forlot stammen. Dere prøver dere å finne en unnskyldning, og når den ikke passer, så legger dere på litt etter litt. Why not just tell the truth.
 

DeletedUser

Guest
Da driver du rett og slett med løgn om du sier at de som forlater ODA gir opp muligheten til å vinne v18. Med mindre dere mener det Elias gjorde galt var å forlate ODA. Men det strider imot det at dere tok inn igjen flere medlemmer som også forlot stammen. Dere prøver dere å finne en unnskyldning, og når den ikke passer, så legger dere på litt etter litt. Why not just tell the truth.

Jeg gjorde jo det :p?
Er så artig når jeg sier sannheten men dere nekter likevel å tro på den :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg er ikke sur på deg, jeg reagerer bare på den dobbeltmoralen dere har. Dere skriver på forum at de som forlater ODA, ikke kommer inn igjen, samtidig som dere tar inn igjen flere som har gjort akkurat det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke sur på deg, jeg reagerer bare på den dobbeltmoralen dere har. Dere skriver på forum at de som forlater ODA, ikke kommer inn igjen, samtidig som dere tar inn igjen flere som har gjort akkurat det.

Det var fordi vi tenkte over saken. Så på hva MAB og Pilgrim hadde gjort. Ja, de hadde forlatt og gått inn i en nøytral stamme.
Vi har aldri hat problemer med dem før, og de gjorde ikke noe annet som var problematisk under denne heldelensen.

Så vi ga dem en sjanse til. Noe de to godtok.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det var fordi vi tenkte over saken. Så på hva MAB og Pilgrim hadde gjort. Ja, de hadde forlatt og gått inn i en nøytral stamme.
Vi har aldri hat problemer med dem før, og de gjorde ikke noe annet som var problematisk under denne heldelensen.

Så vi ga dem en sjanse til. Noe de to godtok.

Så hva er grunnen til at ikke vi på decrepitus fikk en ny sjanse?
Og til dere som sier vi bør ta det opp med ledelsen, så har jeg allerede gjort det. Snakket med MD, men fikk aldri svar på HVORFOR vi ikke fikk inn, mens to andre kontoer i akkurat samme situasjon fikk inn.

Vanskelig å vite hva man skal forholde seg til med en så tydelig dobbeltmoral.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Man kan vri og vrenge på alt, men ja. Synes det er litt dobbelmoral fra enkelte i ODA. Det er forsåvidt ikke førstegangen det har skjedd :/
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Morten, at du i det hele tatt får lov til å sto ved roret til en skute som ODA er jo i seg selv en skandale, er folk i ODA som kan styre den myyyye bedre enn deg. Som man sier i fotballen, man kan ikke sparke et helt lag, derfor går manageren.
 

DeletedUser

Guest
Så hva er grunnen til at ikke vi på decrepitus fikk en ny sjanse?
Og til dere som sier vi bør ta det opp med ledelsen, så har jeg allerede gjort det. Snakket med MD, men fikk aldri svar på HVORFOR vi ikke fikk inn, mens to andre kontoer i akkurat samme situasjon fikk inn.

Vanskelig å vite hva man skal forholde seg til med en så tydelig dobbeltmoral.

Fordi det var dere på dec som startet alt dette.
På grunn av dere det ble opprørstamme.

Derfor ga ikke vi dere på dec en ny sjanse, for vi ville ha noe med Elias å gjøre.


Ehh super lol, jeg er ikke alene i ledelsen, men det bryr du deg vell ikke om :)?
 
Topp